Sivu 5/6

Lähetetty: 20 Elo 2011, 11:02
Kirjoittaja tetsa
2004 kun turbotutin oman pyörän, niin vein pyörän pajalle ja viikon päästä pois. Olihan siinäkin tehty noita muutoksia, mutta helppoa oli köyhälle. Köyhällä ei varaa tehdä paskaa.

Kyllä noi hullut perkele touhut unohtuu kun eka kerran pääsee avaa.
Nykyään ahdot hävinny kuskista et 100km. tänävuonna ajoa.




Edited By tetsa on 1313827494

Lähetetty: 21 Elo 2011, 01:06
Kirjoittaja Jaakko
tetsa kirjoitti:Kyllä noi hullut perkele touhut unohtuu kun eka kerran pääsee avaa.
Nykyään ahdot hävinny kuskista et 100km. tänävuonna ajoa.
joo näinhän se menee. voimaan tottuu ja sitä alkaa kaipaamaan lisää. alkukesän aina pärjää. kyllä ahdettu siltä hieno on.

Lähetetty: 23 Elo 2011, 09:55
Kirjoittaja wiltzu
Rockster kirjoitti:Ensin siis mennään vaparina ja tavoitteena on puhkaista se 200 mailia, mutta saa nähdä miten käy. Pyörä on tällä hetkellä koneeltaan vakio poislukien Yoshin 4-2-1 ränni. Pyörä on myös madallettu. Viaberilla sitä on tarkoitus vielä säätää mahdollisimman hyvin ja koittaa kaivaa vauhtia. Säätämisen avuksi tulee PCV ja lisäksi kyytiin heitetään Quick Shifter. Näillä eväillä kokeillaan. Jos ei mene, niin ahdettuna tietenkin menee :D

Saikos ne Viaberilla kaivettua lisää tehoa koneesta?

Mietin vaan, kun oma -03 Busa oli viime syksynä tuon sun pyörän kans samaan aikaan säädettävänä PHT-Speedillä...
Itelle jäi hyvä fiilis kyseisestä paikasta, vaikka ei näytä olevan busanistien suosiossa yhtä paljon kuin muut pajat.

Lähetetty: 24 Elo 2011, 19:53
Kirjoittaja Rockster
wiltzu kirjoitti:
Rockster kirjoitti:Ensin siis mennään vaparina ja tavoitteena on puhkaista se 200 mailia, mutta saa nähdä miten käy. Pyörä on tällä hetkellä koneeltaan vakio poislukien Yoshin 4-2-1 ränni. Pyörä on myös madallettu. Viaberilla sitä on tarkoitus vielä säätää mahdollisimman hyvin ja koittaa kaivaa vauhtia. Säätämisen avuksi tulee PCV ja lisäksi kyytiin heitetään Quick Shifter. Näillä eväillä kokeillaan. Jos ei mene, niin ahdettuna tietenkin menee :D
Saikos ne Viaberilla kaivettua lisää tehoa koneesta?

Mietin vaan, kun oma -03 Busa oli viime syksynä tuon sun pyörän kans samaan aikaan säädettävänä PHT-Speedillä...
Itelle jäi hyvä fiilis kyseisestä paikasta, vaikka ei näytä olevan busanistien suosiossa yhtä paljon kuin muut pajat.
Kyllä siitä tuli vähän lisää. Mutta en lähtisi suoraan vertaamaan kovin helpolla eri penkkien tuloksia. PHT:n penkissä takaselta 157 hv ja Viaberissa 162 hv. Erona PCV, muuten samat rojut.

Lähetetty: 24 Elo 2011, 19:54
Kirjoittaja Rockster
Ai niin ja projekti etenee. Huomenna pitäisi alkaa penkitys. Ehkä. Saa nähdä. Käyn avautumassa täällä jos pääsemme siihen saakka.

Lähetetty: 24 Elo 2011, 23:02
Kirjoittaja -Artsi-
Rockster kirjoitti:Ai niin ja projekti etenee. Huomenna pitäisi alkaa penkitys. Ehkä. Saa nähdä. Käyn avautumassa täällä jos pääsemme siihen saakka.

Ihan hyvältä se näytti illalla kun poikkesin tallinovesta kurkkaamassa. Rulla saa kyytiä huomenissa.
:turbobusa:

Lähetetty: 25 Elo 2011, 18:15
Kirjoittaja BussiJussi
Rockster kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Jokols tää projekti on täydessä touhussa? Vai säästeleekö Rockster asiaa bike-lehteen?
Vähän säästelen lehteen, mutta sen voin sanoa, että bolt on ei muuten ole bolt on kun puhutaan turboista :D

Tämän viikon aikana olen kantanut sellaisen määrän osia ympäri suomea, ettei mitään järkeä. On kannen oikaisua, syylärin ja öljypohjan modausta, lisäkamaa...

Aivan hulluva touhuva perkele.

Kerron lisää lehdessä, mutta kyllä on saakeli vieköön aika tavalla kikkailua valmiin sarjan lisäksi.

Tällä hetkellä pyörä on euron kolikon kokoisina paloina Samin pajan lattialla.
Viikko turbohommissa.... Kun 5-6kk:ta tallissa talvella viettää turboaikaa, tietää vasta rakentaneensa...

nimim. kokemusta on!

Ja rulla sai kyytiä?
Tuloksia?

Lähetetty: 25 Elo 2011, 19:46
Kirjoittaja Rockster
-Artsi- kirjoitti:
Rockster kirjoitti:Ai niin ja projekti etenee. Huomenna pitäisi alkaa penkitys. Ehkä. Saa nähdä. Käyn avautumassa täällä jos pääsemme siihen saakka.
Ihan hyvältä se näytti illalla kun poikkesin tallinovesta kurkkaamassa. Rulla saa kyytiä huomenissa.
:turbobusa:
Rulla sai kyytiä 303 hv:n edestä. Vääntöä reippaat 280Nm. Ei ollenkaan paha.

Lähetetty: 25 Elo 2011, 20:01
Kirjoittaja snuggles
Paljonko painetta ? Ja mikä penkki ? Joko ajamaan lappeenrantaan ? Vois tulla vaikka katsomaan kun on tämmöstä tuoretta kalustoa.

Aijoo, Samilla rullattu.




Edited By snuggles on 1314292373

Lähetetty: 25 Elo 2011, 21:12
Kirjoittaja Heksa
Rockster kirjoitti:
-Artsi- kirjoitti:
Rockster kirjoitti:Ai niin ja projekti etenee. Huomenna pitäisi alkaa penkitys. Ehkä. Saa nähdä. Käyn avautumassa täällä jos pääsemme siihen saakka.

Ihan hyvältä se näytti illalla kun poikkesin tallinovesta kurkkaamassa. Rulla saa kyytiä huomenissa.
:turbobusa:

Rulla sai kyytiä 303 hv:n edestä. Vääntöä reippaat 280Nm. Ei ollenkaan paha.

Hyvin on lykänny :turbobusa: :tapu:
Täytyy olla lähelle 1 paineet ?

Lähetetty: 25 Elo 2011, 21:13
Kirjoittaja ysi-ärrä
Kuulostaa todella asiallisilta tehoilta.

Lähetetty: 25 Elo 2011, 21:26
Kirjoittaja Rockster
Heksa kirjoitti:
Rockster kirjoitti:
-Artsi- kirjoitti: Ihan hyvältä se näytti illalla kun poikkesin tallinovesta kurkkaamassa. Rulla saa kyytiä huomenissa.
:turbobusa:
Rulla sai kyytiä 303 hv:n edestä. Vääntöä reippaat 280Nm. Ei ollenkaan paha.
Hyvin on lykänny :turbobusa: :tapu:
Täytyy olla lähelle 1 paineet ?
Tuossa huippuajossa oli paineet pikkaista vailla 1,2. Eli liikaa. Tällä hetkellä paineet 1,1 bar ja tehot takaselta 295 hp.

Lähetetty: 25 Elo 2011, 22:31
Kirjoittaja Bomber#1
Hyvältä kuulostaa. :mosh:
Pari heppaa pienemmällä teholla ajoin siellä Kiikalassa kasin puolelle yli 270 loppareilla, eli kyllä sulle kyytiä piisaa. Jäitä hattuun vain aluks, et pysyt reippaammin availlessa ladulla ja hengissä. :please:

Lähetetty: 26 Elo 2011, 06:25
Kirjoittaja Rockster
Bomber#1 kirjoitti:Hyvältä kuulostaa. :mosh:
Pari heppaa pienemmällä teholla ajoin siellä Kiikalassa kasin puolelle yli 270 loppareilla, eli kyllä sulle kyytiä piisaa. Jäitä hattuun vain aluks, et pysyt reippaammin availlessa ladulla ja hengissä. :please:

Tulos oli tosiaan vähän toinen kun kävit paikalla. Siinä vaiheessa oli tiskissä 80 hepan vaje :D Sehän johtui siitä, että silloin vain toinen kahdesta blowoffista oli käytössä.

Tarkoituksena on tosiaan ottaa rauhassa alussa ja vähän tutustua lisävoimaan. Aika nöyräksi veti kun dynossa rullailtiin. Teho puhutteli sen verran, että varovasti on otettava.




Edited By Rockster on 1314329141

Lähetetty: 27 Elo 2011, 17:37
Kirjoittaja Rockster
Jumalauta mikä laite. Ei ole mitään järkeä tuossa tehon määrässä. On se ahdettu vaan kova luu. :turbobusa: