Sivu 40/87

Lähetetty: 12 Heinä 2014, 15:16
Kirjoittaja Jorma
Voikkaalla on kahva :)



Edited By Jorma on 1405167896

Lähetetty: 13 Heinä 2014, 09:48
Kirjoittaja Heksa
Jorma kirjoitti:Voikkaalla on kahva :)
jos se on myytävänä:
ota joukkoon joensuuhun, eiköhän se sieltä sit jatka matkaa kohti pohojanmaata

Lähetetty: 13 Heinä 2014, 10:11
Kirjoittaja Jorma
Heksa kirjoitti:
Jorma kirjoitti:Voikkaalla on kahva :)
jos se on myytävänä:
ota joukkoon joensuuhun, eiköhän se sieltä sit jatka matkaa kohti pohojanmaata
Ok

Lähetetty: 13 Heinä 2014, 10:55
Kirjoittaja Bärräbete
Imatraltakin löytyy molemmat kahvat (gen 2).tarpeettomana.

Lähetetty: 16 Heinä 2014, 20:36
Kirjoittaja toimeve
...uskokaa tai äläkää, niin ihan itte vaihoin takarattaan taas vähän hätäsimpiin väleihin (40 --> 43). Kentälle siis ei tälle kauelle ennään mennä. Ja jos Hallissa vaihto toisinpäin hoitu ammattilaisilta 10 minuutissa niin minulta meni puolitoista tuntia. Mutta vaihtu kuitenki :p

Kuva

Lähetetty: 17 Heinä 2014, 00:07
Kirjoittaja Sotka
Siitä se Veke alkaa. Pian huomaat viettäväsi talvi-iltoja tallissa kädet kainaloita myöten rasvassa/öljyssä ja funtsien eri mahdollisuuksia. :p
Kaikki muu kalusto tieten ulkoistettu sieltä sunkin pilttuusta. :laugh:

Lähetetty: 17 Heinä 2014, 00:16
Kirjoittaja toimeve
...niin ja mainittinko jo, että viime viikolla vaihoin itte öljyt...? :laugh: Tosin firman hallilla, ja siellä oli sitten apuja lähellä kun tartti tarkistaa paria pikku juttua... (suodattimen kireys ja öljypropun tiiviste) :thumbup:

Eikä ole valunu vielä misthän ulos, ja vaihteisto toimii hienosti. Vaikka laitoinki paljon parjattua Belrayn EXS:ää, tosin Suzukin suodatin meni myös.

Lähetetty: 22 Heinä 2014, 15:30
Kirjoittaja SMR
Menipä moottori helposti paikalleen, vaikka tuuman nostolevy ryhmän alla, kun keksittiin ottaa kaikki katteet, takahaarukka, takahäkki, sähköt ja etupää pois ennen asennusta, runko pystyyn 90-asteen kulmassa ja eikun pultteja sovittamaan. Olihan runko jo aikasemmin tietysti rälläköity palasiksi ja hitsattu uudestaan läjään, joten reiät kohillaan. Pysyy kahdellakin pultilla, niinko entisen miehen auton vanteet.
Nyt snurraamaan tilaa runkoon upotettaville bensa ja öljyputkille. Ensi kaudelle saatetaan tehdä omavalmisterunko, ilman hitsisaumoja, nopeissa laitteissa on aina käytetty niittausta, rakenteen elämisen ja jännitysten poiston takia.

Lähetetty: 22 Heinä 2014, 15:46
Kirjoittaja Heksa
ei kyl riitä ammattitaito niittaamiseen,
no mulla on yks tuttu joka ollut niittipoikana joskus 40-luvun lopulla ku tehtiin junanrata siltaa koskenkorvalle

kertoili juttuja: joku saksalainen äijjä oli siä tarkastajana ja koputteli niittejä pienellä vasaralla---- äänen perusteella sit laitto merkin jos tuli hylky

sit vaan uudestaan lämmitys/ taonta

Lähetetty: 03 Elo 2014, 10:59
Kirjoittaja Bärräbete
Nyt on taas Joenkaupungissa ajeltu.omaan ajoon olen tyytyväinen kaikki neljä vetoa yli 330 kmh ja paras oli se 337.2 kmh. tiimin varikkokin oli kentän komein :D

Lähetetty: 03 Elo 2014, 12:25
Kirjoittaja bussijuntti
Juu mukavaa oli keli kohillaan pikku myötänen tuuditti lukemaan334.621 Peteltä tuli nyt selkään mut ei auta lannistua ens kesälle vahvempia lääkkeitä prkle.titaanilta piirustukset ja Mega urbua rakentamaan
:p

Lähetetty: 03 Elo 2014, 21:14
Kirjoittaja SMR
bussijuntti kirjoitti:Juu mukavaa oli keli kohillaan pikku myötänen tuuditti lukemaan334.621 Peteltä tuli nyt selkään mut ei auta lannistua ens kesälle vahvempia lääkkeitä prkle.titaanilta piirustukset ja Mega urbua rakentamaan
:p
Oliko tämä mailin lukema ?

Lähetetty: 04 Elo 2014, 08:21
Kirjoittaja bussijuntti
Ei ollu jossai kohti 0-1800m en ole vielä purkanu daaataaaaa menihän se jormaki ghoustilla kovampaa ku minä 335.jotai

Lähetetty: 04 Elo 2014, 10:49
Kirjoittaja Titaani
Omalta kohdalta meni kyllä niin käteen tämänkertainen.

Ekassa vedossa hiukan kumin putsausta ja perus startti ykkösellä ja kakkosella, kolmosella hiukan enemmän sutii, nelosella myös hiukan mutta ei tunnu olevan vetoa ja sitten vitonen ja kutonen pesään, ei vedä kunnolla. Jarrussa huomasi että polttoainevalo palaa. Käännös päädyssä, tää peli käy kolmella?? Ei savuta. 336.4 vauhtii boxiin ja ei tuntunu kun alkumatkasta repivän.
Innovaten seoskäyriä/ahtopaineita tutkimaan, menee afr tosi nopeesti sika laihalle? Uutta tulppaa paikalle, mutta käy edelleen niin että jotain kipeetä tuli koneeseen, eli pelit kärryyn ja kotiin.
Tarkemmin käyriä analysoimalla huomaa ykkösellä ja kakkosella kun kiihtyminen pääsee käyntiin kunnolla, ampuu tosi laihalle.
No se polttoaine pakenee tankin takaosaan ja hörppää polttoaineenlähtö tyhjää ilmaa. Eli ei ihme että yksi pytty tippui pois pelistä ja sulaa syntyi.

Kaikkee sitä sattuu kun soosataan.




Edited By Titaani on 1407138609

Lähetetty: 04 Elo 2014, 17:50
Kirjoittaja jakehaanpää
Titaani kirjoitti:Omalta kohdalta meni kyllä niin käteen tämänkertainen.

Ekassa vedossa hiukan kumin putsausta ja perus startti ykkösellä ja kakkosella, kolmosella hiukan enemmän sutii, nelosella myös hiukan mutta ei tunnu olevan vetoa ja sitten vitonen ja kutonen pesään, ei vedä kunnolla. Jarrussa huomasi että polttoainevalo palaa. Käännös päädyssä, tää peli käy kolmella?? Ei savuta. 336.4 vauhtii boxiin ja ei tuntunu kun alkumatkasta repivän.
Innovaten seoskäyriä/ahtopaineita tutkimaan, menee afr tosi nopeesti sika laihalle? Uutta tulppaa paikalle, mutta käy edelleen niin että jotain kipeetä tuli koneeseen, eli pelit kärryyn ja kotiin.
Tarkemmin käyriä analysoimalla huomaa ykkösellä ja kakkosella kun kiihtyminen pääsee käyntiin kunnolla, ampuu tosi laihalle.
No se polttoaine pakenee tankin takaosaan ja hörppää polttoaineenlähtö tyhjää ilmaa. Eli ei ihme että yksi pytty tippui pois pelistä ja sulaa syntyi.

Kaikkee sitä sattuu kun soosataan.
Voihan perskule... no enämpi taitaa kuitenki olla virivehkeiden arkea, mutta ohan toi aina ikävää :(