Sivu 40/67
Lähetetty: 28 Marras 2010, 02:12
Kirjoittaja 82-1232688863
Sisäänajettiin uusi ANY10 moottori. Ihan jees, reserviä jäi vielä.
Lähetetty: 28 Marras 2010, 20:00
Kirjoittaja 74-1211486656
PowerKing kirjoitti:Rampe kävi vetämässä vakiokokoisella busalla uudet lukemat Samin penkkiin.
Konetehoja katsoessa Samikin totesi että ensimmäistä kertaa näkyy viitosella alkavia lukemia.
Onnea Rampelle, hyvin vedetty vaikka olikin Suzuki
Eniten on siis todella Eniten!
Puhemies onnittelee koko Any10 klaania määrätietoisesta ja ennakkoluulottomasta Äijä asenteesta moottorin rakentamisen saralla.
Lähetetty: 28 Marras 2010, 20:39
Kirjoittaja 82-1232688863
Kisa on yhäkin kesken, joten vieläkin sinne ehtii mukaan.
Ainakin edelleen kuuluu huhuja ihan mahottomista voimapeleistä, mutta mulla on vissiin parempi kuulo kuin näkö, koska ei niitä ole fyysisesti siunaantunu meidän normaali kuolevaisten ihmeteltäviksi.
Lähetetty: 28 Marras 2010, 20:48
Kirjoittaja Kujo
Mikä hattu tuossa Rampen voimakoneessa on nyt paikoillaan?
Lähetetty: 28 Marras 2010, 21:05
Kirjoittaja 82-1232688863
Carpenter Racing'in cnc-portattu kansi vakiovenoin. Pakonokka on K8 imunokka ja imunokka on gen1 vakio.
Lähetetty: 22 Joulu 2010, 20:41
Kirjoittaja 82-1232688863
Tänään Vittaniemen penkissä takaselta 515hp/428Nm.
Renkula ei oikein tahdo enää pitää,joten veto piti taas lopettaa alle kymppitonnin kierroksilla.
ENITEN!!!
Lähetetty: 22 Joulu 2010, 20:53
Kirjoittaja tetsa
Lähetetty: 22 Joulu 2010, 20:58
Kirjoittaja ysi-ärrä
No huh, Onnittelut hienoista lukemista. On kyllä voimaa.
Lähetetty: 22 Joulu 2010, 20:58
Kirjoittaja 107-1089231881
Kammo tehot
Nyt kun vielä kuski pystyy pitämään "narun" kireellä niin +200 mph kerhoon ehtii jo vartillakin....
Lähetetty: 22 Joulu 2010, 21:02
Kirjoittaja Arctikdiver
Kumarrus viitosen puhkaisusta!
Lähetetty: 22 Joulu 2010, 21:31
Kirjoittaja TNT
O-sian leuka, on siellä tenkua koneessa
Lähetetty: 22 Joulu 2010, 22:23
Kirjoittaja 82-1232688863
Tossa on käkkyrää: http://turbo.bomber.fi/modules....Index=1
Rengas meni värinöille karkeasti 8500 rundin jälkeen ja kaasu on löysätty 9k jälkeen. Kaasunasentoa ei hoksittu ottaa vetoihin mukaan.
Ahtopainetta oli viime vetojen jäljiltä jäänyt 2,2bar. Seoksiakaan ei säädetty, koska todettiin että renkaasta loppui ominaisuudet, eikä lisävoimalla saataisi kuin ehkä prätkän kokoinen reikä seinään.
Ens kesänä revitellään sit vartilla, elämyksiä tiedossa...
Lähetetty: 23 Joulu 2010, 07:19
Kirjoittaja kajbusa
Tää on varmaan jo täystehoinen
Lähetetty: 23 Joulu 2010, 13:32
Kirjoittaja snuggles
Röhnö kirjoitti:Tänään Vittaniemen penkissä takaselta 515hp/428Nm.
Renkula ei oikein tahdo enää pitää,joten veto piti taas lopettaa alle kymppitonnin kierroksilla.
ENITEN!!!
Kattelin toimitusta vierestä ja oli sen verran villin näköstä ettei millään kaikkia hevosia saanu rullalle. Pitäis laittaa rullan kylkeen ratas ja ketju siihen suoraan kiinni ni ehkä vaihtuis vielä sataset konetehon puolesta.
Lähetetty: 23 Joulu 2010, 14:43
Kirjoittaja janne
Röhnö kirjoitti:Tänään Vittaniemen penkissä takaselta 515hp/428Nm.
Renkula ei oikein tahdo enää pitää,joten veto piti taas lopettaa alle kymppitonnin kierroksilla.
ENITEN!!!