PowerKing kirjoitti:Rampe kävi vetämässä vakiokokoisella busalla uudet lukemat Samin penkkiin.
Konetehoja katsoessa Samikin totesi että ensimmäistä kertaa näkyy viitosella alkavia lukemia.
Onnea Rampelle, hyvin vedetty vaikka olikin Suzuki
Eniten on siis todella Eniten!
Puhemies onnittelee koko Any10 klaania määrätietoisesta ja ennakkoluulottomasta Äijä asenteesta moottorin rakentamisen saralla.
Kisa on yhäkin kesken, joten vieläkin sinne ehtii mukaan.
Ainakin edelleen kuuluu huhuja ihan mahottomista voimapeleistä, mutta mulla on vissiin parempi kuulo kuin näkö, koska ei niitä ole fyysisesti siunaantunu meidän normaali kuolevaisten ihmeteltäviksi.
Tänään Vittaniemen penkissä takaselta 515hp/428Nm.
Renkula ei oikein tahdo enää pitää,joten veto piti taas lopettaa alle kymppitonnin kierroksilla.
ENITEN!!!
ENITEN KYLLÄ Hienoa 500 puhkastu
Onks mahiksia saada käyriä näkyviin niin vois duunissa näyttää turposaapimiehille käppyrää.
Paljos oli paineita tällä kertaa?
Rengas meni värinöille karkeasti 8500 rundin jälkeen ja kaasu on löysätty 9k jälkeen. Kaasunasentoa ei hoksittu ottaa vetoihin mukaan.
Ahtopainetta oli viime vetojen jäljiltä jäänyt 2,2bar. Seoksiakaan ei säädetty, koska todettiin että renkaasta loppui ominaisuudet, eikä lisävoimalla saataisi kuin ehkä prätkän kokoinen reikä seinään.
Ens kesänä revitellään sit vartilla, elämyksiä tiedossa...
Röhnö kirjoitti:Tänään Vittaniemen penkissä takaselta 515hp/428Nm.
Renkula ei oikein tahdo enää pitää,joten veto piti taas lopettaa alle kymppitonnin kierroksilla.
ENITEN!!!
Kattelin toimitusta vierestä ja oli sen verran villin näköstä ettei millään kaikkia hevosia saanu rullalle. Pitäis laittaa rullan kylkeen ratas ja ketju siihen suoraan kiinni ni ehkä vaihtuis vielä sataset konetehon puolesta.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Röhnö kirjoitti:Tänään Vittaniemen penkissä takaselta 515hp/428Nm.
Renkula ei oikein tahdo enää pitää,joten veto piti taas lopettaa alle kymppitonnin kierroksilla.
ENITEN!!!
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014