Sivu 36/67
Lähetetty: 10 Kesä 2010, 22:03
Kirjoittaja Kekku
Röhnö kirjoitti:402,2hv/324,2Nm Samin Pajalla takaselta.
Lähtökohta on ihan ookoo, käyttötarkoitukseensa jo tarpeeksi tehokas. PowerKingin kanssa luotu turbosetti toimi siis kohtuullisesti, painettakin kun oli vain maltilliset 0,9bar...
Sami teki huipputyötä säätöjen osalta, kiireessä laati ihan tyhjästä kartan jolla tuokin tuli, seuraavassa säätösessiossa haetaan hienosäätöjä, silloin on soppapuolikin suomen järein ja sytkässä myös potentiaalia.
Voisi kai sitä vesiruiskun ja ne muut pölikät kytkeä myös käyttöön.
Lisääkin on luvassa, nyt jäi kiireessä kasatussa tekniikassa paljon käyttämättä. Mutta syksymmällä kokeillaan huipputehot, jos toi tekniikka ja varamoottori ei yrjöä ennen sitä stripillä.
0,9...
eix busassa oo vakiona 2,9...
editti: kato mulla on 403 viestiä
Edited By Kekku on 1276196671
Lähetetty: 10 Kesä 2010, 22:07
Kirjoittaja -Artsi-
Röhnö kirjoitti:402,2hv/324,2Nm Samin Pajalla takaselta.
//
Mutta syksymmällä kokeillaan huipputehot, jos toi tekniikka ja varamoottori ei yrjöä ennen sitä stripillä.
WoH00, alan jo varata popcorneja ja kolaa, parempaa viihdettä ei tule edes cAnal Plussan yökukkujien ohjelmistosta!!!
Laita jotain ennakkovaroitusta ennen H-Hetkeä, niin ehdin latoa hiekkasäkit Espoon puoleiselle tontinrajalle.
Lähetetty: 10 Kesä 2010, 23:14
Kirjoittaja 82-1232688863
-Artsi- kirjoitti:WoH00, alan jo varata popcorneja ja kolaa, parempaa viihdettä ei tule edes cAnal Plussan yökukkujien ohjelmistosta!!!
Laita jotain ennakkovaroitusta ennen H-Hetkeä, niin ehdin latoa hiekkasäkit Espoon puoleiselle tontinrajalle.
No pittää sit karjasta jahka sen aika joskus on. Itse meinasin mennä pihalle juomaan pussikaljaa siksi aikaa kunnes toimitus suoritettu ja ruumis tuhkattu.
Lähetetty: 10 Kesä 2010, 23:23
Kirjoittaja 82-1232688863
Kekku kirjoitti:0,9...
eix busassa oo vakiona 2,9...
editti: kato mulla on 403 viestiä
Ahtaimen puolesta painetta voisi nostaakin sinne 3kiloon, mutta ei taida tekniikka pysyä enää sit perässä.
Jos toi rytöläjä-kone on vielä käytössä, niin varmaan jotain 1,7bar on maksimi millä ajetaan jakkarassa.
Tai sitten ei!! :rocket
Ja katoppa edithiä tosiaan, on vain enemmän viestejä kuin meillä hevosia. Cockdamned.
Lähetetty: 11 Kesä 2010, 20:52
Kirjoittaja PowerKing
Ilmoitetaan nyt sitten täälläkin että Eniten Oy haluaisi tehdä tuon Röhnön Stage 1 rinnalle myös Stage 2 tuplaturbosetin.
Tehoa tulee löytymään Eniten, eli ennätyslukemia luvassa.
Jos joku sellaisen haluaa niin kontaktia allekirjoittaneseen tai Rampeen.
Tack.
Mika
0400566335
Lähetetty: 16 Kesä 2010, 20:03
Kirjoittaja BussiJussi
341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
Lähetetty: 16 Kesä 2010, 20:45
Kirjoittaja Wyfell
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
Ohhoh! Hyvin on potkinu!!
Lähetetty: 16 Kesä 2010, 20:52
Kirjoittaja VeliHölmöK8
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
Nyt alkaa ittekkin oikeesti kiinnostaan toi turbottaminen... eli:
Oma ilokaasulla otettu koneteho 272,7 hp samaisessa penkissä tuntuu lähinnä possujunalta. Yhteistä sun turbossa ja mun kaasuissahan on se, että molemmat on ohjattu omalla eculla á la PetriK. Mulla siis vaihdekohtaisesti säädettävä ilokaasumäärä.
Tuo 272,7 hp ei tokikaan ole mikään maksimi. Konetta vain ei viitsitty kiusata enempää, koska mm. vakioveiveillä mennään - vielä . Lisäksi, opetellaan nyt ensin tää kesä irtoamaan mahdollisimman nopeasti viivalta noilla tehoilla ja katsotaan sitten.
Lähetetty: 16 Kesä 2010, 21:24
Kirjoittaja tetsa
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
Täähän oli uusilla sytkälaiteilla vai?
Hyvin tuottaa.
Lähetetty: 16 Kesä 2010, 21:47
Kirjoittaja Tepa
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
hienosti pukkaa
huomenna oman kanssa dyno-mightin jakkaraan,josko sais kenttä-säätöihin lauantaita varten...
Lähetetty: 16 Kesä 2010, 22:13
Kirjoittaja BussiJussi
tetsa kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
Täähän oli uusilla sytkälaiteilla vai?
Hyvin tuottaa.
Nooan Arc-2 kiinni joo!!!! Miljuunat kiitokset taas Samille, ja PetriK.lle!!!!
Lähetetty: 16 Kesä 2010, 23:32
Kirjoittaja -Artsi-
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
Hyvin tyrkkii!
Nyt ilmanmuuta Halliin lauantaina, katteet kiinnitettynä!
Lähetetty: 17 Kesä 2010, 01:44
Kirjoittaja gsxr
Onnittelut, taas on ajaminen hauskaa uusilla lukemilla
Lähetetty: 17 Kesä 2010, 06:54
Kirjoittaja kajbusa
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
KYLLÄ TYRKKÄÄ
Lähetetty: 21 Kesä 2010, 12:54
Kirjoittaja 82-1232688863
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!!
Hyvää jälkeä! Vakiosuuttimet taisi olla paikallaan, eli 8 kpl ???cc.
Sanottakoot tuosta meidänkin rottilosta, että oli vakiosähköt (Gen1/EcuEditor) ja ilman lisäruuttimia tai yhtään mitään lisäbokseja.
4 kpl Injector Dynamics 1000cc suutinta.
Käy hienosti tyhjäkäyntiä ja lähtee laakista ilman 24v systeemiä.
Sami(kin) osaa hommansa.
Jotta saatais vielä parempaa niin Gen2 sähköt ois hakusessa, saa tarjota!