Sivu 35/87

Lähetetty: 16 Maalis 2014, 10:12
Kirjoittaja Simppa70
Juu näin paree näillä keleillä... :D

Lähetetty: 16 Maalis 2014, 19:52
Kirjoittaja SMR
Joo niin, tehtiinpä lisää venttiilien säätöpalojakin, niin spessua ettei mistään saa, hohhoijaa.

Vois laittaa kuviakin projektista, vaparikoneen rakentamisesta, mutta, siihe vois laittaa vaikka kuvan turbopyörästä eikä kukaan huomaa. Tahi sitte topikin lukijat on vaan näitä tiimiläisiä ja muita tuttuja, ketkä tietää että se vaan sekoilee siellä, taas.

Lähetetty: 16 Maalis 2014, 20:36
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Joo niin, tehtiinpä lisää venttiilien säätöpalojakin, niin spessua ettei mistään saa, hohhoijaa.

Vois laittaa kuviakin projektista, vaparikoneen rakentamisesta, mutta, siihe vois laittaa vaikka kuvan turbopyörästä eikä kukaan huomaa. Tahi sitte topikin lukijat on vaan näitä tiimiläisiä ja muita tuttuja, ketkä tietää että se vaan sekoilee siellä, taas.

Laitetaan sitten kuva käppyrästä kun takis tehot on yli kolme sataa (vaparista)

Lähetetty: 16 Maalis 2014, 20:51
Kirjoittaja Heksa
ei muutaku koskenkorva mc-lle tekeen veto.
varaanko jo ajan?
vai pitääkö se olla dynostarilla?

Lähetetty: 16 Maalis 2014, 21:54
Kirjoittaja jarim
Saisikohan noita säätöpaloja jossain teetettyä esim. 2.5 satikan välein "edullisesti", oisko tietoa?

Lähetetty: 17 Maalis 2014, 13:28
Kirjoittaja SMR
jarim kirjoitti:Saisikohan noita säätöpaloja jossain teetettyä esim. 2.5 satikan välein "edullisesti", oisko tietoa?
Ei oo tietoa missä teettää, ite on tehty omiin tarpeisiin ja joka kerta tuskaa, ei voi hinnoitella edes. Hopeateräs tankoa saa 9,5mm kokosena, sen kun karkaisee niin Brinellit on aika lähellä Suzukin orggispaloja, mut vähän alle. Sitä joutuu hieman hiomaan kyljestäkin paperilla kun oikea koko on 9,48mm.

Lähetetty: 17 Maalis 2014, 14:13
Kirjoittaja Körmy
jarim kirjoitti:Saisikohan noita säätöpaloja jossain teetettyä esim. 2.5 satikan välein "edullisesti", oisko tietoa?


Tekisköhän nuo sopivia:
http://www.blingfactory.fi/epages....2984111

Lähetetty: 17 Maalis 2014, 16:47
Kirjoittaja Heksa
tekee varmasti, mut millä hintaa?
kysyin eräästä paikallisesta koneistamosta
mitä maksaa jos tekis paloja 0,05mm välein alk. 3,55-4,25
ei luvannu tehdä ees 7¤ kpl niitä
tuolta saa myös "välikokoja" 3,50mm saakka
ja hintakin suht asiallinen

Lähetetty: 18 Maalis 2014, 09:10
Kirjoittaja Körmy
Heksa kirjoitti:tekee varmasti, mut millä hintaa?

hinnaston mukaan 105¤/16kpl

Lähetetty: 18 Maalis 2014, 13:48
Kirjoittaja Titaani
Österbottenin pajalla tänään vakiokokoisen koneen isompi huolto. Tarkastellaan ajoituksia ja männän päälle jäävää tilaa.

Lähetetty: 18 Maalis 2014, 16:48
Kirjoittaja toimeve
...päämajalla poikettu: nyt sielä on ajoja oottelemassa Busaani uusi keula. Jee. Kun vaan olis persmuistissa miltä viime syksyn viimeset ajot tuntu, niin vois verrata.

Lunta vähän tihutteli ja kylmänkolia tuuli kävi. Eli ei haittaa vaikka oma Busa vielä vaiheessa. Kiirusta ei ole.

Lähetetty: 18 Maalis 2014, 17:35
Kirjoittaja Jukkis
toimeve kirjoitti:...päämajalla poikettu: nyt sielä on ajoja oottelemassa Busaani uusi keula. Jee. Kun vaan olis persmuistissa miltä viime syksyn viimeset ajot tuntu, niin vois verrata.

Lunta vähän tihutteli ja kylmänkolia tuuli kävi. Eli ei haittaa vaikka oma Busa vielä vaiheessa. Kiirusta ei ole.
Talvi loppuu torstaina, koita saada se ikiliikkuja nippuun :turbobusa:

Lähetetty: 18 Maalis 2014, 22:03
Kirjoittaja Heksa
huolto jouduttiin keskeyttämään
oli sit venavälykset niin pieniä ettei ollut tarpeeksi
säätöpaloja matkassa (kaikki palat viä samaa kokoa)
Miten voi olla 17000km ajetussa imu venavälykset 0,10 ja muutama jopa alle? pakokin oli ihan alarajalla
Eikö gen1 aja 80000 enne ku tarvii ees koppaa avata
ja rupes laastaritkin loppumaan...

Lähetetty: 19 Maalis 2014, 06:59
Kirjoittaja jarim
Sen mitä itse olen noita vakioita nähny niin alarajalla aka monessa tehtaan jäljiltä. Yhtään vakiota en kyllä koskaan säätämään ole joutunu.

Lähetetty: 19 Maalis 2014, 11:31
Kirjoittaja Arctikdiver
Kollega puheli, että hänkin oli vakiosta -08 joutunu kasvattaan välyksiä.