Sivu 34/87

Lähetetty: 25 Helmi 2014, 21:12
Kirjoittaja SMR
Jatkossa tekniikan kasaus suoritetaan pyörän omistajan läsnäollessa ja samalla opastetaan tekemään tarvittavat toimet jatkossa itse, että onnistuu tien päälläkin koneen purku ym pienet huollot.

Ensimmäinen kurssipäivä tulevana lauantaina, myöhemmin ilmoitettavassa osoitteessa. Päivän aiheena melkein ja hieman yli 200mph kerholaiset, sekä räjähtäneen moottorin tuoman ketutuksen lieventäminen etanoolivalmisteilla.

Lähetetty: 26 Helmi 2014, 20:24
Kirjoittaja SMR
Vuuhuu, jesjes mikä meininki, ihan päätä huimaa tää innostuksen määrä :1087

Lähetetty: 28 Helmi 2014, 14:07
Kirjoittaja Bärräbete
Aamulla startti kohti kymeenlaaksoa.Datsuni täynnä Hayabusan koneen osia, jospa niistä huomenna saataisiin moottori aikaiseksi.

Lähetetty: 01 Maalis 2014, 19:17
Kirjoittaja Sotka
:thumbup: :mosh:

Lähetetty: 01 Maalis 2014, 22:50
Kirjoittaja SMR
Ei saatu, osatoimittaja oli jättäny tarvikkeet ja työkalut kotio :thumbdown:

Lähetetty: 04 Maalis 2014, 14:21
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Ei saatu, osatoimittaja oli jättäny tarvikkeet ja työkalut kotio :thumbdown:
Nyt se on jo rungossa kiinni ja käynti kunnossa :thumbup:

Lähetetty: 04 Maalis 2014, 14:34
Kirjoittaja Simppa70
Bärräbete kirjoitti:
SMR kirjoitti:Ei saatu, osatoimittaja oli jättäny tarvikkeet ja työkalut kotio :thumbdown:
Nyt se on jo rungossa kiinni ja käynti kunnossa :thumbup:
Koskas rulla Espoossa laulaa? :)

Lähetetty: 04 Maalis 2014, 20:30
Kirjoittaja Bärräbete
Simppa70 kirjoitti:
Bärräbete kirjoitti:
SMR kirjoitti:Ei saatu, osatoimittaja oli jättäny tarvikkeet ja työkalut kotio :thumbdown:
Nyt se on jo rungossa kiinni ja käynti kunnossa :thumbup:
Koskas rulla Espoossa laulaa? :)
Pientä näpertelyä vielä ennen penkkiä.

Lähetetty: 12 Maalis 2014, 09:05
Kirjoittaja Bärräbete
Auto ja kärri taas lastattu.reilun tunnin päästä keula kohti Padasjokea.

Lähetetty: 12 Maalis 2014, 09:10
Kirjoittaja Bärräbete
Bärräbete kirjoitti:Auto ja kärri taas lastattu.reilun tunnin päästä keula kohti Padasjokea.

Matkalla Lahden kautta osan toimitus ja välikahvit

Lähetetty: 12 Maalis 2014, 23:24
Kirjoittaja Bärräbete
Pitkä päivähän siitä taas tuli,mutta nyt on taas pyörä koti tallissa odottamassa säätöihin menoa.reilu 500km tuli kärriä vedettyä tänään.nyt yksi olut ja nukkumaan. niin ja vikakin löytyi.joskus se on millistä kiinni.

Lähetetty: 13 Maalis 2014, 13:18
Kirjoittaja SMR
Joo, ihme pilkun viilaamista välillä. Taas todistettu että kaikki pitää tarkistaa, vaikka kuinka pitäis olla varma nakki.
Sutiihan se kun laittaa pitkän swingin ja ajaa hiekkapöllyn päällä :D :D

Lähetetty: 15 Maalis 2014, 19:53
Kirjoittaja SMR
Jotain spessua välillä, kipinätyöstökoneella tehty uusia muotoja, olishan sen voinu pörrätäkin mutta päivän sana on tehdä hommat vaikeemman kautta, sillee että pääsee jossain palstoilla pullistelemaan kun tehty kallista ja kaunista, toiminnasta viis

Lähetetty: 15 Maalis 2014, 20:04
Kirjoittaja Heksa
ens viikolla myös östebottenilla alkaa tosissaan venttiilin noston mittaus, kun ei vain olis samat millit hukassa ku päämajalla
Ennen rakennettiin ja oltiin ylpeitä jos tuli joku heppa lisää
nykyään paukutellaan henkseleitä ja ollaan otsikoissa
no tähän on myös tehty musiikkiakin jo kauan sitten
poks

Lähetetty: 15 Maalis 2014, 21:32
Kirjoittaja Bärräbete
Bärräbete kirjoitti:
Simppa70 kirjoitti:
Bärräbete kirjoitti:
Nyt se on jo rungossa kiinni ja käynti kunnossa :thumbup:

Koskas rulla Espoossa laulaa? :)

Pientä näpertelyä vielä ennen penkkiä.

Ulos kun katsoo(5cm lunta) niin näyttää siltä,että Imatra-Espoo välin joutuu matkustamaan yhdistelmällä(Datsun+kärri) keskiviikko aamuna.