Sivu 33/67

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 09:10
Kirjoittaja 107-1089231881
Nesmit kirjoitti:Tänään käytiin koittamassa mitä löytyy noista omista mankeleista...

Expressbussilla näytti K8 Vance&Hines alkukäyrästöllä sekä Yoshimura slipareilla: ...KLOKS... (199,3Hp/156Nm)
Hmm.. mitäs muuta tässä kokoonpanossa on? Vai onko pelkkä Hinkkasen sarja noin hyvä...

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 11:40
Kirjoittaja expressbus
Täysin vakio,ilmansuodatinta myöden,sliparit E-hyväksytyt,tosin "killerit" väliputkesta poistettu.Sami sanoi että paras käyrästö gen 2:ssa mitä se on nähnyt

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 11:44
Kirjoittaja PetriK
V&H on testien mukaan tällä hetkellä ykköspaikalla - jonka myös tuo tulos vahvistaa...

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 11:56
Kirjoittaja TNT
Mahtavasti pukkaa express.. :respekt: Hyvä yksilö ja sopivasti jo "sisään ajettu" kone :D putkistoa unohtamatta.
Jaba-jaba :kippis:

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 21:24
Kirjoittaja Nesmit
Tossa oli halvin mitä löysin, mutta eivät tosin vastanneet sähköposteihin :D

...KÄYRÄSTÖ...

Sivuille lisätty myös takapyörätehot: ...KLOKS...




Edited By Nesmit on 1270232749

Lähetetty: 05 Huhti 2010, 20:12
Kirjoittaja PetriK
Schnitz:ltä saa (siis tuota V&H alkukäyrää)... eiköhän joku tuo maahankin niiden tavaroita.



Edited By PetriK on 1270487558

Lähetetty: 05 Huhti 2010, 22:22
Kirjoittaja expressbus
Bike Doctor ainakin ja yhdet jäi vielä hyllyyn

Lähetetty: 06 Huhti 2010, 07:12
Kirjoittaja JiiJii
Joo yksi kappale oli jäljellä viime viikolla,ku itelle putkistoa etsin... on kuulema kysyttyä tavaraa

Lähetetty: 07 Huhti 2010, 19:40
Kirjoittaja 116-1253685669
Viaber, K8, Yoshimura Japan Oval Cone -sliparit, ei muita muutoksia: 166,6 hp / 135,6 Nm

sitte jampan touhuama gen1 183hp/147nm viaberilla ocksa.

mutta mitä viaberilta mahtaa tulla täysin vakio gen1 und gen2??

Lähetetty: 24 Huhti 2010, 22:47
Kirjoittaja marko67
Tänään tuli haettua vanha k3 raasu,Jampan pajalta.Ensimmäinen lenkki tuli ajettua pelon sekaisin tuntein.Jamppahan oli sinne puhaltanut sen mukavat 203 heppaa/167 nyytonia ja vieläpä takikselle.Tuntu että Jampan vanha Marchesini etuvanne oli todellakin kevyt,vai johtukohan jostain muusta...Jampalle suurkiitokset,pyörä on joka sentin arvoinen!Tämä tuskin jää tähän... :thumbup:

Lähetetty: 25 Huhti 2010, 08:26
Kirjoittaja 75-1270297285
at 203 heppaa/167 nyytonia


Ei kuulosta eikä varmaan tunnu vanhalta K3 raasulta :D :rocket

Lähetetty: 25 Huhti 2010, 14:11
Kirjoittaja jakehaanpää
marko67 kirjoitti:Tänään tuli haettua vanha k3 raasu,Jampan pajalta.Ensimmäinen lenkki tuli ajettua pelon sekaisin tuntein.Jamppahan oli sinne puhaltanut sen mukavat 203 heppaa/167 nyytonia ja vieläpä takikselle.Tuntu että Jampan vanha Marchesini etuvanne oli todellakin kevyt,vai johtukohan jostain muusta...Jampalle suurkiitokset,pyörä on joka sentin arvoinen!Tämä tuskin jää tähän... :thumbup:
Onnittelut, hienosti pukkaa... Jampalta kävin pysäyttimet noutamas ja Jamppa löi just bussiis katteita päälle. Hienolta näytti käyrä myös paperilla!

Lähetetty: 27 Huhti 2010, 21:17
Kirjoittaja jamonaattori
Tänään sit käytiin Samin penkissä ja tulos oli K5:sta takikselta 197.6 Hp ja vääntöä 155,6 Nm

Lähetetty: 28 Huhti 2010, 14:21
Kirjoittaja snuggles
jamonaattori kirjoitti:Tänään sit käytiin Samin penkissä ja tulos oli K5:sta takikselta 197.6 Hp ja vääntöä 155,6 Nm
Jos ei olis röpöjä silottanu ja pykäliä tasottanu ni vois sanoo että vakiokannella penkitetty. Akran katuputki ja yksnelonen mosa.
Sami ku ajo testilenkin ni meinas että aika kevyt oli etufillari. Auttaisko siihen painavampi etuvanne, vai miten tuon ny korjais :D

Lähetetty: 28 Huhti 2010, 16:30
Kirjoittaja Titaani
snuggles kirjoitti:
jamonaattori kirjoitti:Tänään sit käytiin Samin penkissä ja tulos oli K5:sta takikselta 197.6 Hp ja vääntöä 155,6 Nm

Jos ei olis röpöjä silottanu ja pykäliä tasottanu ni vois sanoo että vakiokannella penkitetty. Akran katuputki ja yksnelonen mosa.
Sami ku ajo testilenkin ni meinas että aika kevyt oli etufillari. Auttaisko siihen painavampi etuvanne, vai miten tuon ny korjais :D
Eilisen pohdinnan perusteella tuo nokkapari toimii tosi hyvin.