tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Nesmit kirjoitti:Tänään käytiin koittamassa mitä löytyy noista omista mankeleista...

Expressbussilla näytti K8 Vance&Hines alkukäyrästöllä sekä Yoshimura slipareilla: ...KLOKS... (199,3Hp/156Nm)
Hmm.. mitäs muuta tässä kokoonpanossa on? Vai onko pelkkä Hinkkasen sarja noin hyvä...
expressbus
Viestit: 61
Liittynyt: 15 Marras 2006, 09:27
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja expressbus »

Täysin vakio,ilmansuodatinta myöden,sliparit E-hyväksytyt,tosin "killerit" väliputkesta poistettu.Sami sanoi että paras käyrästö gen 2:ssa mitä se on nähnyt
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

V&H on testien mukaan tällä hetkellä ykköspaikalla - jonka myös tuo tulos vahvistaa...
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
TNT
Viestit: 771
Liittynyt: 09 Kesä 2007, 21:23
Paikkakunta: Kotipalakinen.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

Mahtavasti pukkaa express.. :respekt: Hyvä yksilö ja sopivasti jo "sisään ajettu" kone :D putkistoa unohtamatta.
Jaba-jaba :kippis:
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Avatar
Nesmit
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Tossa oli halvin mitä löysin, mutta eivät tosin vastanneet sähköposteihin :D

...KÄYRÄSTÖ...

Sivuille lisätty myös takapyörätehot: ...KLOKS...




Edited By Nesmit on 1270232749
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Schnitz:ltä saa (siis tuota V&H alkukäyrää)... eiköhän joku tuo maahankin niiden tavaroita.



Edited By PetriK on 1270487558
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
expressbus
Viestit: 61
Liittynyt: 15 Marras 2006, 09:27
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja expressbus »

Bike Doctor ainakin ja yhdet jäi vielä hyllyyn
Avatar
JiiJii
Viestit: 127
Liittynyt: 30 Tammi 2005, 13:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JiiJii »

Joo yksi kappale oli jäljellä viime viikolla,ku itelle putkistoa etsin... on kuulema kysyttyä tavaraa
Ollessani kalassa 70-luvulla DDR:ssä Matoa koukkuun laittaessa puoluejohtaja Nauroi Ääneen Alkoholi Polttoaineelle (E10)

Busat: K4, L0,L1

Member of Mc Speedfreaks
116-1253685669

Viesti Kirjoittaja 116-1253685669 »

Viaber, K8, Yoshimura Japan Oval Cone -sliparit, ei muita muutoksia: 166,6 hp / 135,6 Nm

sitte jampan touhuama gen1 183hp/147nm viaberilla ocksa.

mutta mitä viaberilta mahtaa tulla täysin vakio gen1 und gen2??
Avatar
marko67
Viestit: 63
Liittynyt: 14 Syys 2008, 17:21
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja marko67 »

Tänään tuli haettua vanha k3 raasu,Jampan pajalta.Ensimmäinen lenkki tuli ajettua pelon sekaisin tuntein.Jamppahan oli sinne puhaltanut sen mukavat 203 heppaa/167 nyytonia ja vieläpä takikselle.Tuntu että Jampan vanha Marchesini etuvanne oli todellakin kevyt,vai johtukohan jostain muusta...Jampalle suurkiitokset,pyörä on joka sentin arvoinen!Tämä tuskin jää tähän... :thumbup:
Team Laitamaa
75-1270297285

Viesti Kirjoittaja 75-1270297285 »

at 203 heppaa/167 nyytonia


Ei kuulosta eikä varmaan tunnu vanhalta K3 raasulta :D :rocket
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

marko67 kirjoitti:Tänään tuli haettua vanha k3 raasu,Jampan pajalta.Ensimmäinen lenkki tuli ajettua pelon sekaisin tuntein.Jamppahan oli sinne puhaltanut sen mukavat 203 heppaa/167 nyytonia ja vieläpä takikselle.Tuntu että Jampan vanha Marchesini etuvanne oli todellakin kevyt,vai johtukohan jostain muusta...Jampalle suurkiitokset,pyörä on joka sentin arvoinen!Tämä tuskin jää tähän... :thumbup:
Onnittelut, hienosti pukkaa... Jampalta kävin pysäyttimet noutamas ja Jamppa löi just bussiis katteita päälle. Hienolta näytti käyrä myös paperilla!
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Avatar
jamonaattori
Viestit: 166
Liittynyt: 25 Joulu 2007, 10:56
Paikkakunta: Kouvostoliitto/Stadi

Viesti Kirjoittaja jamonaattori »

Tänään sit käytiin Samin penkissä ja tulos oli K5:sta takikselta 197.6 Hp ja vääntöä 155,6 Nm
SMR
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

jamonaattori kirjoitti:Tänään sit käytiin Samin penkissä ja tulos oli K5:sta takikselta 197.6 Hp ja vääntöä 155,6 Nm
Jos ei olis röpöjä silottanu ja pykäliä tasottanu ni vois sanoo että vakiokannella penkitetty. Akran katuputki ja yksnelonen mosa.
Sami ku ajo testilenkin ni meinas että aika kevyt oli etufillari. Auttaisko siihen painavampi etuvanne, vai miten tuon ny korjais :D
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

snuggles kirjoitti:
jamonaattori kirjoitti:Tänään sit käytiin Samin penkissä ja tulos oli K5:sta takikselta 197.6 Hp ja vääntöä 155,6 Nm

Jos ei olis röpöjä silottanu ja pykäliä tasottanu ni vois sanoo että vakiokannella penkitetty. Akran katuputki ja yksnelonen mosa.
Sami ku ajo testilenkin ni meinas että aika kevyt oli etufillari. Auttaisko siihen painavampi etuvanne, vai miten tuon ny korjais :D
Eilisen pohdinnan perusteella tuo nokkapari toimii tosi hyvin.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Vastaa Viestiin