Sivu 33/36

Lähetetty: 09 Joulu 2010, 16:10
Kirjoittaja 107-1089231881
..



Edited By Ksthb on 1291957094

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 12:31
Kirjoittaja toimeve
...projekteja ja niitten etenemistä on kiva seurata näin umpitourinki-miehenki, vaikka niistä ei kauhiasti tajua tai ole varsinaisesti ittelle muutaku rispektitasolla mielekästä seurattavaa silimät ymmyrkäisenä tekniikka- ja muista sanastoista.

Mutta jättäkää ny helevattu aikuset miehet keskinäiset kähinät ja nokittelut joko puhelin- tai pm-tasolle.

nimim. tämä minulle kuulu mutta uskon, että aika monet tämän allekirjottaa

edit: ja jatkossaki näistä "nokitteluista" huolimatta seuraan mielenkiinnolla ja sopivalla kunnioituksella TFM:n projektin etenemistä, sekä käytän Jampan palveluita kun tarvetta tullee. Eli eivät vaikuta suhtautumishen ko. toimijoihin mutta mielestäni epäselevät tai keskeneräset asiat on parempi hoitaa niinku miehet, eli silimätysten keskenhän.




Edited By toimeve on 1291977335

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 13:28
Kirjoittaja snuggles
Onhan se tietty viihdyttävää, varsinkin näin talviaikaan, seurata vääntöä ja väittelyä, kunhan pysytään jotenkin aiheessa.
Toivomus olis että saadaan kaikelle kansalle lukemia ja käppyröitä taxin uusimmista versioista, varsinkin vaparina, helpompi suhteuttaa omiin ja muihin viritelmiin. Siinä saa sitte punnittua mitkä osat toimii jne. Myös Jampan viimesimmän tekniikan toimivuus ja dynotus kiinnostaa. Ei täällä liikaa seppiä vielä ole, useampi parempi.

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 13:42
Kirjoittaja tenhulttio
toimeve kirjoitti:...projekteja ja niitten etenemistä on kiva seurata näin umpitourinki-miehenki, vaikka niistä ei kauhiasti tajua tai ole varsinaisesti ittelle muutaku rispektitasolla mielekästä seurattavaa silimät ymmyrkäisenä tekniikka- ja muista sanastoista.

Mutta jättäkää ny helevattu aikuset miehet keskinäiset kähinät ja nokittelut joko puhelin- tai pm-tasolle.

nimim. tämä minulle kuulu mutta uskon, että aika monet tämän allekirjottaa

edit: ja jatkossaki näistä "nokitteluista" huolimatta seuraan mielenkiinnolla ja sopivalla kunnioituksella TFM:n projektin etenemistä, sekä käytän Jampan palveluita kun tarvetta tullee. Eli eivät vaikuta suhtautumishen ko. toimijoihin mutta mielestäni epäselevät tai keskeneräset asiat on parempi hoitaa niinku miehet, eli silimätysten keskenhän.

Minusta taas tää on mukavaa seurattavaa. Popcrnit tulille ja silleen...

Mutta kyllähän tommoset kommentoinnit mua vähän ihmetyttää:
<clip>
Hmm.. näitä uhrauksia on kyllä porukka tehnyt 95% ihan omaa tietämättömyyttään. Tietoakin on ollut tarjolla mutta ei vaan ole mennyt perille... Suuret tehot ja haavekuvat on vienyt ajattelu kyvyn...
Omia ajatuksia , ei herneitä näistä...
Yleisesti muutamia erittäin tärkeitä juttuja, puristus tila/suhde/pakoputkisto on jutut mistä noi moottori rikot johtuu.
Noi jutut kun saatte sovitettua/mitoitettua haettuihin tehoihin niin paketilla on toiveita pysyä kasassa...
<clip>

Missäs sitä tietoa nyt sitten on ollut tarjolla? Ei tänne ainakaan ole tullut mitään konkreettisia ehdotuksia tai tietoa. Enempikin vaan tommosta puskista huutelua. Esimerkiksi maksimi teho ja vääntö tuntuu olevan liian lähellä toisiaan, mutta ei kuitenkaan mitään perusteluja, että mitä sitten. Puristussuhteesta en muista myöskään nähneeni mitään ehdotusta. En myöskään pakoputkistosta. Enimmäkseen vaan tuota "minähän sanoin" tekstiä.

Jos haluaa olla niinku muutkin, niin kannattaa tehä asiat niinku muutkin on tehnyt. Jos haluaa olla parempi niin sitte tarvii tehä asioita eritavalla ku muut. Joskus (tai meidän tapauksessa jopa usein) menee ensin metsään ja sitten vasta osuu kohdilleen. Jos jollakin on oikeasti esittää näkemyksiä mitä meidän kannattais tehdä toisin niin toki saa ehdottaa (koskee myös Jamppaa).
:welcome:

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 13:58
Kirjoittaja 74-1211486656
snuggles kirjoitti:Onhan se tietty viihdyttävää, varsinkin näin talviaikaan, seurata vääntöä ja väittelyä, kunhan pysytään jotenkin aiheessa.
Toivomus olis että saadaan kaikelle kansalle lukemia ja käppyröitä taxin uusimmista versioista, varsinkin vaparina, helpompi suhteuttaa omiin ja muihin viritelmiin. Siinä saa sitte punnittua mitkä osat toimii jne. Myös Jampan viimesimmän tekniikan toimivuus ja dynotus kiinnostaa. Ei täällä liikaa seppiä vielä ole, useampi parempi.
Juu eiköhän tosta meittin Taxi rojektista (niinkuin JaSan / JariM än omistakin) juttua riitä tännekin, mutta varmaan enemmän ja tarkemmin kuitenkin tuolla meittin TFM blogi osiossa.

Taxi starttaa tulevalla viikolla uusin aivoin, ja kun kaikki pelaa niin tulee meittille takas jolloin tehdään muutamia jo nyt tiedossa olevia muutoksia, sit kone irti ja sille rakennetaan teline OAMK:n penkkiä varten. Kone OAMKlle testiin johon ollaan varattu aikaa 1.2-1.5.2011.

Eli julkaisu kelpoista kippuraa lienee saatavilla loppu keväästä 2011. Toki teho tavotteet vapaastihengittävälle ilokaasupyörälle on niin pirun korkeet jotta riskit kaikesta uudesta taikalaatikko määrästä huolimatta lienee melkoisen riittävä.

Mutta yritetään ainakin tehdä edes hitusen jotakin toisin kuin muut näin Hulttion sanoja lainaten.

On niin pirun vaikeeta olla kestävin, kaunein, vahvin ja nopein samaan aikaan mutta yritetään!

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 14:44
Kirjoittaja kajbusa
Jouniri kirjoitti:On niin pirun vaikeeta olla kestävin, kaunein, vahvin ja nopein samaan aikaan mutta yritetään!
Onko kyse miehestä vai pyörästä :D :D :rasberry:

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 16:20
Kirjoittaja Jukkis
kajbusa kirjoitti:
Jouniri kirjoitti:On niin pirun vaikeeta olla kestävin, kaunein, vahvin ja nopein samaan aikaan mutta yritetään!

Onko kyse miehestä vai pyörästä :D :D :rasberry:
En tiä, mutta Kajbusalla on kumpikin.. kaunis ja nopea busa :D on hyvä tuoda faktat viri puolella esille.. ???

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 17:18
Kirjoittaja Heksa
kajbusa kirjoitti:
Jouniri kirjoitti:On niin pirun vaikeeta olla kestävin, kaunein, vahvin ja nopein samaan aikaan mutta yritetään!

Onko kyse miehestä vai pyörästä :D :D :rasberry:

Kyl on niin osuvasti sanottu :tapu:
Mut silti uskon/toivon et noille suurille puheille rupee tuleen katetta :respekt:

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 18:22
Kirjoittaja tenhulttio
Heksa kirjoitti:Kyl on niin osuvasti sanottu :tapu:
Mut silti uskon/toivon et noille suurille puheille rupee tuleen katetta :respekt:

Saisko tuohonki vielä tarkennusta, että minkälaisia tuloksia pitäis tulla, jotta katetta olisi? Siis kun mun omasta mielestä katetta on jo. Toisaalta, ehkä on tullut vielä vähän enemmänki luppailtua
:kippis:

Enkä tällähetkellä tiedä mitä voitais tehdä nyt paremmin. Tai tietty jos olis rajaton budjetti niin ainahan sitä kaikkea hiilikuitu- ja magnesiumsälää keksis mitä hommata. Tästä OAMK hommasta tulee muuten kaikki julkiseksi kunhan kerkiää! Mulla on ainakin usko, että hyvä siitä tulee :skootteri:

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 20:51
Kirjoittaja Heksa
tenhulttio kirjoitti:
Heksa kirjoitti:Kyl on niin osuvasti sanottu :tapu:
Mut silti uskon/toivon et noille suurille puheille rupee tuleen katetta :respekt:

Saisko tuohonki vielä tarkennusta, että minkälaisia tuloksia pitäis tulla, jotta katetta olisi? Siis kun mun omasta mielestä katetta on jo. Toisaalta, ehkä on tullut vielä vähän enemmänki luppailtua
:kippis:

Enkä tällähetkellä tiedä mitä voitais tehdä nyt paremmin. Tai tietty jos olis rajaton budjetti niin ainahan sitä kaikkea hiilikuitu- ja magnesiumsälää keksis mitä hommata. Tästä OAMK hommasta tulee muuten kaikki julkiseksi kunhan kerkiää! Mulla on ainakin usko, että hyvä siitä tulee :skootteri:

No ehkä toi katetta oli väärä sana mut,kyllähän se jouni on paljonki uhonnu tuolla org.in puolella
mun mielestä kausi 2010 meni ihan munilleen ja oli kummiki uhottu yli 380 nopeuksia... ( en viitti tänne alkaa niitä ketjuja linkittää)
Katsokaa vaikka se vanha kawa video sieltä TFM sivulta, vaikka ihan muistutukseksi
Eikö siinäki uhota et kaikki huorabussit viivalle vaan...


:mosh:

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 21:16
Kirjoittaja 74-1211486656
Heksa kirjoitti:
tenhulttio kirjoitti:
Heksa kirjoitti:Kyl on niin osuvasti sanottu :tapu:
Mut silti uskon/toivon et noille suurille puheille rupee tuleen katetta :respekt:

Saisko tuohonki vielä tarkennusta, että minkälaisia tuloksia pitäis tulla, jotta katetta olisi? Siis kun mun omasta mielestä katetta on jo. Toisaalta, ehkä on tullut vielä vähän enemmänki luppailtua
:kippis:

Enkä tällähetkellä tiedä mitä voitais tehdä nyt paremmin. Tai tietty jos olis rajaton budjetti niin ainahan sitä kaikkea hiilikuitu- ja magnesiumsälää keksis mitä hommata. Tästä OAMK hommasta tulee muuten kaikki julkiseksi kunhan kerkiää! Mulla on ainakin usko, että hyvä siitä tulee :skootteri:

No ehkä toi katetta oli väärä sana mut,kyllähän se jouni on paljonki uhonnu tuolla org.in puolella
mun mielestä kausi 2010 meni ihan munilleen ja oli kummiki uhottu yli 380 nopeuksia... ( en viitti tänne alkaa niitä ketjuja linkittää)
Katsokaa vaikka se vanha kawa video sieltä TFM sivulta, vaikka ihan muistutukseksi
Eikö siinäki uhota et kaikki huorabussit viivalle vaan...


:mosh:
Moro

Jokainen taaplaa tyylillään, ja meikeläisen "uho" jatkuu sen minkä jatkuu. Eikä ole tainnut kenenkään uhosta tai uhoamattomuudesta olla kulkeminen tai ei kulkeminen olla kiinni. Se on totta tänään ja huomennakin jotta Taxin osalta vuosi 2010 oli via dolorosa ja aivan perseestä. Toki Taxi kulki siis paskanakin sen 337kmh, mikä lienee sekin ainakin muutamille laitteille tälläkin hetkellä tekemätön paikka, muutama turbokin mukaan lukien. Ja ennenkaikkea silloin kun laite menee paskaksi kesken vedon niinkuin Taxin kävi 2010 Hallissa ja Joensuussa. Ja silloin vuonna 2007 enemmän jäi niitä laitteita taakse kuin eteen joten siihenkin huutoon tuli vastattua se mitä silloin vastattavissa oli.

Jos maassa koko historia mukaan lukien on 2 laitetta edellä ja niistäkin toinen vajaa 3kmh edellä tai ME luokassa alle 8kmh päässä ni ei kait se paha suoritus ole kun taustalla kerran on pelkkää uhoa.

Mutta ettei viestiä ilman uhoa, niin seuraavaa...

TFM Taxi on Suomen ensimmäinen mp joka ylittää 400kmh tunnissa. Ja mikäli sen vie joku muu, niin lupaan jättää nää mp aiheiset netti foorumit rauhaan sen jälkeen.

Mutta hienoa jotta hommamme kiinnostaa ja puhututtaa niin plussaa kuin miinustakin.

Kansallehan näitä sirkushuveja tehdään ;-)

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 21:43
Kirjoittaja BussiJussi
Jouniri kirjoitti:TFM Taxi on Suomen ensimmäinen mp joka ylittää 400kmh tunnissa. Ja mikäli sen vie joku muu, niin lupaan jättää nää mp aiheiset netti foorumit rauhaan sen jälkeen.

Laitetaan talteen!


:rasberry: :rasberry:

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 22:36
Kirjoittaja tenhulttio
BussiJussi kirjoitti:
Jouniri kirjoitti:TFM Taxi on Suomen ensimmäinen mp joka ylittää 400kmh tunnissa. Ja mikäli sen vie joku muu, niin lupaan jättää nää mp aiheiset netti foorumit rauhaan sen jälkeen.

Laitetaan talteen!


:rasberry: :rasberry:

:thumbup:
TFM linja säilyy :D

Ja mikä parasta, tässähän on motivaatioruiske kaikille turbomiehille ja muillekki tuunaajille!
:turbobusa:

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 22:48
Kirjoittaja 74-1211486656
tenhulttio kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:
Jouniri kirjoitti:TFM Taxi on Suomen ensimmäinen mp joka ylittää 400kmh tunnissa. Ja mikäli sen vie joku muu, niin lupaan jättää nää mp aiheiset netti foorumit rauhaan sen jälkeen.

Laitetaan talteen!


:rasberry: :rasberry:

:thumbup:
TFM linja säilyy :D

Ja mikä parasta, tässähän on motivaatioruiske kaikille turbomiehille ja muillekki tuunaajille!
:turbobusa:
Totuuden nimessä Bussijussi on kova luu, vaikka ei Taxin 360,3kmh enaria kenraali kakkosellaan koskaan pystynyt lyömään vaan masentui niin että jätti leikin pelkille puhemiehille. Mutta vauhdikkaita kelkkasafareita silti toivottaa mä.

:kippis:

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 23:41
Kirjoittaja 82-1232688863
tenhulttio kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:
Jouniri kirjoitti:TFM Taxi on Suomen ensimmäinen mp joka ylittää 400kmh tunnissa. Ja mikäli sen vie joku muu, niin lupaan jättää nää mp aiheiset netti foorumit rauhaan sen jälkeen.

Laitetaan talteen!


:rasberry: :rasberry:

:thumbup:
TFM linja säilyy :D

Ja mikä parasta, tässähän on motivaatioruiske kaikille turbomiehille ja muillekki tuunaajille!
:turbobusa:
Jormahan syö nykyään pelkästään muuttohaukan lihaa. Pääsi makuun, eikä meinannut muuttaa ruokavaliota.