Milloin tämä mitattiin ?snuggles kirjoitti:Samilla 221hv takikselta. Häviöt 15%.
Hmm.. aika iso häviö, mistä johtuu ?
Tiistaina. Ken tietää kaikki syyt, ehkä Sami ja Petri kohtapuoleen kunhan asioita on seulottu. Petrillä sama ilmiö. Olihan se gummi aika lytyssä kun vedettiin. Mul aina sama setti kiinni kun penkissä, 17/40 välitys, normivanne ja rengas. Paitsi messuilla kun pukkas kummia lukuja.Ksthb kirjoitti:Milloin tämä mitattiin ?
ysi-ärrä kirjoitti:Tänään kuulin uutisia Kempeleestä meikän mopottimen tuloksia ja ne oli takikselta teho 174,jotain hv ja vääntö 145nm. Pitää laittaa ens keskiviikkona tarkemmin ku meen hakeen mopottimen kotio ja saa läpyskää kouraan.
Jep, toivottavasti nuo tehot riittää kuljettaan mua yli 300km/h mailille enskesänä. Sitähän tässä oon hakemassa.Ksthb kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:Tänään kuulin uutisia Kempeleestä meikän mopottimen tuloksia ja ne oli takikselta teho 174,jotain hv ja vääntö 145nm. Pitää laittaa ens keskiviikkona tarkemmin ku meen hakeen mopottimen kotio ja saa läpyskää kouraan.
Hyvin on pysynyt tehot tallessa... Kun tota dynottiin Dyno-Mihtillä niin näytti 173 hp takis.. Huipputehojen valossa vastannee aika tarkkaan slipari vireistä Gen 2 sta.
Eipä huolta, jos keli kohillaan... Minäkin pääsin Joensuussa 312 km/h ja Jarim 319 km/hysi-ärrä kirjoitti:Ksthb kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:Tänään kuulin uutisia Kempeleestä meikän mopottimen tuloksia ja ne oli takikselta teho 174,jotain hv ja vääntö 145nm. Pitää laittaa ens keskiviikkona tarkemmin ku meen hakeen mopottimen kotio ja saa läpyskää kouraan.
Hyvin on pysynyt tehot tallessa... Kun tota dynottiin Dyno-Mihtillä niin näytti 173 hp takis.. Huipputehojen valossa vastannee aika tarkkaan slipari vireistä Gen 2 sta.
Jep, toivottavasti nuo tehot riittää kuljettaan mua yli 300km/h mailille enskesänä. Sitähän tässä oon hakemassa.
snuggles kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Milloin tämä mitattiin ?
Tiistaina. Ken tietää kaikki syyt, ehkä Sami ja Petri kohtapuoleen kunhan asioita on seulottu. Petrillä sama ilmiö. Olihan se gummi aika lytyssä kun vedettiin. Mul aina sama setti kiinni kun penkissä, 17/40 välitys, normivanne ja rengas. Paitsi messuilla kun pukkas kummia lukuja.
Ksthb kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:Tänään kuulin uutisia Kempeleestä meikän mopottimen tuloksia ja ne oli takikselta teho 174,jotain hv ja vääntö 145nm. Pitää laittaa ens keskiviikkona tarkemmin ku meen hakeen mopottimen kotio ja saa läpyskää kouraan.
No se sitte ens kesänä hirveetä kilvanajoa k8- mallisten putkiviritteisten kans lentokentällä kuis kulkee :pKoijari kirjoitti:Ksthb kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:Tänään kuulin uutisia Kempeleestä meikän mopottimen tuloksia ja ne oli takikselta teho 174,jotain hv ja vääntö 145nm. Pitää laittaa ens keskiviikkona tarkemmin ku meen hakeen mopottimen kotio ja saa läpyskää kouraan.
Pitää paikkansa.Viime kesänä Timosauruksen kans pyöräytimme pyörät penkissä ja säätöjen jälkeen lukemat mulla 178 ja Timolla tais olla 180.Nyyttonit tais olla juurikin samat.Niin ja molemmat -08 ja sliparit ja Timpalla joku henkitystä helpottava suodatin.
Kivaa kateltavaa, et taas tapahtuuPetriK kirjoitti:Kävin vakoilemassa, tältä näytti pajalla...
http://www.bomber.fi/modules....art=207