tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

snuggles kirjoitti:Samilla 221hv takikselta. Häviöt 15%.
Milloin tämä mitattiin ?
Hmm.. aika iso häviö, mistä johtuu ?
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Ksthb kirjoitti:Milloin tämä mitattiin ?
Hmm.. aika iso häviö, mistä johtuu ?
Tiistaina. Ken tietää kaikki syyt, ehkä Sami ja Petri kohtapuoleen kunhan asioita on seulottu. Petrillä sama ilmiö. Olihan se gummi aika lytyssä kun vedettiin. Mul aina sama setti kiinni kun penkissä, 17/40 välitys, normivanne ja rengas. Paitsi messuilla kun pukkas kummia lukuja.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Tänään kuulin uutisia Kempeleestä meikän mopottimen tuloksia ja ne oli takikselta teho 174,jotain hv ja vääntö 145nm. Pitää laittaa ens keskiviikkona tarkemmin ku meen hakeen mopottimen kotio ja saa läpyskää kouraan.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

ysi-ärrä kirjoitti:Tänään kuulin uutisia Kempeleestä meikän mopottimen tuloksia ja ne oli takikselta teho 174,jotain hv ja vääntö 145nm. Pitää laittaa ens keskiviikkona tarkemmin ku meen hakeen mopottimen kotio ja saa läpyskää kouraan.

Hyvin on pysynyt tehot tallessa... Kun tota dynottiin Dyno-Mihtillä niin näytti 173 hp takis.. Huipputehojen valossa vastannee aika tarkkaan slipari vireistä Gen 2 sta.
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Ksthb kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Tänään kuulin uutisia Kempeleestä meikän mopottimen tuloksia ja ne oli takikselta teho 174,jotain hv ja vääntö 145nm. Pitää laittaa ens keskiviikkona tarkemmin ku meen hakeen mopottimen kotio ja saa läpyskää kouraan.

Hyvin on pysynyt tehot tallessa... Kun tota dynottiin Dyno-Mihtillä niin näytti 173 hp takis.. Huipputehojen valossa vastannee aika tarkkaan slipari vireistä Gen 2 sta.
Jep, toivottavasti nuo tehot riittää kuljettaan mua yli 300km/h mailille enskesänä. Sitähän tässä oon hakemassa.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

ysi-ärrä kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Tänään kuulin uutisia Kempeleestä meikän mopottimen tuloksia ja ne oli takikselta teho 174,jotain hv ja vääntö 145nm. Pitää laittaa ens keskiviikkona tarkemmin ku meen hakeen mopottimen kotio ja saa läpyskää kouraan.

Hyvin on pysynyt tehot tallessa... Kun tota dynottiin Dyno-Mihtillä niin näytti 173 hp takis.. Huipputehojen valossa vastannee aika tarkkaan slipari vireistä Gen 2 sta.

Jep, toivottavasti nuo tehot riittää kuljettaan mua yli 300km/h mailille enskesänä. Sitähän tässä oon hakemassa.
Eipä huolta, jos keli kohillaan... Minäkin pääsin Joensuussa 312 km/h ja Jarim 319 km/h
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

snuggles kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Milloin tämä mitattiin ?
Hmm.. aika iso häviö, mistä johtuu ?

Tiistaina. Ken tietää kaikki syyt, ehkä Sami ja Petri kohtapuoleen kunhan asioita on seulottu. Petrillä sama ilmiö. Olihan se gummi aika lytyssä kun vedettiin. Mul aina sama setti kiinni kun penkissä, 17/40 välitys, normivanne ja rengas. Paitsi messuilla kun pukkas kummia lukuja.

Hmm... kyllä jossain kohtaa taitaa mittaukset heittää aikalailla.. noin suurta hävikki lisäystä ei aivan vähällä saa aikaiseksi. Useita mopoja olen käyttänyt Samilla ja aina poikkeuksetta hävikki on ollut alle 10%.

Esim. pikku moottorinen antoi takikselle 238 hp ja koneesta 261 hp

Hmm... 15% hävikillä oltaskin aika alueella :;):

Hmm.. jos häviöt olisivat tota 40 hp luokkaa niin ihan jankissahan laakerit, ketjut ja vaihteisto pitäisi olla...

Hmm.. tai sitten erikoisen hyvin olen onnistunut eliminoimaan voimansiirto häviöt omista mopedeista...




Edited By Ksthb on 1268448424
Avatar
Koijari
Viestit: 220
Liittynyt: 19 Tammi 2007, 20:14
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Koijari »

Ksthb kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Tänään kuulin uutisia Kempeleestä meikän mopottimen tuloksia ja ne oli takikselta teho 174,jotain hv ja vääntö 145nm. Pitää laittaa ens keskiviikkona tarkemmin ku meen hakeen mopottimen kotio ja saa läpyskää kouraan.

Hyvin on pysynyt tehot tallessa... Kun tota dynottiin Dyno-Mihtillä niin näytti 173 hp takis.. Huipputehojen valossa vastannee aika tarkkaan slipari vireistä Gen 2 sta.

Pitää paikkansa.Viime kesänä Timosauruksen kans pyöräytimme pyörät penkissä ja säätöjen jälkeen lukemat mulla 178 ja Timolla tais olla 180.Nyyttonit tais olla juurikin samat.Niin ja molemmat -08 ja sliparit ja Timpalla joku henkitystä helpottava suodatin.
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Koijari kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Tänään kuulin uutisia Kempeleestä meikän mopottimen tuloksia ja ne oli takikselta teho 174,jotain hv ja vääntö 145nm. Pitää laittaa ens keskiviikkona tarkemmin ku meen hakeen mopottimen kotio ja saa läpyskää kouraan.

Hyvin on pysynyt tehot tallessa... Kun tota dynottiin Dyno-Mihtillä niin näytti 173 hp takis.. Huipputehojen valossa vastannee aika tarkkaan slipari vireistä Gen 2 sta.

Pitää paikkansa.Viime kesänä Timosauruksen kans pyöräytimme pyörät penkissä ja säätöjen jälkeen lukemat mulla 178 ja Timolla tais olla 180.Nyyttonit tais olla juurikin samat.Niin ja molemmat -08 ja sliparit ja Timpalla joku henkitystä helpottava suodatin.
No se sitte ens kesänä hirveetä kilvanajoa k8- mallisten putkiviritteisten kans lentokentällä kuis kulkee :p
Paljonkohan tuollanen ihan tyystiin vakio k8- antaa takikselta?
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
Candyman
Viestit: 99
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 14:54
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Candyman »

Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Kävin vakoilemassa, tältä näytti pajalla...

http://www.bomber.fi/modules....art=207
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

PetriK kirjoitti:Kävin vakoilemassa, tältä näytti pajalla...

http://www.bomber.fi/modules....art=207
Kivaa kateltavaa, et taas tapahtuu :)
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Hyvin on työntänyt :respekt:
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Avatar
Nesmit
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Tänään käytiin koittamassa mitä löytyy noista omista mankeleista...

Expressbussilla näytti K8 Vance&Hines alkukäyrästöllä sekä Yoshimura slipareilla: ...KLOKS... (199,3Hp/156Nm)
Itellä näytti K8 Yoshimura R77-slipareilla: ...KLAKS... (188,5Hp/159Nm)

Samin autopajalla ensiluokkasta asiakaspalvelua ja asiantuntemusta asiasta, suosittelen :thumbup:




Edited By Nesmit on 1270155332
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Avatar
JiiJii
Viestit: 127
Liittynyt: 30 Tammi 2005, 13:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JiiJii »

Expressillä näyttää aikas huimalta tehomäärä :thumbup:
Ollessani kalassa 70-luvulla DDR:ssä Matoa koukkuun laittaessa puoluejohtaja Nauroi Ääneen Alkoholi Polttoaineelle (E10)

Busat: K4, L0,L1

Member of Mc Speedfreaks
Vastaa Viestiin