Sivu 4/4
Lähetetty: 02 Kesä 2014, 12:06
Kirjoittaja SaMi
Paljonkos rengaspaineet pitäisi olla kenttäajoissa?:)
Lähetetty: 02 Kesä 2014, 19:28
Kirjoittaja zeta1
Eikös joku 3bar vois olla ok.
Lähetetty: 02 Kesä 2014, 21:51
Kirjoittaja taimen74
Normi paineilla ainakin minä ajelen (etu2.9 ja taka 3.2). Lauantaina olis tarkoitus lähteä Lappeenrantaan suoraa ajamaan. Samille torstaina mopo säätöön (commanderi hittoon) ja sit eka 300 ylitys mulle kiitos :rocket
Lähetetty: 02 Kesä 2014, 22:23
Kirjoittaja SaMi
Mulle sama juttu. Lauantaina Lappeenrantaan ja hakusessa kans 300 ylitys :p
Lähetetty: 03 Kesä 2014, 07:50
Kirjoittaja taimen74
Voi voi, kun Suomen suvi ei taas pilaisi kaikkea. Lauantaille Lappeenrannan suuntaan foreca povaa pientä sateen mahdollisuutta. Mutta, jos ja kun matkaan päästään niin mun "setupiksi" valikoitui.
Eli, käyn Samin autopajalla säädättämässä ecun ja commanderi nakataan nurkkaan. Toivottavasti samalla pääsen alakierrosten ärsyttävästä nukimisestä eroon. Etupäätä laskettu n.15mm ja perää pudotan 30-40mm. Välityksiksi 18/42, kun tuommoinen takarissa hyllystä löytyy. Puig:in tuplakupla saa jäädä halkomaan ilmaa, mut peilit irtoaa kentän laidalla.
Ja ne tavoitteet... No, petyn tietysti, jos jään alle 300, eli ainakin yli sen ja hyvässä takatuulessa pitäis olla mahkut paljon parempaankin (jos äijjä ei tyri kaikkea)...
Viikko Lappeesta eteenpäin jatketaan harjoituksia Hallissa 
Lähetetty: 06 Syys 2015, 00:20
Kirjoittaja Han San
taimen74 kirjoitti:Voi voi, kun Suomen suvi ei taas pilaisi kaikkea. Lauantaille Lappeenrannan suuntaan foreca povaa pientä sateen mahdollisuutta. Mutta, jos ja kun matkaan päästään niin mun "setupiksi" valikoitui.
Eli, käyn Samin autopajalla säädättämässä ecun ja commanderi nakataan nurkkaan. Toivottavasti samalla pääsen alakierrosten ärsyttävästä nukimisestä eroon. Etupäätä laskettu n.15mm ja perää pudotan 30-40mm. Välityksiksi 18/42, kun tuommoinen takarissa hyllystä löytyy. Puig:in tuplakupla saa jäädä halkomaan ilmaa, mut peilit irtoaa kentän laidalla.
Ja ne tavoitteet... No, petyn tietysti, jos jään alle 300, eli ainakin yli sen ja hyvässä takatuulessa pitäis olla mahkut paljon parempaankin (jos äijjä ei tyri kaikkea)...
Viikko Lappeesta eteenpäin jatketaan harjoituksia Hallissa 
Onko Hallissa ajoa viikko lappeesta kun tuossa mainitsit jäi vaivaamaan. Lappeessa tänään todella hyvä keli aina 13 asti.
Itellä eka veto vauhti 280 kun pyörä sammui kesken vedon, mitä mitä? Eikä lähtenyt enään käyntiin jotenka paikallinen kaveri haki Busan radanpäästä ja nyt huomenna sunnuntaina pakunkyydissä hesaan suoraan Samille. Oikeanpuoleinen flektin sulake palanut eikä mitään päällepäin näkyvää vikaa, virrat päälle teki testin normisti lämpömittari puolessa välissä. Harmittaa pirusti olin satsannut tähän LPR ajoon totaalisesti, takaiselta Samin pankissa 300hv jotenka vauhtia olisi ollut itelle kiitettävästi näin aluksi. Siksi kuumeisesti ettii vielä josko jossain olisi kenttä missä pääsisi tuon kauden kuittaamaan hymyssä suin. 
Lähetetty: 06 Syys 2015, 09:48
Kirjoittaja 1340R86
Han San kirjoitti:taimen74 kirjoitti:Voi voi, kun Suomen suvi ei taas pilaisi kaikkea. Lauantaille Lappeenrannan suuntaan foreca povaa pientä sateen mahdollisuutta. Mutta, jos ja kun matkaan päästään niin mun "setupiksi" valikoitui.
Eli, käyn Samin autopajalla säädättämässä ecun ja commanderi nakataan nurkkaan. Toivottavasti samalla pääsen alakierrosten ärsyttävästä nukimisestä eroon. Etupäätä laskettu n.15mm ja perää pudotan 30-40mm. Välityksiksi 18/42, kun tuommoinen takarissa hyllystä löytyy. Puig:in tuplakupla saa jäädä halkomaan ilmaa, mut peilit irtoaa kentän laidalla.
Ja ne tavoitteet... No, petyn tietysti, jos jään alle 300, eli ainakin yli sen ja hyvässä takatuulessa pitäis olla mahkut paljon parempaankin (jos äijjä ei tyri kaikkea)...
Viikko Lappeesta eteenpäin jatketaan harjoituksia Hallissa

Onko Hallissa ajoa viikko lappeesta kun tuossa mainitsit jäi vaivaamaan. Lappeessa tänään todella hyvä keli aina 13 asti.
Itellä eka veto vauhti 280 kun pyörä sammui kesken vedon, mitä mitä? Eikä lähtenyt enään käyntiin jotenka paikallinen kaveri haki Busan radanpäästä ja nyt huomenna sunnuntaina pakunkyydissä hesaan suoraan Samille. Oikeanpuoleinen flektin sulake palanut eikä mitään päällepäin näkyvää vikaa, virrat päälle teki testin normisti lämpömittari puolessa välissä. Harmittaa pirusti olin satsannut tähän LPR ajoon totaalisesti, takaiselta Samin pankissa 300hv jotenka vauhtia olisi ollut itelle kiitettävästi näin aluksi. Siksi kuumeisesti ettii vielä josko jossain olisi kenttä missä pääsisi tuon kauden kuittaamaan hymyssä suin.

Taitaa tuo koskea alkukesän ajeluita viestin päiväyksestä päätellen
Lpr 230515 Hal 130615
Lähetetty: 06 Syys 2015, 21:33
Kirjoittaja Han San
Eli lasit käteen ja nenälle, sori niinpäs olikin..... jäi sen verran vaivaamaan tuo todettu sähkökatkos pyörässä.
Nyt pyörä Hesassa KIITOS TOMMI!! heitti pakulla hesaan pääsi pyörä heti talliin ja käsittelyn...... Reilua porukaa tuolla LPR suunnalla.....ei voi kuin kiittää suuresti.
Porukkaa oli kuulemma 250klp myytyä ajolippua joten jonotus aina kevään 3 tuntii ei tainnut olla niin paha. Sade yllätti 13 jälkeen siihen taisikin tulla tauko prätkät lopetti hiukan aikaisemmin. Iltapäivän jatkoste ei tietoo, mutta kaiketi joku kertoo jatkuiko ajot iltaa kohden. Kenttä henkiolökunta kertoi ainakin,että aina paikalla ollaan jos vaikka sen verran paranee kelit että halukkaita ja kenttäpäällikkö antaa luvan mennä niin ajamaan pääseen.... 
Lähetetty: 06 Syys 2015, 23:03
Kirjoittaja taimen74
toi mun päivitys oli tehty vuosi sitten kesällä. Olin paikalla nyttekin ja yhteen vetoon se jäi (319.9km/h). Sade tuli ja päätti kauden 2015 ennen aikaisesti. Ens vuonna taas jatketaan...