Sivu 4/6
Lähetetty: 13 Elo 2013, 12:35
Kirjoittaja jarim
Eiköhän tässä pikku hiljaa ala olla faktaa miksi noita tuloksia ei tollaisenaan "virallisille listoille" oikein voi hyväksyä?
Lähetetty: 13 Elo 2013, 12:52
Kirjoittaja Nesmit
Aikalailla rupee faktaa olemaan tosiaan... En ainakaan itse kehtaa laittaa allekirjoitukseen 100m/s
Puolestani saa muuttaa tuloksen siihen minkä järjestäjaraati / tuomaristo näkee parhaaksi.
Ensi kesänä sitten 100ms veto varman päälle, Driftbox daaaaattan kanssa!!
Pienestä jää kiinni, mutta joissain hommissa jopa 2cm voi olla iso asia!
Edited By Nesmit on 1376388187
Lähetetty: 13 Elo 2013, 16:43
Kirjoittaja Heksa
voisko myös laittaa sellasen:
jos haluaa tuloksensa viralliselle listalle
täytyy toimittaa Leikkaamaton ajo käyrä (vbox/vastaava)
listan ylläpitäjälle...
josta listan ylläpitäjä tarkistaa tuloksen ja merkkaa listalle
Merkataanko nyt sitten 1609m tulos?
vai korkein tulos 1609m matkalla?
Lähetetty: 13 Elo 2013, 21:30
Kirjoittaja SamiN
Tulokset on näköjään korjattu? Onko kaikilla sama kerroin ja mikä se on?
Mulla gps näyttää 1km/h enemmän :p :rasberry:
Lähetetty: 13 Elo 2013, 21:32
Kirjoittaja RHead
Käytetty sitä Jarin kerrointa. Toki jos on noita käppyröitä niin vaihdetaan tulosta sen mukaan oikeammaksi.
Ja korjattu vain ~10 tulosta ylhäältä alas.
Edited By RHead on 1376418833
Lähetetty: 13 Elo 2013, 21:42
Kirjoittaja SamiN
Aika hyvin tuo kerroin toimii joten reilu peli!
Vähän jäi harmittamaan kun 200mph jäi sitten kuitenkin vajaaksi (ainoa veto kaasuilla) mutta onhan tässä vielä mahdollisuus korjata tilanne lappeenrannassa
Lähetetty: 15 Elo 2013, 14:32
Kirjoittaja Joke
Noniin, sairaalasta lähettivät tänään pois,kun ei enää tarvetta makoilla siellä. Monilla asioilla ja tuloksilla on on spekuloitu tälläkin sivustolla, mutta en löytänyt vertailua siitä, kuka on kaatunut kovimmasta vauhdista lentokenttäajoissa? Hyväksytäänkö pelkkä kuskin oma arvio (arvaus), pitäisikö olla v-box lukema , tietty vielä onko tuloksen oltava kuskin itsensä kirjaama vai riittääkö omaisten ilmoitus jne.. Omasta mukista arvio että n. 300km/h nopeudesta lähti. Pyörästä oli naarmuttunut vasen sivukate ja laturin koppa kulunut puhki. Koppa vaidetaan ja öljyt, sekä mustaa teppiä katteeseen Nahkainen ajopuku meni kyllä pilalle,kun lääkäri paloitteli sen saksella, totesi vaan että tämä puku on jo tehtävänsä tehnyt.
Lähetetty: 15 Elo 2013, 14:49
Kirjoittaja Nesmit
Spekuloitu on, mutta tämä titteli menee kiistattomasti sulle
Menikö enempää paikkoja rikki vai selvittiinkö lähinnä pyörän vaurioilla?
Hyvä että oli nahkat päällä!
Lähetetty: 15 Elo 2013, 17:26
Kirjoittaja Joke
Vasemmalta puolelta kylkiluut poikki molemmista päistään ja lapaluun pääty murtunut . Kuulemma luutuvat itsestään. eikä mitään leikkauksia tarvita. Hyvä nahkapuku pelasti kyllä tilanteen. Pyörän etupää "luiskahti" vasemmalle kyljelleen, pito siis hävisi täysin ja siitä sitten lähdettiin liukuun. Vauriot ovat vähäiset tilateeseen nähden.
Lähetetty: 15 Elo 2013, 17:32
Kirjoittaja jarim
Toipumisia Jokelle!
Lähetetty: 16 Elo 2013, 19:50
Kirjoittaja snuggles
Tsemppii Jokelle! Uskomaton lykky sulla ollu kaatumisessa.
Lähetetty: 17 Elo 2013, 08:41
Kirjoittaja martti
Yllättävän vähät vauriot vauhtiin nähden,se on niin kuskilla kuin pyörälläkin jos ne lähtee pyörimään ja pomppimaan,ni sillon tulee entistä ainakin pyörästä
Lähetetty: 17 Elo 2013, 09:45
Kirjoittaja TNT
Toipumisia sinne. Hyvä ettei pahemmin käyny. Kaveri lippas pyssykylän kentällä noin 250kmh vauhdista. Käsi murtu ja muualla enemmän ja vähemmän ruhjeita, gigseri lunastukseen. Nahkatakki aivan silppunauhaa, nahkahousut säily paremmin. Nehän mulla on käytössä edelleen ku niitä on parsittu ja ommeltu tuon onnettomuuen jälkhin, pysyy totuus mielessä ko net laittaa jalakaan.
Lähetetty: 17 Elo 2013, 19:48
Kirjoittaja BussiJussi
BussiJussi kirjoitti:Mites boxien välillä eroja? Esim. Taxi eikös menny 400kmh/1700 johonkin boksiin, paljo driftbox näytti sillon?
Siis onko boksien välilllä eroja vrt. driftbox/motec? Jarim?
Lähetetty: 17 Elo 2013, 20:22
Kirjoittaja Heksa
nyt lyödään vähä lissää löylyä
siis kuka oli joensuun tapahtuman "johtaja"/tapahtuma päälikkö?
vaikka kaikki täyttääkin vastuuvapauskirjan ja ajaa omalla vastuulla,
voiko lähtöpaikalla tietää sataako 1800m päässä?
vastaan itse EI !
olisiko pitänyt ilmoittaa että loppurata märkä
ja keskeyttää koko tapahtuma kun rata on märkä?
täytyy jollain olla tälläisissä tapahtumissa "ylijumalan" rooli ja uskaltaa sanoa: nyt ei ole turvallista ajaa! ja viheltää peli poikki
esim: hallissa ei päästetty pyöriä radalle kun oli märkää