K8 busan tehot penkissä?
Hmm.. harvoin tota täyttä huippu nopeutta tarvii todellisuudessa
Kytkimellä varustettu Tre kehitteille (ei vaikee homma elektroniikka kuruille) tai napsauttaa paikalleen palikan paikalleen kun tarvetta ilmenee esim. kenttä ajoissa.
Ja veikkaisin että mittari näyttänee +300 km/t ennen kuin rajoitin iskee, riittänee Esson baariin
Sen verta nopea vakiona/putkivireisenä K8 lienee on että riittänee normi liikenteessä sellaisenaan lähes kaikille. Kentällä nopeuden riittävyys onkin jo toinen juttu.
H.. ens kaudelle suunnitteilla K8 osto jos sopiva käytetty/sisään ajettu yksilö osuu kohdalle. Javiritellään ihan oikeesti. On se sen verta hieno laite
Edited By Ksthb on 1208679507
Kytkimellä varustettu Tre kehitteille (ei vaikee homma elektroniikka kuruille) tai napsauttaa paikalleen palikan paikalleen kun tarvetta ilmenee esim. kenttä ajoissa.
Ja veikkaisin että mittari näyttänee +300 km/t ennen kuin rajoitin iskee, riittänee Esson baariin
Sen verta nopea vakiona/putkivireisenä K8 lienee on että riittänee normi liikenteessä sellaisenaan lähes kaikille. Kentällä nopeuden riittävyys onkin jo toinen juttu.
H.. ens kaudelle suunnitteilla K8 osto jos sopiva käytetty/sisään ajettu yksilö osuu kohdalle. Javiritellään ihan oikeesti. On se sen verta hieno laite
Edited By Ksthb on 1208679507
K8 se nopea ja tehokas sini-musta :laugh:
siinä kuvatus
183.5rwhp / 144.2Nm
-A-
Edited By Agostini on 1209039823
siinä kuvatus
183.5rwhp / 144.2Nm
-A-
Edited By Agostini on 1209039823
Onko ruiskua säädetty tuohon vetoon?Agostini kirjoitti:K8 se nopea ja tehokas sini-musta :laugh:
siinä kuvatus
183.5rwhp / 144.2Nm
-A-
Ksthb kirjoitti:Kytkimellä varustettu Tre kehitteille (ei vaikee homma elektroniikka kuruille) tai napsauttaa paikalleen palikan paikalleen kun tarvetta ilmenee esim. kenttä ajoissa.
En ole Tre:tä nähny luonnossa montakohan piuhaa siihen liittimeen tulee? Tuli tossa mieleen että laadukas esim ALPSin kullatuilla kontakteilla oleva kiertokytkin (jossa vain yksi napsaus) vaikkapa täysin vesitiiviinä mallina sopisi varmaankin tehtävään..kaapeloisi ja kytkisi niin että off asennossa eculle menee tieto "oikein" ja "onnilla" ecu saisi tre:n tiedon..ja vaihdenäyttökin toimisi "normiajossa" oikein.
Olisi varmaankin luotettavin ja halvin vaihtoehto ilman ylim elektroniikkaa..ja kytkimen voisi kaapeleiden nokassa asentaa mihin haluaa..vaikka penkin alle mammalta piiloon..
Eikös toi 5000-8000rpm alue ole laihalla,jos parhaan tehon saa afr ollessa 12,5-13 .Busanaattori kirjoitti:20hv/10nm enemmän kuin mun ex -00 mallissa pönttöviritteisenä. Penkitetty kuitenkin ilmeisesti samassa penkissä?
Säätämällä saisi tohon aika mukavan parannuksen, seokset on kyllä aivan päin
Uskomattoman paksulla käy keskialueella....
Aika reippaalla kädellä ajelin nurkissa ja mittasin kulutukseksi 6.5l/100km,sanoisin että liian vähän kuluttaa kokoisekseen,kaipaa säätöö,tietääkö kukaan pystyykö omaa boxia säätämään 8000rpm asti?
Esimerkkitapaus käy paksulla 5-8000rpm.busai kirjoitti:Busanaattori kirjoitti:20hv/10nm enemmän kuin mun ex -00 mallissa pönttöviritteisenä. Penkitetty kuitenkin ilmeisesti samassa penkissä?
Säätämällä saisi tohon aika mukavan parannuksen, seokset on kyllä aivan päin
Uskomattoman paksulla käy keskialueella....
Eikös toi 5000-8000rpm alue ole laihalla,jos parhaan tehon saa afr ollessa 12,5-13 .
Aika reippaalla kädellä ajelin nurkissa ja mittasin kulutukseksi 6.5l/100km,sanoisin että liian vähän kuluttaa kokoisekseen,kaipaa säätöö,tietääkö kukaan pystyykö omaa boxia säätämään 8000rpm asti?
Samanlaisia 5.5k-8k osalta rikkalla meneviä käppyröitä meikäläinenkin on nähnyt. Lisäksi vetää dynossa ihan yläkierroksilla rikkaalle isolla vaihteella, mutta tuon laittaisin RAM AIR compensation:n piikkiin - eli ominaisuudeksi joka pyörällä joka on tarkoitettu isoihin vauhteihin kuuluukin olla. Jos dynossa yläkerran säätää 13.2:1 lukemaan niin saa varautua siihen että lentokentällä mennään jo 3% laihemmalla...Kujo kirjoitti:Esimerkkitapaus käy paksulla 5-8000rpm.