Ecueditor 2.0 prerelease - ...löytyy täältä...
Need help.. keleen vista..visva paremminkin.PetriK kirjoitti:Aja softa run as administrator niin toimii. Se että olet loggautuneena ei riitä. Ohjeet löytyy jostain netistä.
2.04.4. sisältää jo oman lambdan loggaustoiminnon niin että pintakaasusäätäminen pitäisi onnistua itsekin.
So edelleen ei saa asetettua portteja vaikka ajaa Run as..
tai sitten minä oon ihan pihalla..

Asenna kaapelin ajurit uusiksi. Asenna se .exe paketti.Snowman kirjoitti:PetriK kirjoitti:Aja softa run as administrator niin toimii. Se että olet loggautuneena ei riitä. Ohjeet löytyy jostain netistä.
2.04.4. sisältää jo oman lambdan loggaustoiminnon niin että pintakaasusäätäminen pitäisi onnistua itsekin.
Need help.. keleen vista..visva paremminkin.
So edelleen ei saa asetettua portteja vaikka ajaa Run as..
tai sitten minä oon ihan pihalla..:comp :1087
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Asenna kaapelin ajurit uusiksi. Asenna se .exe paketti.
Kiitos taas..

Edit..ja kerpele...ei vieläkään...sattuisko kellään olemaan Xp:n asennus levyä?? menee viimeisetki käämit.. vai onko jarim tai petrik uudempia kaapelin ajureita? mä otan ny oluen..

Edited By Snowman on 1249419021
Näyttäisi tuo PCV kartan suora lukeminen ecuun ja flashäys toimivan kohtuullisesti. Tässä kuva australiasta jossa kaveri ensimmäisenä julkisti eron. Tämän jälkeen tehdyllä pienellä säätämisellä mies sai kuulemma enemmän tehoa ecuvirityksellä kuin mitä aiemmin oli saanut PCV:llä. (aiemminhan oli jo bz lukeminen todettu kohtuullisen toimivaksi vaikka pientä eroa siinäkin on.)

Edited By PetriK on 1249726135

Edited By PetriK on 1249726135
no nyt pitäisi näkyä kuvien, siirsin omalle palvelimelle kun tuo australialainen palvelin jotenkin hylki busanisteja.
Ensimmäisessä kuvassa on suoraan PCV kartta ilman mitään säätämistä luettuna ECUeditor2:n kautta sisään ja fläshättynä sekä vertailun vuoksi myös alkuperäinen PCV kartta.
Toisessa kuvassa on ECUeditorilla säädetyn bussin kartta jossa seoskäyrää on jo hieman tasoitettukin. Kovin on tyytyväinen kaveri koska tehot näyttävät olevan ecueditorilla säädettynä paremmat kuin pcv:llä.
Tässä kyseisen liikkeen nettisivut australiassa http://www.petespitstop.com.au/
Ensimmäisessä kuvassa on suoraan PCV kartta ilman mitään säätämistä luettuna ECUeditor2:n kautta sisään ja fläshättynä sekä vertailun vuoksi myös alkuperäinen PCV kartta.
Toisessa kuvassa on ECUeditorilla säädetyn bussin kartta jossa seoskäyrää on jo hieman tasoitettukin. Kovin on tyytyväinen kaveri koska tehot näyttävät olevan ecueditorilla säädettynä paremmat kuin pcv:llä.
Tässä kyseisen liikkeen nettisivut australiassa http://www.petespitstop.com.au/
Välissä ehti PetriK tehdä softaan muutosta joka mahdollisesti sen korjasi että välttämättä sillä Visvan uudelleen asennuksella ei ollut merkitystä...Snowman kirjoitti:Hee ihmeiden aika ei oo ohi! Nyt pelittää softat..jahka ehtis sen kaapelin vielä mitata ett toimii niin voisi kokeilla kotona flässäystä.Piti muuten vista asennella uusiksi ennenku rupes toimimaan porttien valinta. :comp

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta