Sivu 4/7
Lähetetty: 21 Elo 2010, 18:47
Kirjoittaja BussiJussi
345,03 ja 346,24 kaks vetoa. Kilometrin meni hyvin, (+320km/h) sitten pito jostain pois, joko kytkin, tai rengas, tai jotain luisti!! Välitykset 19/36, ja rengas 195/65!! Kiekat molemmilla vedoilla luokkaa 11000...
Jostain antoi löysää...Jormalla mahti suoritus, omat vedot perseestä....
Edited By BussiJussi on 1282405889
Lähetetty: 21 Elo 2010, 18:52
Kirjoittaja Vmatti
No niin, myrskyä tuli.
Tulos on kova, onnittelut kawatalliin, onkos se 2jorma2 vai joku muu kawapäinen?
Mitäs se 2010 tilasto näyttääkään tällä hetkellä, pitääkö huolestua ???
Edit: helppohan sitä on ihmetellä/huolestua täällä sohvalla
Edited By Vmatti on 1282406111
Lähetetty: 21 Elo 2010, 19:47
Kirjoittaja RHead
Lähetetty: 21 Elo 2010, 20:34
Kirjoittaja jakehaanpää
Ton perusteella taitais Jorman kawa olla ykkösenä 2010 ajoissa ??? Noh... viä on LPR:n ajot 4.9.
Lähetetty: 21 Elo 2010, 20:52
Kirjoittaja 107-1089231881
Kawuri mies löi luut kurkkuun... ??? Onnittelut Jormalle kovasta suorituksesta
Hmm.. montako laitetta suli ?
Lähetetty: 21 Elo 2010, 21:16
Kirjoittaja TJJ
Vakiolla (vakiokone, vakioputket, vakioalusta, kypäräpuhelin, rajoittimet+peilit pois) gen2:lla 299,2 pboxiin, vaihtovirheillä höystettynä. Joskohan ensi kesänä pääsis taas isolohkolla ajamaan..
Lähetetty: 21 Elo 2010, 22:22
Kirjoittaja BussiJussi
Ksthb kirjoitti:Kawuri mies löi luut kurkkuun... ??? Onnittelut Jormalle kovasta suorituksesta
Hmm.. montako laitetta suli ?
Pari ainakin suli, eiköhän asianomaiset kommentoi...
Itselläni ei vieläkään sulanut motti, joten se on sitten tässä!!
Eli nyt on kenttäajot loppu, ennekuin tulee se iso tuho! niin monta tuhoa 11 vuoden aikana nähnyt, ettei oma perse kestä moista yhtään!
Eli, nyt pitää jonkun muun lähteä puolustamaan busanistien kunniaa Lpr kentälle! KUKA??
Mulla pyörä menee katukuntoon, ja ajot jatkuu ainoastaan harvakseltaan kadulla (jos ei joku osta pois)
Lähetetty: 22 Elo 2010, 00:03
Kirjoittaja VeliHölmöK8
BussiJussi kirjoitti:345,03 ja 346,24 kaks vetoa. Kilometrin meni hyvin, (+320km/h) sitten pito jostain pois, joko kytkin, tai rengas, tai jotain luisti!! Välitykset 19/36, ja rengas 195/65!! Kiekat molemmilla vedoilla luokkaa 11000...
Jostain antoi löysää...Jormalla mahti suoritus, omat vedot perseestä....
Omat oppirahani: ekalla ilokaasuvedolla pullo tyhjäksi jo alussa ja tokalla JariM:n ystävällisesti lainaama (KIITOS!) niin ikään pikkupullo väärinpäin, kun en tajunnut kysyä, että mahtaakohan tässä olla sitä sellaista nousuputkea...
Noissa sun "vain" -vauhdeissa lienee kuitenkin vaikea harrastaa viiltävää analyysiä edes sun kokemuksella? Pointtini on siis se, että olisiko vaan noi kertomasi välitykset yhdistettynä mainitsemasi rengasprofiiliin olleet liikaa tuohon ilmanalaan ja vastatuuleen? Sanoit että jenkoja kuitenkin 11 kilokiekkaa... Mutta: I am just ass king - joka litkii kaljaa vitutukseensa.
Edited By VeliHölmöK8 on 1282424724
Lähetetty: 22 Elo 2010, 00:36
Kirjoittaja BussiJussi
VeliHölmöK8 kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:345,03 ja 346,24 kaks vetoa. Kilometrin meni hyvin, (+320km/h) sitten pito jostain pois, joko kytkin, tai rengas, tai jotain luisti!! Välitykset 19/36, ja rengas 195/65!! Kiekat molemmilla vedoilla luokkaa 11000...
Jostain antoi löysää...Jormalla mahti suoritus, omat vedot perseestä....
Omat oppirahani: ekalla ilokaasuvedolla pullo tyhjäksi jo alussa ja tokalla JariM:n ystävällisesti lainaama (KIITOS!) niin ikään pikkupullo väärinpäin, kun en tajunnut kysyä, että mahtaakohan tässä olla sitä sellaista nousuputkea...
Noissa sun "vain" -vauhdeissa lienee kuitenkin vaikea harrastaa viiltävää analyysiä edes sun kokemuksella? Pointtini on siis se, että olisiko vaan noi kertomasi välitykset yhdistettynä mainitsemasi rengasprofiiliin olleet liikaa tuohon ilmanalaan ja vastatuuleen? Sanoit että jenkoja kuitenkin 11 kilokiekkaa... Mutta: I am just ass king - joka litkii kaljaa vitutukseensa.
Hankala joo sanoo, mikä mätti, mutta joku kyllä mätti. Ei oo tietotaitoo mulla tässä lajissa paljoa, enemmän aiheeseen paneutuneita tälläkin foorumilla paljon enempi! Ekassa vedossa v-box käyrä ihan kohtuu mallinen, oli vaan kokomatkan liian alhaalla. Silloin en yhtään lämmittänyt lähtöviivalla rengasta, lämppärillä vaan kuumaksi. Suti aika huolella pikkuvaihteilla, vaikka piiiiiitkät välit!
Tietty tosi laiskoja kiihdytykset noilla välityksillä, siinäkin syy huonoon nopeuteen!
Tokassa vedossa, jossa burnasin kevyesti (ei luistellut pikkuvaihteilla) käyrä kulki normi rataa .320 nopeuteen, sitten piitkiä tasasia viivoja välillä hypäten ylöspäin. Loppunopeudet kuitenkin samat...
Eiköhän jotain selviä, kun tarkastan kytkimen kokonaan.
Lähetetty: 22 Elo 2010, 02:07
Kirjoittaja Martta
No, onneks sentään naisten puolella tapahtunut jotain uutta. Onnittelut Marjutille 
Lähetetty: 22 Elo 2010, 07:25
Kirjoittaja 107-1089231881
BussiJussi kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Kawuri mies löi luut kurkkuun... ??? Onnittelut Jormalle kovasta suorituksesta
Hmm.. montako laitetta suli ?
Pari ainakin suli, eiköhän asianomaiset kommentoi...
Itselläni ei vieläkään sulanut motti, joten se on sitten tässä!!
Eli nyt on kenttäajot loppu, ennekuin tulee se iso tuho! niin monta tuhoa 11 vuoden aikana nähnyt, ettei oma perse kestä moista yhtään!
Eli, nyt pitää jonkun muun lähteä puolustamaan busanistien kunniaa Lpr kentälle! KUKA??
Mulla pyörä menee katukuntoon, ja ajot jatkuu ainoastaan harvakseltaan kadulla (jos ei joku osta pois)
Äläs hätäile Jussi, sulla on selkeesti oikein ja asiantuntevasti rakennettu Tbo kone. Hyvin pysyy nipussa.. onhan totta että tbo kone on herkkä häiriöille... ja lasku kun lankeaa maksettavaksi niin kipeetä käy.
Hmm.. omat haasteet keskittyvät tällä hetkellä muihin juttuihin joten pariin vuoteen ei ainakaan kentille eksytä omalla mopolla..... Jotain pientä on kyllä suunnitteilla ........
Lähetetty: 22 Elo 2010, 09:23
Kirjoittaja ysi-ärrä
Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu
ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.
Lähetetty: 22 Elo 2010, 09:33
Kirjoittaja TJJ
Huvin ja urheilun vuoksi, pbox käyrät..
Punaisella isompilohkonen gen1 Hallin kentällä 2009.
Sinisellä eilinen vakiolla gen2.
Klix
Lähetetty: 22 Elo 2010, 09:50
Kirjoittaja 75-1270297285
Onnittelut kawakuskille ja muille ennätyksensä tehneille!
Onko kuvia/videoita tulossa gallerioihin?
Lappeenranssahan voi kokeilla samalla myös 400 m kiihdytystä. Onko tietoa kumpi rata on nopeampi Joensuu/LPR, jos tuulen vaikutus jätetään huomioimatta?
Lähetetty: 22 Elo 2010, 11:43
Kirjoittaja 82-1232688863
Hyvä Jorma ja ANY10
Taitaa olla Suomen ainoa Busa meidän tallissa, jolla voisi koittaa Jorman edelle tällä kaudella 