Sivu 4/4
Lähetetty: 25 Touko 2008, 23:02
Kirjoittaja Kekku
Porissa pääsin juuri alle kympin, 9.8 jee jee.
Yleisö tykkäs...
Pitoa oli viivalla kivasti, 1.5:sia 60fd.
Siinä se sitten olikin.
Loppumatka yleisölle.
1.7:lla menee kaseja, nyt siis 1.5:sia ja 300m viivaa katuun.
Taas se yleisö tähän väliin.
Eikös tämä ole show laji?
No joo, ahnehdin vähän ton haarukan kanssa ja "voimaahan ei ole koskaan liikaa"
Vai oliko se rengaskauppias joka noin sano.
1000:nen vapari meni 8.8
Toinen saman pajan moottorilla anto vikakoodin että tahtoo kotiin... Mene ja tiedä ois menny muuten vaikka kovaa.
Edit: siis vähän niinku noin:
http://www.kuvia.1g.fi/kuvat....098.jpg
Sainpahan läskit liikkeelle:
http://www.kuvia.1g.fi/kuvat....099.jpg
Edited By Kekku on 1211755958
Lähetetty: 26 Touko 2008, 07:55
Kirjoittaja 74-1155281906
Kekku kirjoitti:No joo, ahnehdin vähän ton haarukan kanssa ja "voimaahan ei ole koskaan liikaa"
Vai oliko se rengaskauppias joka noin sano.
1000:nen vapari meni 8.8
Toinen saman pajan moottorilla anto vikakoodin että tahtoo kotiin... Mene ja tiedä ois menny muuten vaikka kovaa.
Mitäs haarukalle teit?
Aikas maukas aika tolle tonniselle. Onkos siitä enempää tietoa missään? Siis pyörästä.
Lähetetty: 26 Touko 2008, 09:30
Kirjoittaja Kekku
JanneT kirjoitti:Kekku kirjoitti:No joo, ahnehdin vähän ton haarukan kanssa ja "voimaahan ei ole koskaan liikaa"
Vai oliko se rengaskauppias joka noin sano.
1000:nen vapari meni 8.8
Toinen saman pajan moottorilla anto vikakoodin että tahtoo kotiin... Mene ja tiedä ois menny muuten vaikka kovaa.
Mitäs haarukalle teit?
Aikas maukas aika tolle tonniselle. Onkos siitä enempää tietoa missään? Siis pyörästä.
Siis liian pitkä akseliväli, nyt oli jotai 1600mm
Normaaliviritystyö, ei muuta
Edit: Tonnisesta vielä, tehoja 3 tai 8, hv tai kW, riippuu penkistä...
Edited By Kekku on 1211783841
Lähetetty: 26 Touko 2008, 10:14
Kirjoittaja Purkuosia.com
Mut mites se lähes vakio tonninen k4, putki ja commanderi. Ajeli 9.5 aikoja. Kontio-rallin tarrat pleksissä : )
Lähetetty: 26 Touko 2008, 10:16
Kirjoittaja Kekku
Kekkula kirjoitti:Mut mites se lähes vakio tonninen k4, putki ja commanderi. Ajeli 9.5 aikoja. Kontio-rallin tarrat pleksissä : )
Vetomies, yötäpäivää...
Piti siis sanoa että hyvää päivää, ei hyvää päivää.
Edited By Kekku on 1211786801
Lähetetty: 26 Touko 2008, 10:27
Kirjoittaja Kekku
Kekkula kirjoitti:Mut mites se lähes vakio tonninen k4, putki ja commanderi. Ajeli 9.5 aikoja. Kontio-rallin tarrat pleksissä : )
Mut oli meil kunnon sponssit...
Sponssi
Jos toinenkin
Lähetetty: 26 Touko 2008, 16:38
Kirjoittaja akseli
PetriK kirjoitti:Kiikalassa kysyin päivän päätteeksi tulospalvelusta päivän parhaat ja tällaisia lukuja kertoivat:
- päivän paras ET 9.78, tämäkin taisi tulla bussikuskille
- päivän nopein loppunopeus 241km/t
Meikäläinen harjoitteli ihan toisella tavalla käyttäytyvällä pyörällä ja sai hillittömän harjoittelun jälkeen seuraavat tulokset vaparina:
- Oma paras ET 9.991
- Oma nopein loppunopeus 241,77km/t )
Yhteensä kertyi 27 vetoa.
limppuhan siellä kävi hoitamassa homman kotiin 9.768/242
Lähetetty: 26 Touko 2008, 16:44
Kirjoittaja PetriK
Tossa mun viestissä on näemmä virhe - nopeimmissa lopareissa pitäisi lukea 249...
Näillä 240km/t lopareilla pitäisi kuulemma "helposti" pystyä ajamaan 9.5ET:tä vakiomittaisilla ???
Lähetetty: 26 Touko 2008, 17:41
Kirjoittaja akseli
PetriK kirjoitti:Näillä 240km/t lopareilla pitäisi kuulemma "helposti" pystyä ajamaan 9.5ET:tä vakiomittaisilla ???
no niin kun suoraanajaminen on niin helppoa onnittelut petri ja kst -enpä saanut olla montakaan tuntia nopeampi
Lähetetty: 27 Touko 2008, 07:55
Kirjoittaja 74-1155281906
PetriK kirjoitti:Tossa mun viestissä on näemmä virhe - nopeimmissa lopareissa pitäisi lukea 249...
Näillä 240km/t lopareilla pitäisi kuulemma "helposti" pystyä ajamaan 9.5ET:tä vakiomittaisilla ???
No tuossa on omia läiskintöjä viime reissulta..
1.727s 9.717s 240.12km/h
1.640s 9.702s 239.14km/h
1.663s 9.656s 241.61km/h
1.644s 9.608s 239.26km/h
1.640s 9.589s 240.74km/h
Kyllä sen tuonne 9.5 puolelle saa, mutta en minä sitä mitenkään helpoksi mainostaisi. Ainakaan vielä. Loppukesästä voi olla eri meininki.
Jos tuota alustaa saisi tunattua sen verran, että paranis 330ft ajat, niin voisi homma helpottua. Viimeksi taas huomasin, että ei se tuo 60ft kerro koko totuutta siitä lähdöstä. Oikein kunnolla kun lähettää, niin 60ft voipi olla hyvä, mutta alkaa sen jälkeen keuliin, ja joutuu höllään.
Lähetetty: 27 Touko 2008, 10:01
Kirjoittaja PetriK
Mulla taas ongelmat oli enemmän siellä 330-1/4 mile alueella. Kun 0-330ft meni 0.2s paremmin niin silloin tuo 330-1/4 alue taas tippui 0.3s - silloin paikan päällä ihmetytti että sellaisissa vedoissa missä tuntui että kaikki menee nappiin tulee huonompia aikoja. Toinen asia mikä ihmetytti oli se että trapissä välillä heitti tuuli vahvasti sivulle pyörää niin että piti tehdä korjausliikkeitä ajaessa... mutta pari muuta kenen kanssa juttelin eivät olleet vastaavaa sivutuulta huomannut. Kolmas asia oli että hyvältä tuntuneissa vedoissa nopeusmittari näytti 260-270km/t trap speediä, mutta lapulla luki alle 240km/t. Nuo keskinkertaiset vedot niissä mittari näytti 240km/t ja lapulla luki 240km/t.
Näitä asioita pohtiessa vasta kotona huomasin että taitaa regnas luistaa kun vertailin noita segmenttiaikoja. Selvää kokemattomuutta kun ei heti tajunnut...
Mä luulen että mun alustani on alustavasti kunnossa mitä tänään aamulla vielä Samin kanssa asiasta juttelin - mutta regaspaineita oli liikaa kun on kohtuullisen kova kumi.
Vaikuttaa siis kaiken tiedon varassa vahvasti siltä että täyskaasun avaaminen 2->3 vaihdon yhteydessä irrotti pidon takapäästä tuon 330ft jälkeen.
No tuo selviää tarkemmin kun saan dataloggerin kiinni - aikoja varmaan parantaa se että burnis on kunnollinen sekä rengaspaineet vähän alemmat.
Edited By PetriK on 1211877085
Lähetetty: 27 Touko 2008, 11:49
Kirjoittaja Purkuosia.com
Joskus oli Bikessa juttua että renkaat sutii esim. 300km/h ajaessa.
Saksassa kovaa +250 km/h ajaessa motarilla on nähnyt edellä menevän kaverin renkaan jättävän mustaa, johtunee tuosta inversio ilmiöstä....
Edited By Kekkula on 1211878219