Telineitä? - Kuvia/tarkkojamittoja?

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Nesmit kirjoitti:Kanttarikin taputteli selkään ja kehu että on vallan mainio kappale kanttailla

Taisi taputella tuolla järkäleellä sua selkään, sen verran on mielenkiintoisen muotoinen kapistus taivuteltavaksi :D Nyt viel kun joulunpyhät tota kiillottelet, niin siitä tulee hieno :respekt:

ps. Sulla on vaaaaaltava avatar! kliks

ps2. Jos sulla on vielä se .dxf tallessa, niin voisit tyrkätä sen mullekkin meiliin!

Edited By Timppa on 1165867516
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Komee on ! Mutta jännä juttu, täsä mallisakin noi "haarat" menee suoraan satulan alle kuten toimevellakin, mun on ihan pakko käydä kurkkaan omaani ! Uno Momento ! :D

http://galleria.busanistit.org/albums/album28/IMG_1678.thumb.jpg

SIIS TÄNNEHÄN TÄÄN PITI TULLA, TÄÄ ON PALJON PIDEMMÄN NÄKÖNEN TÄÄ MUN JALKA KUIN ESIM. TOI TOIMEVEN JA TOI KANTATTU VERSIO, JOHTUNEE OSITTAIN SIITÄ, ETTÄ MULLA ON ERI OSAT JOTKA MENEE SATULAN ALLE, JA PERÄTELINE TERÄKSISINE ALUSLEVYINEEN TULEE NIIHIN KAROIHIN KII .

:welcome:

JOSTAIN TÄLLASISTA SYISTÄ TÄYTYY JOHTUU, ETTÄ MEILLÄ EI OO OLLUNNA MINKÄÄNLAISII TILAPROPLEEMII, VAIKKA BUSAN BÄÄLLÄ ON OLLUT KAX LIKI SATAKILOSTA ÄIJÄÄKIN .

Kun katot tota mun kuvaani niin näet vastapuolella ne kax pultin päätä, mihin sun telinees tulee kii ja se on sulla aikas lähellä perälevyn reunaa, kun taas mulla Eriiiiittttäääin kaukana siitä . Ei kun uus malli ja pitemmät jalat telineelle, niin tullee tillaa .

:pomppu: :mosh:

Edited By busapappa2 on 1165874284
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Nesmit

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Juu rättilaikan + parafiinit kävinkin jo ostamassa :D

Tossa uudemmassa mallissa toi teline on tosiaan kaksi osanen, ite koitin optimoida osamäärää ja tein sen tommoseks yks osaseks...?! Jussibussilta kävin eilen ostamassa Kapan 52 laukun sopivasti käteisellä, nyt vaan hakemaan se sovitelevy niin pääsee kattomaan mihin kohtaan se laukku sijottuu tolla telineellä?!?!
Tuliko sutta vai sekundaa, perästä kuuluu :1087

Polttomallia / kuvia voin tosta lähetellä nytten halukkaille, kun kerran on todettu että joku kanttari on ainakin saanu ton valmistettua. (hinta-arvio pystymettästä menevälle asiakkaalle, tommosesta 4mm rosterista poltettuna ja kantattuna olisi ollut jotain 50-60€) Painoa en mitannut, mutta alumiinista tehtynä yllättäen huomattavasti kevyempi. Polttomallissa sekä kuvissa on käytetty materiaalina 4mm rosteria...

Ja kuten edellä mainittu pesen käteni kaikista sopivuuteen / kestävyyteen liittyvistä seikoista. Tämämpä takia en pyydä polttomallista ja kuvista pennostakaan, jokainen tehköön niillä mitä parhaaksi näkee :kippis:

edit: avatar korjattu...

Edited By Nesmit on 1165904313
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
bussikka

Viesti Kirjoittaja bussikka »

kiillota nailonlaikalla jos rosteria....tulee varmasti komee..
busapappa2

Moron Nesmit ! Kunhan saat Kappas kii pyörään, kerroppa miten 2 matkustajaa mahtuu ajeleen ? "Kossupullo" ei ollu paha hinta perätelineestä joka maksaa ainakin Heinolla 80-90 egen huitteissa ! JOS LAITAT ALUSLEVYN, ELÄ IMMEESSÄ MUOVISTA, VAAN TERÄKSINEN, HINTA LIENEE MOLEMMILLA PARIKYBÄÄ !? Ei niissä ole kun muutaman sentin ero matkustajien tiloissa, siis tosa sun "modissa" ja mun alkuperäsessä Motecissa . Joten ihmettelen edelleen sitä, että jotkut ei mahu kahestaan tankin ja boxin väliin ? No muolima on ihmeitä täynnä................ :p :D
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Nesmit

Nonniin...

Marssin eilen Heinolle ja ostin pellisen aluslevyn mallia SW-motech (30€). Asennuksessa havaittu että oman tekeleen reikäjako ei aivan passannut motecin telineeseen. Porasin aluslevyyn 10mm reiät ja ruuvailin sen kolmella M8 ruuvilla telineeseen kiinni... Tukevan olonen paketti tuli, vaikka asetteli päälle ton Kapan 52:sen. Laukkuun löytyy selkänoja, mutta sitä en mennyt vielä ruuvaileen kiinni.

Pienellä koeistumisella mun mielestä tilaa oli riittävästi, mutta sehän ei tarkoita sitä että kyydissä istuja olisi samaa mieltä :D
Saan nähä miten käy kun omalle emännälle on siunaantunut pituutta kunnioitettavat 175cm... Täytyy laittaa se istuun siihen ja kuunnella kommentit?! Tästä johtuen joku voi olla mieltä että teline on korkea, korkeutta on meinaan hieman enemmän kuin esim motecin vastaavalla...?!?!

Otan tossa viikonloppuna kuvat moposta laukkuvarustuksella, ne kertovat enemmän ku tarpeeks...

Ps. Tulihan siinä samalla tehtyä pakollinen takakuuppa modi rälläkän ja viilan kanssa, nyt saa kauhukahvan paikoilleen kuupan kanssa samanaikasesti :skootteri:
361.23 km/h Halli 2014
Quadron

Viesti Kirjoittaja Quadron »

Onko muuten kokeiltu meneekö kuuppa modaamalla tuon laukkutelineen kanssa paikalleen?

Pitäis ettiä kuuppa, mutta turhaa touhua jos ei sitä saa paikalleen ilman telineen irroitusta. Sitä ei jaksais joka kerta veivata...
jummijammi

Viesti Kirjoittaja jummijammi »

Quadron kirjoitti:Onko muuten kokeiltu meneekö kuuppa modaamalla tuon laukkutelineen kanssa paikalleen?

Pitäis ettiä kuuppa, mutta turhaa touhua jos ei sitä saa paikalleen ilman telineen irroitusta. Sitä ei jaksais joka kerta veivata...
Kyllä menee ku tekee ne hahlot siihen kuuppaan.. Ittellä yksin matkatessa aina kuuppa paikallaan plus 52:nen laukku.. Toinen vaihtoehto (jos ei halua kuuppaa viilata) on laittaa niita prikkoja sinne väliin, jolloin kuuppa ei mene ihan pohjaan asti.. Ainaski Kajbusalla kyseinen viritelmä. :pomppu:
181,25 MPH KLUPI Himanka :D............... 10,1/222
Quadron

Viesti Kirjoittaja Quadron »

No kai sitä äyskäriä sitten pitää alkaa metsästämään... ???
busapappa2

Lisää Kyssäreitä !

Saako modaamalla Sw Motecin telineen kanssa "kauhukahvan" paikoilleen, siis ilman "äyskäriä", koska takapenkin tarvitten ? ???

:apua: :oho:

Olis kyytiläisen mukavampi pitää siitä kii kuin Boxitelineen kulmaraudoista . ? ? ? ? ? No kokeilin, EI SAA !!! :shocked:

Muuten tohon tila ongelmaan tuli sivusta tieto, joka koskee vain ja ainoastaan "entiedäkenenkävalmistamia" Boxitelineitä, jotka on ilman boxii ikäänkuin tavaratelineitä ja boxi tulee siihen kiinni suoraan ilman aluslevyä, kuten joku esitteli tossa "letkan alussa".

:baaa:

Tää uusin telinesatsi antaa aivan loistavat tilat kahelle, ja sä säästit Nesmit n. 80-90 egee, kun kanttuutit perätelineen ite, oikein oiva säästö ja järjetön hinta metallin kappaleelle normaalisti ?

Edited By busapappa2 on 1166103102
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

busapappa2 kirjoitti:Muuten tohon tila ongelmaan tuli sivusta tieto, joka koskee vain ja ainoastaan "entiedäkenenkävalmistamia" Boxitelineitä, jotka on ilman boxii ikäänkuin tavaratelineitä ja boxi tulee siihen kiinni suoraan ilman aluslevyä, kuten joku esitteli tossa "letkan alussa".
Höpöhöpö, essonbaarin (kohta ABC:n) tietoa! Hyvin tuohon mahtuu :blues:
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
jummijammi

Viesti Kirjoittaja jummijammi »

busapappa2 kirjoitti:Olis kyytiläisen mukavampi pitää siitä kii kuin Boxitelineen kulmaraudoista . ? ? ? ? ?
Oman emännnän mielestä siitä on ihan hyvä pitää, mut HANSKAT KÄDESSÄ!! Viime kesänä vedettiin vähän lujempaa semmosta möykkytietä, niin avokäsin ol kuulemma vähän nakit muussina :p
181,25 MPH KLUPI Himanka :D............... 10,1/222
busapappa2

Sitä olin alunperin mieltä Timppa, SIIS, ETTÄ HÖPÖ HÖPÖ ! :D Läheisyyttä, ei ne tilat millään "tarakalla" liian snadit ole ! "Munistakin", oho, eiku Minustakin on kivampi vähä luukuttaa, puristaa Emo mukavasti reisillään ! Meillä on kans pehmoset "sikanapat" boxissa kyytiläiselle . :thumbup: Joskin MYLADY AJELEE JO AIKA PALJON ITEKSEEN pikkukyykyllä . :mgirl Voipi mun Busailut olla vähissä suvella, kun tulee puukkoo kolmeen välilevyyn ? :thumbdown: On toi kommmee, siis toi Timpan Bussi ! No muutama kk kiillotellaan, ni eiköhä omastaki iha hyvä tuu . Täytyy lauantaina imasta pari kolme Burana 800:sta, et pääse saunoon Sörkkaan ! :shocked:

Tais saunat jäädä, ei TIEDÄ konttaako, vai ryömiikö esim. veskiin !? Sit ku pääsee ..................... no paskaax täällä valitan, mummovainaa sano, että mitä ei voi estää, täytyy kestää !

Pari fotoo mun "Möpöstä" !

http://galleria.busanistit.org/albums/album28/Kuva010.thumb.jpg

http://galleria.busanistit.org/albums/album28/Kuva011.thumb.jpg

http://galleria.busanistit.org/albums/album28/Kuva012.thumb.jpg

Löytyy Galleriasta isompina !

Edited By busapappa2 on 1166303006
Nesmit

Tossa sitä räpsin kuvat kaikista eri vaihtoehdoista mitä nyt mieleen juolahti...

Eri vaihtoehdot
Viis eri kokoonpanoa sain aikaiseksi, kaippa niistä löytyy jokaiselle mieluinen :D

Kuvista näkee samalla miten toi omatekele sopii paikoilleen. Laitoin emännän istumaan penkille ja se tuumaili että mahtuu hyvin istumaan, kylmätyypit suoritettiin ilman laukkuun kiinnitettävää selkänojaa...
361.23 km/h Halli 2014
busapappa2

Selkänoja ei istumatilaa vie, mutta kyllä muutaman sentin ainakin tolla sun omalla "modilla" perätelineestä on tilat ahtaammat kuin mulla ?!? Täytyy verraata tohon mun kuvaan galleriassa, sulla boxi tulee mun mielestä penkin päälle, ja mulla ei, vaan mun telineellä se tulee reilusti satulan taakse ?!? Voi olla optinen harha ? :D

Anyway, jokainen näkee, ettei takuulla tuu ahdasta kahelle isommallekkaan immeiselle ! :p

:turbobusa:

Jebu, nyt mulla oli kuvat vierekkäin ! Kyllä ne muuten samalla kohalla on sekä sun omassa "modissas" ja mun kax osaisessa alkuperäisessä mallissa, paitti, että sulla on boxi korkeemmalla !?

Taisit todetakkin, että teit telineen originaalia korkeemmaksi tarkoituksella ? ELI EI TILAONGELMIIIIII::::::::::::::::::::::::

:mosh: :thumbup:

Edited By busapappa2 on 1166374692
Vastaa Viestiin