Sivu 4/5
Lähetetty: 20 Tammi 2007, 18:50
Kirjoittaja race
..suomennusta=tälläisen viestin oulusta sain...ja huomasin et sinulta puuttuu tuosta sinun paketista toi powercommanderi ja tietysti toi suodatin...
YOSHIMURA TRS FULL EXHAUST + PCusb Busa Normaalisti paketti yhteensä 1880 eur, nyt tarjouksena 1599 eur.
Pakoputkiston ovh. 1175 eur, PCusb ovh.405 eur ja PCusb säätö dynossa 300 eur. Normaalisti paketti yhteensä 1880 eur, nyt tarjouksena 1579 eur. Ei sisällä pakoputken asennusta.
K&N samalla 79 eur, eli yhteensä 1658 eur.
Terveisin/Kind regards;
Kimmo Koskenniemi
Bikefox
Jarvantie 11
90420 OULU
FINLAND
GSM:+358(0)405589520
www.bikefox.fi
kimmo.koskenniemi@bikefox.fi
Edited By race on 1169312217
Lähetetty: 20 Tammi 2007, 20:39
Kirjoittaja jokiar
Joo, puuttuu powercommanderi, mutta Kimmo mienas, että ei -04:ssa tarttee välttämättä uutta boxii, miten lienee...
Lähetetty: 21 Tammi 2007, 06:38
Kirjoittaja race
...no ei varmaan pakollinen,itseläni toi busa -06 ja viime kesänä kävin säädättämässä tuota "nypytystä" pois,tarkempiin säätöihin tuolla pc:llä kyllä pääsee....kait vähän sellainen makuasia
Lähetetty: 21 Tammi 2007, 14:36
Kirjoittaja 84-1156786288
Sain ite BikeFoxista seuraavan tarjouksen:
YOSHIMURA TRS FULL EXHAUST GSX1300R 99-05
Pakoputkiston ovh. 1175 eur ja ecun säätö dynossa 180 eur. Normaalisti paketti yhteensä 1355 eur, nyt tarjouksena 1139 eur. Ei sisällä pakoputken asennusta. Putkisto lähetetään sinulle kotiin, jonka jälkeen voit varata säätöajan Bikefoxista.
Kyselin vielä erikseen Yoshi + PCIII, mutta on aika suolanen hinta. Saisko tuolla peeseellä mitä hyötyjä jos meinaa putkiston vaihtaa, TRE:n paikalleen ja airbox-modin?
-W
Lähetetty: 02 Helmi 2007, 10:14
Kirjoittaja 118-1121802715
Moron!
Nonniin tauti eiku pahenee...ostin YOSHIMURA TRS/carbon kokoputkiston, ettei hieno ketjusuoja jää piiloon....
Lähetetty: 02 Helmi 2007, 14:10
Kirjoittaja jokiar
TuBlaW kirjoitti:Sain ite BikeFoxista seuraavan tarjouksen:
YOSHIMURA TRS FULL EXHAUST GSX1300R 99-05
Pakoputkiston ovh. 1175 eur ja ecun säätö dynossa 180 eur. Normaalisti paketti yhteensä 1355 eur, nyt tarjouksena 1139 eur. Ei sisällä pakoputken asennusta. Putkisto lähetetään sinulle kotiin, jonka jälkeen voit varata säätöajan Bikefoxista.
Kyselin vielä erikseen Yoshi + PCIII, mutta on aika suolanen hinta. Saisko tuolla peeseellä mitä hyötyjä jos meinaa putkiston vaihtaa, TRE:n paikalleen ja airbox-modin?
-W
Joo, Yoshimuran tilasin
Lähetetty: 20 Maalis 2007, 18:28
Kirjoittaja jokiar
jokiar kirjoitti:TuBlaW kirjoitti:Sain ite BikeFoxista seuraavan tarjouksen:
YOSHIMURA TRS FULL EXHAUST GSX1300R 99-05
Pakoputkiston ovh. 1175 eur ja ecun säätö dynossa 180 eur. Normaalisti paketti yhteensä 1355 eur, nyt tarjouksena 1139 eur. Ei sisällä pakoputken asennusta. Putkisto lähetetään sinulle kotiin, jonka jälkeen voit varata säätöajan Bikefoxista.
Kyselin vielä erikseen Yoshi + PCIII, mutta on aika suolanen hinta. Saisko tuolla peeseellä mitä hyötyjä jos meinaa putkiston vaihtaa, TRE:n paikalleen ja airbox-modin?
-W
Joo, Yoshimuran tilasin
....ja eilen sain Originaalien alla on jonninmoinen antura, seostunnistin kai ??? ? Avasin juuri uusien paketin, mutta en noin pikaiselta silmäykseltä nähnyt uusissa paikkaa tuolle plukille (voi se siellä ollakkin). Muistelin kyllä lukeneeni täällä joskus asiasta, mutta en nyt löytänyt topicia. Eli miten se olikaan onko tuolle anturille hitsautettava pluki (tai joku) vai tarviiko sitä laisinkaan ?
Lähden nyt purkamaan busaa, katteet on jo irti, mutta syyläri on kai irroittettava myös.
Ai niin, kansiiko ilmanputsari vaihtaa?
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 11:15
Kirjoittaja 109-1180512207
editoin nääs tuota viksua kyssärii hivenen..
jos jollalkulla lojuu tallin perillä tarpeettomana..
täällä(kin) yksi ostajakandidaatti ..siis joshin boltoneille
Edited By makebusa on 1184741206
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 11:21
Kirjoittaja 103-1116517908
makebusa kirjoitti:ajettavuuteen; -> mitä tekee kokoputkisto?
Vaikka powerkommanterin kanssa oikein säädettynä esim. lisää voimanpaskaa ja vääntöä.
Mitä nuo viritysosat nyt yleensä tekevät?
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 13:19
Kirjoittaja busapappa2
Jampalla ( ksthb ) ainakin OLI yhet ihan vähän ajetut Yoshimuran sliparit mallia teräs trioval. Mitä tulee PC :n laittoon, niin kumartelen Mäki-Laurilan Artsille vieläkin kiitokseksi, kun jätin laittamati Artsin ehdotuksen pohjalta. Jos pelkät Yshimuran sliparit, niin eipä juuri Comanderista iloo ole. Ainakin Epilän Expertti, Miksu sääti omalla boxilla niin hyvin, että vastaava homma yhen toisen Yoshimura slipari vaihtajan kanssa joka LAITTOI PC:n, oli "Summasummaarum" käppyrät liki identtiset. Koko käyrästön kanssa PC:stä alakaa olleen sitten oikeesti jo hyötyy. Eli KITZ -Artsi- VIEELÄ kerran, säästin Commarin hinnan ja pestävän vapaavirtaussuodattimenkin jätin pois saman "Maestron" ehdotuksesta, mutta mopo lentää komeesti Mixun säädön jälkeen silti !! :p :p
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 13:32
Kirjoittaja hajahuja
busapappa2 kirjoitti:Jampalla ( ksthb ) ainakin OLI yhet ihan vähän ajetut Yoshimuran sliparit mallia teräs trioval. Mitä tulee PC :n laittoon, niin kumartelen Mäki-Laurilan Artsille vieläkin kiitokseksi, kun jätin laittamati Artsin ehdotuksen pohjalta. Jos pelkät Yshimuran sliparit, niin eipä juuri Comanderista iloo ole. Ainakin Epilän Expertti, Miksu sääti omalla boxilla niin hyvin, että vastaava homma yhen toisen Yoshimura slipari vaihtajan kanssa joka LAITTOI PC:n, oli "Summasummaarum" käppyrät liki identtiset. Koko käyrästön kanssa PC:stä alakaa olleen sitten oikeesti jo hyötyy. Eli KITZ -Artsi- VIEELÄ kerran, säästin Commarin hinnan ja pestävän vapaavirtaussuodattimenkin jätin pois saman "Maestron" ehdotuksesta, mutta mopo lentää komeesti Mixun säädön jälkeen silti !! :p :p
ei tarvi putkenkaan kans kommanderia
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 14:09
Kirjoittaja busapappa2
No Juu, ite en laittais vaikka laittasin KOKO käyrästön. Sen verran käyn tuolla muolimalla, että jos ongelmii tulee pyörän toiminnassa esim. Ruotsi, Tanska, Saksa jne jne, niin mitä vähemmän härpäkettä, niin sen helpompi on pyörä saada korjaamoon. ELI TOSI ON !!
Ja jos ei tehot riitä vaikka IHAN VAKIO Busassa baanalla, on vika kuskissa ei mopossa. ( Tai sit on mopo rikki )
Sen verran on tullu testattuu isolla baanalla, että kun huitasee kahvan kaakkoon, niin aikas rauhassa saa ajella nopeinta kaistaa. Doitslandiassa on Porscheja ja Ferrareita, jotka kulkee yli 300km/h, mutta aikas harvakseltaan. Niille joutunee ainakin meikä tekeen vielä tilaa, vaikka tossa keväällä yhen Portsen Tanskalandiassa pesinkin leikitellen.
Lisäksi harvoin on niin tuuletonta, että yli kahen sadan vauhdista enää nauttii. Siinä kun joutuu oleen niin kelen tarkkana kokoajan, lisäx yleensä on laukkusetti mukana, joka puottaa nopeutta rutkasti. :rasberry:
SILTI olen sitä mieltä, että toi virihommeli on upee harrastus niille jotka sen osaa ja pystyy ite tekeen, kun eilen taas kateltiin Jampan ja Artsin & co vetoja Alastarossa, niin kyllä ihokarvat oli sojossa, osaa äijät jumankeuta AJAAAAA.
Elämä on täynnä valintoja, joku vetää Baareissa yhen Turbon hinnan muutamassa päivässä muutamaan siivestäjän kanssa ! Eli hattua nostan noille äijille, jotka radalla Alastarossa Busan mainetta maaliman parhaana MOOTORIPYÖRÄNÄ eilen piti KORKIALLA . Aikoja kun kateltiin, niin eipä haastajia paljoo Suzukeille löytynyt, oli luokka mikä tahansa.
KiloGigsutkin oli helevetin nopeita.
Edited By busapappa2 on 1184498297
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 14:20
Kirjoittaja 83-1175441819
busapappa2 kirjoitti:Jampalla ( ksthb ) ainakin OLI yhet ihan vähän ajetut Yoshimuran sliparit mallia teräs trioval. Mitä tulee PC :n laittoon, niin kumartelen Mäki-Laurilan Artsille vieläkin kiitokseksi, kun jätin laittamati Artsin ehdotuksen pohjalta. Jos pelkät Yshimuran sliparit, niin eipä juuri Comanderista iloo ole. Ainakin Epilän Expertti, Miksu sääti omalla boxilla niin hyvin, että vastaava homma yhen toisen Yoshimura slipari vaihtajan kanssa joka LAITTOI PC:n, oli "Summasummaarum" käppyrät liki identtiset. Koko käyrästön kanssa PC:stä alakaa olleen sitten oikeesti jo hyötyy. Eli KITZ -Artsi- VIEELÄ kerran, säästin Commarin hinnan ja pestävän vapaavirtaussuodattimenkin jätin pois saman "Maestron" ehdotuksesta, mutta mopo lentää komeesti Mixun säädön jälkeen silti !! :p :p
OLI , vaan ei ole enää,ellei uusia ole ilmaantunut
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 15:50
Kirjoittaja 89-1114359877
_Nyt ei jaksa uutta keskustelua aloittaa... eli arrow:in putkisto? onko kokemusta?
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 16:54
Kirjoittaja busapappa2
Outo nimi MULLE, mut mä en mikään viri äijä ookkaan, viriili kyllä, aina on kolahtanut, kun on siinä tarkoituksessa gigsauttannu !!
Mahtasitko tarkottaa Acrapovic tai jotenki sillee ? Isot poijaat sano, että sais parhaat tehot, JOS ei lasketa ite väsättyjä, täällä on jokunen hemmo tehdy mielettömän upeita itse.
Oma mieltymys on tohon Yoshimuran Trioval muotoon. Joista Carbon on tanan hieno, mutta sairaan kallis vaihtoehto, eli teräksiset Jaappanin Yoshit on itellä ja tykkään mallista sekä mökästä, kun ottaa "pillit" pois päistä. Tulee äijä äänet SEKÄ muutama kaakki tehookin . Eli verrattu on ennen ja jälkeen vaihdon. Siis penkitys kannattaa !
KLIX !
Edited By busapappa2 on 1184518550