Sivu 4/7

Lähetetty: 31 Heinä 2007, 18:32
Kirjoittaja 67-1175770372
Vieläkin välillä 6 => 0
:thumbdown:




Edited By CyberAngel on 1185895969

Lähetetty: 31 Heinä 2007, 18:52
Kirjoittaja busapappa2
Toi on iha normihomma GIPro: lla . Se löytää mullakin 5-6 välistä vielä välivapaan, vaikka ei fyysistä välivapaata ole ollut enää 20.000 kilsaan. Joskin mulla kutonen ilmaantuu yleensä aina, viive vain voi olla pitkäkin n. 10-30 sek. :D

Lähetetty: 01 Elo 2007, 00:19
Kirjoittaja purzzi
Laitetaan nyt tällänenkin "ongelma"...jos gipro:n laittaa muulle,kuin offille eli 4,5 tai 6:lle...niin esim 1-vaihteella vedätettäessä 8000rpm:n jälkeen näyttö näyttää 2:sta,vaikka fyysisesti ykkönen on pesässä ja sama 2 ja 3 vaihteella,et näyttää sen 8000rpm:n jälkeen seuraavaa vaihdetta,vaikka pykälää en oo vaihtanu... ??? Off-asennossa pelaa ihan ok!

Tulikohan tää riitävän vaikeesti selostettuu? :D

Ja irvileuvoille vielä,et ainakaa Lpr:n kenttäajoissa ei näyttäny kutosvaihteella seiskaa!!!

Lähetetty: 01 Elo 2007, 08:57
Kirjoittaja Quadron
CyberAngel kirjoitti:Vieläkin välillä 6 => 0
:thumbdown:

Minulla näyttää "off" asennossa kutosella nollaa, vitosen kartalla toimii aivan normaalisti.

Joskus ykköselle vaihdettaessa miettii hetken onko sisällä 1 vai 2.

Lähetetty: 02 Elo 2007, 15:12
Kirjoittaja 67-1175770372
Kas eri häiriöitä eri pyörissä
tai kaikillahan on Busa, mutta silti...
Itsellä ainakin kymppitonniin asti 1 = 1
ja se kutonen tai nolla tulee heti
välivapaita toki löytyy...
riipoo silti se 6 = 0
tosin jos käyttää 5:lla niin 0 -> 6
Täytynee elellä laitteen kanssa

Muita vikoja löytynyt?
:thumbdown:

Lähetetty: 02 Elo 2007, 15:32
Kirjoittaja 109-1180512207
Quadron kirjoitti:
CyberAngel kirjoitti:Vieläkin välillä 6 => 0
:thumbdown:

Minulla näyttää "off" asennossa kutosella nollaa, vitosen kartalla toimii aivan normaalisti.

Joskus ykköselle vaihdettaessa miettii hetken onko sisällä 1 vai 2.
mikä tuo off asento on?
jos meinaat giprossa olevan jotakin namikoita, niiin omassani ei ole mitään, onko noita erimallejakin vieälä kaiken kukkurax?
vaihdenäyttönä kyllä toimii moitteemosti, rajottimen poistosta en niinkään tiedä..

Lähetetty: 02 Elo 2007, 19:19
Kirjoittaja Quadron
makebusa kirjoitti:
Quadron kirjoitti:
CyberAngel kirjoitti:Vieläkin välillä 6 => 0
:thumbdown:

Minulla näyttää "off" asennossa kutosella nollaa, vitosen kartalla toimii aivan normaalisti.

Joskus ykköselle vaihdettaessa miettii hetken onko sisällä 1 vai 2.

mikä tuo off asento on?
jos meinaat giprossa olevan jotakin namikoita, niiin omassani ei ole mitään, onko noita erimallejakin vieälä kaiken kukkurax?
vaihdenäyttönä kyllä toimii moitteemosti, rajottimen poistosta en niinkään tiedä..

Siellä pohjassa on upotettu nappi, sormella pystyy tööttäämään sitä.

Siitä kun painelee niin antaa karttoja vilkkumaan 0=off, 4, 5 tai 6. Kun olet sopivan kohdalla niin odota, ja näyttö palautuu normaaliksi ja kartta on käytössä.

Lähetetty: 03 Elo 2007, 11:03
Kirjoittaja 66-1152056983
CyberAngel kirjoitti:Kas eri häiriöitä eri pyörissä
tai kaikillahan on Busa, mutta silti...
Itsellä ainakin kymppitonniin asti 1 = 1
ja se kutonen tai nolla tulee heti
välivapaita toki löytyy...
riipoo silti se 6 = 0
tosin jos käyttää 5:lla niin 0 -> 6
Täytynee elellä laitteen kanssa

Muita vikoja löytynyt?
:thumbdown:
Ootko koittanu onko opetus toiminnosta lääkettä tohon vaivaas? Ja eikös laitteen saanu ns resetoituakin jotenkin "tehdasasetuksille"? Itellä toiminu -05 mallisessa kuin junan vessa. Ei noi pahat oo koittaa, siinä käyttöohjeessa oli mielestäni aika selkeesti opastettu.

Lähetetty: 04 Elo 2007, 03:32
Kirjoittaja busapappa2
Samma här, toimii kuin ikiliikkuja. Joskus miettii hetken vitoselta kutoselle siirtymistä, siinä OLI uudempana välivapaa, vaan ei enää, mutta ilmeisesti välystä sen verran, että GIPro funtsii, ennenkuin pamauttaa kutosen tauluun ! :shocked: :omituinen:

Edit, mähän kirjotin jo tän ?? Pitäsköös nukkuu välillä ?? Nyt on mopo muutamaa hilpettä vaille valmis . :oho: :pääseinään: :omituinen:




Edited By busapappa2 on 1186188069

Lähetetty: 04 Elo 2007, 22:24
Kirjoittaja 77-1185712371
Lähdin mökiltä lauantai-ajelulle ja eksyin seinäjoelle ja sieltä tarttui Jokiniemeltä mukaan GIpro ATRE heräteostona. Nyt kun tätä foorumia lukee niin harmittaa että näyttö on punainen, sininen olisi tosiaan ollu coolimpi. :glare:

Asennus oli helppoa, mutta kyllä minulla meni reilusti yli 10 minuuttia siinä. Suurimman osan ajasta ihmettelin näytön paikkaa. En halunnut pistää sitä kiekkamittarin päälle kun se on mun mielestä liian jälkiasennetun näköinen siinä. Mittariston päällä se näyttää enempi siltä niinkuin se kuuluisi sinne. Kehittelin muovista kolmion muotoisen tukisysteemin sinne taakse että sen saa siihen mittarien päälle niin että se alla oleva nappi on ulottuvissa.

Sen GPS anturin valkoisen liittimen kanssa tuhlaantui myös aikaa kun en millään tahtonut saada sormiani sinne väliin että saisin sen liittimen auki.

Virtapiuhan pistin toistaiseksi suoraan akun + navan alle, mutta melkeinpä olisin mielummin "ryöstänyt" virran jostain mistä virta katkeaa kun koneen sammuttaa. Nythän GIprolla on jatkuvasti virtaa tarjolla.

Koeajolle en enää illalla jaksanut lähteä, mutta paikallaan vaihteita polkiessa homma tuntui toimivan. Jokaisen vaihteen välillä se tosin hetken aikaa näytti nollaa, mutta se kai on normaalia.

Mitä ne kartat tarkemmin ottaen on ja minkä olette laittaneet päälle? Luulin ostaneeni pelkän vaihdenäytön eli tämä ATRE oli vain positiivinen yllätys. :)

Lähetetty: 05 Elo 2007, 13:31
Kirjoittaja busapappa2
Siinä onpi 4kpl modia ! = Off, = vaihdenäyttö käytössä, = vaihdenäyttö ja rajoittimen poisto käytössä, = Rajoittimen poisto käytössä !
:p

Laittamani järjestys ei pitäne paikkaansa, mutta nämä ominaisuudet siinä ovatten. :;):

Korjatkee viisaammat jos oon TAAS väärässä.

Käyttöohjeesta selvinnee mikä "symboli" milläkin modilla on :1087 :omituinen:

Lähetetty: 05 Elo 2007, 22:21
Kirjoittaja 66-1152056983
Mun käsitys on, että kyseinen näyttö ei ole ainoastaa busaan sopiva ja siitä syystä sielä on kolme eri karttaa. Numero 5 oli muistaakseni busaan tarkoitettu ja kun sen pykää päälle niin rajoitin on ohitettuna, eli tre päällä. Valitsee viivan, niin rajoitin on toiminnassa eli tre pois päältä. Vaihdenäyttö toimii, onpa tre missä asennossa hyvänsä.

Lähetetty: 05 Elo 2007, 23:25
Kirjoittaja 77-1185712371
Joo näinhän se tosiaan sanoi siinä ohjeessakin kun viimein senkin luin läpi. :)

Ajelin juuri jotain 250km mökiltä kotiin ja homma pelasi kyllä loistavasti. Oikea vaihde tuli ruutuun ilman epäröintejä eikä missään välissä vilkutellut väärää vaihdetta tai nollaa. Loistava kampe. :thumbup:

Lähetetty: 05 Elo 2007, 23:53
Kirjoittaja busapappa2
Jeba, ootte varmaan oikeessa, tää oli vaan mun "mututuntumaa", mitä oon joskus sivukorvalla kuunnellut . :p

Lähetetty: 06 Elo 2007, 07:28
Kirjoittaja 75-1177422564
En vielä omista vaihdenäyttöä, mutta pisti silmään tuo Macoshark kommentti, että näytössä on koko ajan virta, kun jännite on otettu suoraan akulta.
- Mitä v.näytössä näkyy tällöin kun pyörä on sammutettuna ?
- Onko joku otattanut jännittetteen muualta kuin suoraan akulta ?