Sivu 4/7
Lähetetty: 15 Huhti 2008, 00:11
Kirjoittaja MGa
No nii 2½vuotta siin meni mut nyt on kaasun lyhentäjä asennettu 
Lähetetty: 15 Huhti 2008, 15:41
Kirjoittaja 82-1086810582
Ei menny kauaa.. onko hjyvä?

Lähetetty: 15 Huhti 2008, 19:44
Kirjoittaja 116-1184958209
Onkos kellään tietoa tuosta pikakaasusta että onnistuuko asennus jos on lämmitettävät kahvat...?On ne ainakin tuolla ulkomaisissa alan lehdissä noita kovasti kehuneet joten vois kyllä olla kokeilemisen arvoinen.
Lähetetty: 15 Huhti 2008, 22:41
Kirjoittaja MGa
Eihän ne kahvalämppärit tohon kohtaan vaikuta mihin se klipsi tulee kiinni, eihän??!
Niin ja eilen illalla tosiaan laitoin kiinni ja kyllä siinä hommaa olikin aluksi pohtia kun kaasu vallan hirtti vaikka mitä koitti.
Noh se vaati muutakin modaamista mitä paketin ohjeissa sanottiin, josta varmaan johtuukin ettei Hairy R's sivuilla enää busaan palikkaa löydy joka oli sama kuin Suzukin moneen muuhun malliin menee.
Mutta jos porukoilla on toi kekäle viellä hyllyssä ja haluu vinkkiä miten se asennetaan ni ilmoitelkaa.
Koitan sit jonkinmoisen ohjeen väsätä.
Nii ja niitä käyttökokemuksia:
Yhen päivän ajojen perusteella toi kaasu pitäis olla jo tehtaalta lähtiessä tommonen
Eli ei lyhennä liikaa saa just sopiovasti ranneliikkeellä kaasun kokonaan auki ja ei oo liian herkkä kaupungissakaan.
Tuntuu että Busa olis muuttunu kilogixeriks kun väkisten meinaa sutata mutkista ulos tultaessa tai keulaa pukkaa pystyyn suoralla
Onneks tuli asennettua niin ei menny toikaan 40 hukkaan, vaikka reilu 2vuotta ja pari busaa tässä välissä onki ollu :laugh:
Lähetetty: 15 Huhti 2008, 22:46
Kirjoittaja toimeve
...ilmeisesti oli siis hankala asentaa...? Tuo ei siis "haittaa" ns. normaalia ajoa kaupungissa eikä tienpäällä (kait lähinnä kaupungissa ropleemaa jos on...)?
Hätäsimmät varmasti jo tarjoavat... 
Lähetetty: 15 Huhti 2008, 22:49
Kirjoittaja MGa
No sanotaan et oli hankala paikallistaa aluksi mikä oli ongelma, mut jos on hyvät työkalut ni ei se kovin vaikee oo asentaa.
Aikaa kyllä menee ja selkä tulee kipeeks ku saa kyyristellä siinä mopon vieressä.
Ainakin mulla on sen verran herkkä kaasukäsi etten huomannut kaupungissa mitää ongelmia tuon kanssa.
Onhan toi busan vakiokaasu ihan jumalattoman pitkä ja toi lyhentää vaan 1/5-kierrosta.
Edit. Jos Toimieve kelit sallii ja pääsen sinne käristykselle ni voit toki kokeilla miltä lyhkäsempi tuntuu jos haluut?
Edited By MGa on 1208289028
Lähetetty: 15 Huhti 2008, 22:54
Kirjoittaja toimeve
MGa kirjoitti:Edit. Jos Toimieve kelit sallii ja pääsen sinne käristykselle ni voit toki kokeilla miltä lyhkäsempi tuntuu jos haluut?
...sov_ittu. Ja saattaa olla, että ajelen lauantaina iltapäivällä Turkkusessa...josko näyttää aamulla siellä paremmat sääolot olevan kuin Porvoon suunnalla...olen meinaan Hgissä viikonlopun ja la iltapäivä on ajelua varten varattu (ihana nainen kun mennee tyttöjen kans skumppabileisiin niin minullapa ei sitten muuta tekemistä olekhan...)
Edited By toimeve on 1208289309
Lähetetty: 16 Huhti 2008, 22:23
Kirjoittaja 116-1184958209
MGa kirjoitti:Eihän ne kahvalämppärit tohon kohtaan vaikuta mihin se klipsi tulee kiinni, eihän??!
Niin ja eilen illalla tosiaan laitoin kiinni ja kyllä siinä hommaa olikin aluksi pohtia kun kaasu vallan hirtti vaikka mitä koitti.
Noh se vaati muutakin modaamista mitä paketin ohjeissa sanottiin, josta varmaan johtuukin ettei Hairy R's sivuilla enää busaan palikkaa löydy joka oli sama kuin Suzukin moneen muuhun malliin menee.
Mutta jos porukoilla on toi kekäle viellä hyllyssä ja haluu vinkkiä miten se asennetaan ni ilmoitelkaa.
Koitan sit jonkinmoisen ohjeen väsätä.
Nii ja niitä käyttökokemuksia:
Yhen päivän ajojen perusteella toi kaasu pitäis olla jo tehtaalta lähtiessä tommonen
Eli ei lyhennä liikaa saa just sopiovasti ranneliikkeellä kaasun kokonaan auki ja ei oo liian herkkä kaupungissakaan.
Tuntuu että Busa olis muuttunu kilogixeriks kun väkisten meinaa sutata mutkista ulos tultaessa tai keulaa pukkaa pystyyn suoralla
Onneks tuli asennettua niin ei menny toikaan 40 hukkaan, vaikka reilu 2vuotta ja pari busaa tässä välissä onki ollu :laugh:
Joo eikun tuli vaan mieleen jos asennus kerran muutenkin on jo hankalaa niin hankaloittaako noi sitä vielä lisää, todennäköisesti siis ei.
Pitänee hommata.....
Lähetetty: 16 Huhti 2008, 22:35
Kirjoittaja 72-1202239073
"vähän" offtopic mutta onnex ne on ymmärtänyt laittaa tuon nopean kaasukahvan vakiona K8:siin. :p
(ranneliike on pienentynyt selkeesti)
EDIT:
--tai sitten se johtuu uudesta ruiskusta joka on herkkä... ei... on siinä jotain muutakin tehty , tuntuma on niin erilainen tupessa... joku viisaampi ehkä tietää 100% totuuden.
-Mutu-
Edited By Humppanisti on 1208377403
Lähetetty: 16 Huhti 2008, 22:41
Kirjoittaja MGa
Humppanisti kirjoitti:"vähän" offtopic mutta onnex ne on ymmärtänyt laittaa tuon nopean kaasukahvan vakiona K8:siin. :p
(ranneliike on pienentynyt selkeesti)
Hauska kyllä kuulla, tuo vanhan liike on ihan liian pitkä meinaan vakiona...
Lähetetty: 17 Huhti 2008, 21:44
Kirjoittaja 106-1142794092
Mistäköhän tuota nikaletta kannattaisi nykyään kysellä. Tuo ensimmäisen postauksen linkki ei vie enää mihinkään ???
Lähetetty: 18 Huhti 2008, 00:15
Kirjoittaja MGa
Lähetetty: 18 Huhti 2008, 03:25
Kirjoittaja Jaakko
MGa kirjoitti:Hauska kyllä kuulla, tuo vanhan liike on ihan liian pitkä meinaan vakiona...
kyllähän tuo vanhan liike vakiona on melko hyvä varsinkin kun reservissä en enemmän tehoja, aika pienillä liikkeillä pärjää.
Lähetetty: 20 Huhti 2008, 09:36
Kirjoittaja 116-1184958209
Lähetetty: 22 Huhti 2008, 20:11
Kirjoittaja akseli
toimeve kirjoitti:...ilmeisesti oli siis hankala asentaa...? Tuo ei siis "haittaa" ns. normaalia ajoa kaupungissa eikä tienpäällä (kait lähinnä kaupungissa ropleemaa jos on...)?
Hätäsimmät varmasti jo tarjoavat... 
niin kalikat olleet paikallaan jo vuosia ja toimivat todella hyvin
asennuskin on helpompi kuin monen muun"heittämällä paikoilleen" osan