Sivu 4/9

Lähetetty: 10 Tammi 2007, 19:17
Kirjoittaja purzzi
MUZZY :mosh:

Lähetetty: 11 Tammi 2007, 07:16
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. kone papattaa mainiosti, dynoon seuraavaksi :smoking:

Lähetetty: 11 Tammi 2007, 07:33
Kirjoittaja akseli
no nythän se taas painaa enemmänkun moottorikin on paikoillaan :thumbdown: :D ei vaan ihailtavaa entusiasmia-kun viideltä iltapäivällä lähdin freesattujen venojen kanssa lattialla oli pelkkä runko ja muutama tunti myöhemmin äijä on laittanut nettiin kuvia valmiista pyörästä :thumbup:

Lähetetty: 11 Tammi 2007, 09:27
Kirjoittaja Martta
Oli siinä muikeet mölinät :rocket Joutu oikeen vasikan laukkaa kirmasemaan talliin, kun ekat murahdukset kuulu pirttiin :shocked: :D

Lähetetty: 11 Tammi 2007, 12:44
Kirjoittaja Fastard
####, pitää ilmeisesti omakin kampe alkaa sitten laittamaan tulille. Millaiset imuäänet, vai oliko kotelo paikallaan?

Lähetetty: 11 Tammi 2007, 18:14
Kirjoittaja 107-1089231881
Ei koteloo, pelkät suppilot. ja muuten TÖRÄHTÄÄ :mosh:

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 01:20
Kirjoittaja Fastard
Jes! Mielenkiinnolla odottelen tuloksia niin saisi vähän osviittaa oman mopon tehoista :mosh:

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 12:32
Kirjoittaja akseli
ja ilmoitahan väliaikatietona punnitustulos penkityskunnossa :p

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 12:36
Kirjoittaja 107-1089231881
jepa

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 19:05
Kirjoittaja 107-1089231881
akseli kirjoitti:ja ilmoitahan väliaikatietona punnitustulos penkityskunnossa :p

Hmm.. hyvältä näyttää 199,5kg dyno mallilla nesteineen,bensoineen, katteineen ja täysin valmiina :shocked:

Painosta miinustettavissa vielä vanteet, kevyempi änkkäri,etuloksu, tankki dymmy,kevyempi satula,kevyemmät jarrulevyt ja pikku nippeleitä = N.25kg

Starttipaino alkaa oleen kohdallaan arvion osuessa kohdalleen.

Alle 180kg :shocked: :pomppu:




Edited By ksthb on 1168621807

Lähetetty: 13 Tammi 2007, 00:02
Kirjoittaja purzzi
ksthb kirjoitti:Painosta miinustettavissa vielä etuloksu
Jos oot myymässä tota alkuperäistä lokaria ni ostasin...jos vielä hinnastakin päästään sopuun... :smoking:

Lähetetty: 13 Tammi 2007, 00:17
Kirjoittaja 66-1155057341
ksthb kirjoitti:
akseli kirjoitti:ja ilmoitahan väliaikatietona punnitustulos penkityskunnossa :p

Hmm.. hyvältä näyttää 199,5kg dyno mallilla nesteineen,bensoineen, katteineen ja täysin valmiina :shocked:

Painosta miinustettavissa vielä vanteet, kevyempi änkkäri,etuloksu, tankki dymmy,kevyempi satula,kevyemmät jarrulevyt ja pikku nippeleitä = N.25kg

Starttipaino alkaa oleen kohdallaan arvion osuessa kohdalleen.

Alle 180kg :shocked: :pomppu:
hmmm.... kovien aikojen ei pitäisi ainakaan moposta olla kiinni!!

Lähetetty: 19 Tammi 2007, 22:52
Kirjoittaja 107-1089231881
Jepa, moottori testattu.
Pari vetoo on dynossa vetästy ja hiukka sisään ajettu ???

Tehoista tuolla

http://www.hiekkalaatikko.org/ksthb_dyno_2007/Testi%e4_327.jpg

http://www.hiekkalaatikko.org/ksthb_dyno_2007/Testi%e4_321.JPG

http://www.hiekkalaatikko.org/ksthb_dyno_2007/Testi%e4_346.JPG


Hmm.. jokainen voip vetää omat johtopäätökset :D
Hmm.. uusien juttujen kehittely ei oo aina helppoo ???
No, harjoitukset jatkuvat.......

Lähetetty: 20 Tammi 2007, 02:29
Kirjoittaja 103-1116517908
Noo.. Mitäs sillä niinkun.. näytti se taulu? ???

Lähetetty: 20 Tammi 2007, 08:36
Kirjoittaja akseli
ksthb kirjoitti:Hmm.. uusien juttujen kehittely ei oo aina helppoo ???
No, harjoitukset jatkuvat.......

kiersikö yli 6tonnin?kestikö kannentiiviste? pitihän tämäkin jonkun testata :respekt: nyt ne mainitsemasi takaperoisen ideologian mukaiset tourinkinokat mäkeen ja testaa raceversioilla ennenkuin alat täyttämään pakokanavia ettei kokeilu mene vallan hukkaan :thumbup: kuvien ilmeet kertovat enemmän kuin mitkään numerot tai käyrät :thumbup: