Sivu 4/5

Lähetetty: 27 Kesä 2012, 12:19
Kirjoittaja ysi-ärrä
Vakio svinkillä mennään.Ja itellä tuo didin zvm vitja ei kestäny ku muutaman satakilsaa :( . Ek on kuitenki kestäny sitä hieman paremmin.

Lähetetty: 27 Kesä 2012, 12:25
Kirjoittaja RHead
Jaku kirjoitti:Onhan se hauskaa, ainakin yksi kesä ajella vakioswingillä.... Voi siihenkin kyllästyä ku koko ajan lipsuu nenä pystyyn :shocked:

Ainaski ite päädyin jatkoihin
Hyvät jatkot jos ei omat riitä :rasberry:

Lähetetty: 27 Kesä 2012, 18:28
Kirjoittaja gsxr
Vakio swingi. Madallus ym jutut vaikuttaa siihen keulimisherkkyyteen ja tietysti kuskin itsensä paino ja ajoasento. Ketjujakin saa olla useammin kiristelemässä jos pitkä akseliväli.

Lähetetty: 28 Kesä 2012, 21:20
Kirjoittaja 122-1330943115
Tanks kommenteista. Vakio swingillä lähtee tämä projekti liikkeelle.

Onko havaintoja muista EK 530 ZZZ saatavuuksista suomessa kuin [url=http://www.24mx.fi,]www.24mx.fi,[/url] 263eur

Toimiviksi havaitut vinkit ulkomaisista kaupoista ovat myös varsin tervetulleita

Lähetetty: 28 Kesä 2012, 21:37
Kirjoittaja Kekee

Lähetetty: 28 Kesä 2012, 22:42
Kirjoittaja fooorumi
Onko toi vetopakan modaus "pakollinen" tehokkaamissa, vai meneekö joku turbokuski vielä vakiolla vetopakalla?

Lähetetty: 28 Kesä 2012, 23:53
Kirjoittaja Arctikdiver
Mulla vakio vetopakka. Modattu tulossa. Vitjat on prostock mallia dragracelta. Tiivisterenkaat puuttuu, että on saatu paksuutta sivulevyille... Silti venyy huimasti. Viimeistään joka tankillisella saa olla tiukkomassa.

Lähetetty: 29 Kesä 2012, 07:26
Kirjoittaja Jaku
Arctikdiver kirjoitti:Mulla vakio vetopakka. Modattu tulossa. Vitjat on prostock mallia dragracelta. Tiivisterenkaat puuttuu, että on saatu paksuutta sivulevyille... Silti venyy huimasti. Viimeistään joka tankillisella saa olla tiukkomassa.
Noita ollu myös joskus muutama kappale ja todellakin venyy niin että v...taa :O

Yhtä kiristämistä

Lähetetty: 29 Kesä 2012, 07:44
Kirjoittaja ysi-ärrä
Jaku kirjoitti:
Arctikdiver kirjoitti:Mulla vakio vetopakka. Modattu tulossa. Vitjat on prostock mallia dragracelta. Tiivisterenkaat puuttuu, että on saatu paksuutta sivulevyille... Silti venyy huimasti. Viimeistään joka tankillisella saa olla tiukkomassa.
Noita ollu myös joskus muutama kappale ja todellakin venyy niin että v...taa :O

Yhtä kiristämistä
Siis onke teillä molemmilla ollu nää ek:n drz2 vitjat vai tuo halvempi vaihtoehto?

Lähetetty: 29 Kesä 2012, 10:26
Kirjoittaja Arctikdiver
Juurikin tuo mainitsemasi... :angry:

Lähetetty: 29 Kesä 2012, 11:56
Kirjoittaja Jaku
ysi-ärrä kirjoitti:
Jaku kirjoitti:
Arctikdiver kirjoitti:Mulla vakio vetopakka. Modattu tulossa. Vitjat on prostock mallia dragracelta. Tiivisterenkaat puuttuu, että on saatu paksuutta sivulevyille... Silti venyy huimasti. Viimeistään joka tankillisella saa olla tiukkomassa.
Noita ollu myös joskus muutama kappale ja todellakin venyy niin että v...taa :O

Yhtä kiristämistä
Siis onke teillä molemmilla ollu nää ek:n drz2 vitjat vai tuo halvempi vaihtoehto?
ei enää koskaan...

kait se 630 olis sitte hyvä ???

Lähetetty: 25 Kesä 2013, 06:37
Kirjoittaja ysi-ärrä
Joo, Nyt n.500km ajettu ja DRZ2 vitja todellakin entinen. Ilmeisesti tää mun vetopakka on nyt se heikoin lenkki tässä koko jutussa. Eihän noi kaikki ketjut voi tolleen venyä. No tänään pitää tilata rääkreisiltä ne punaiset gummit tonne vetopakkaan. On tuo kyllä holkitettu,mut pitäsköhän siinä olla sittenki se lisälaakerointi??? Ihmetyttää. Ja jatkot oli swinkissä,mut ei enää.

Lähetetty: 25 Kesä 2013, 07:24
Kirjoittaja Titaani
Tää vitjahomma voi joskus olla vaikeaa. Mulla aikanaan yhdet ketjut meni paskaksi yhden päivän ajelulla radalla, kun olin laittanut sifterin kiinni ja eka isolohko versio, ilman vetolevyn tukea. Taisi olla EK kettinggit.
Laakeroitu vetopakka ollut noilla samoilla Pro ketjuilla useamman vuoden jatkoilla varustettuna ja aina vaan toimii, on kyllä saanut lähtöjä niin vaparina kun kaasulla. Aluksi muistaakseni sai kiristellä jonkun kerran niinkuin muitakin uusia, mutta viime aikoina ei niinkään. Äänekkäät ne on jos normi o-renkaallisiin vertaa

Yksi tärkeä asia täytyy ottaa huomioon on se ketjulinjan suoruus ja ne säätömerkit haarukassa. Ei ne välttämättä ole samalla kohdallaan ne merkit molemmilla puolilla, kannattaa tarkistaa sen ketjulinjan suoruus. Mulla vaatii käyttää rattaan puolella semmoista kohtuullisen kokoista prikkaa haarukanjatkon ja vetopakan välissä sekä lisäksi hieman eri kohdassa on merkkiviivat kiristyspaloilla kun on mahdollisimman suoraan säädetty. Jos tätä ei ole kunnolla tehty, oli jatkot tai normihaarukka niin ei varmasti kestä mikään!!

Lähetetty: 25 Kesä 2013, 07:54
Kirjoittaja Arctikdiver
Noiden O-renkaattomien ketjujen kohdalla venyminen lähestyy olematonta kun muistaa voidella alle saan kilsan ajolla. :p
Nyt itellä paikoillaan Pro Oiler, saas nähtä millaiseksi määrittyy kiristysväli...

Lähetetty: 29 Heinä 2013, 07:55
Kirjoittaja gsxr
Näissä tehovehkeissä kun ketju venyy suhteettoman nopeaa niin vaihdatteko aina myös rattaat ketjunvaihdon yhteydessä kuten on suositeltua?

Itse olen vaihtanut yleensä myös rattaat mutta nyt tekis mieli vaihtaa pelkkä ketju kun muut näyttävät silmämääräisesti ihan hyviltä. Ajettu 5-10tkm.