Sivu 4/4
Lähetetty: 07 Elo 2014, 16:49
Kirjoittaja Cebusa
Kannattaa vaihtaa päivityksessä myös jarrunesteet racing nesteisiin.
Ei kiehu niin herkästi jos ajaa radalla useampia kierroksia putkeen.
Lähetetty: 08 Elo 2014, 05:48
Kirjoittaja BaTTman
Tuossa testailin taas omaa jarrua, ja rupesin miettimään että missä vika. Kyllä minulla on saanut kahdella sormella lukkojarrutuksen melkein vakioilla orkkisjarruilla. Teräspunosletkut ja sintteripalat vain vaihdettu.
Lähetetty: 08 Elo 2014, 14:54
Kirjoittaja suihkukone
se on hyvä, jos alkuperäiset on hyvät ja sitä "hyvyyttähän" tuolla modauksella haetaan...enkai minäkään niitä ois vaihtanu, jos ne toimis halutulla tavalla, vaikka oli teräspunosletkut ja sintteripalat jne.
Eihän esim. nuissa takaisinkutsuissakaan tarvita ku jokunen toimimaton kappale niin kaikissa vaihdetaan se osa, jos sattus jollekki huono kohalle.
Lähetetty: 09 Elo 2014, 09:20
Kirjoittaja BaTTman
Juu eiku rupesin vaan miettimään että mistä moinen johtuu. Tokihan toiset haluavat herkemmät tai muunlaiset. Mutta omassa melkein vakiot riittävät minulle. Talvella vielä kun jaksaisi vaihtaa toiset nesteet, ettei kiehuisi radalla. Poistuisi sekin pieni pelko että nesteet kiehuvat.
Lähetetty: 09 Elo 2014, 13:09
Kirjoittaja suihkukone
Ongelma kohtia on 2-3 eli jarrupääsylinteri, jarrusatulat ja (letkut varauksella)...ei jää ongelmattomia osia ku kahva.
Alkaa valskata tuo jarrusylinteri jossain kohtaa ja jarrusatulan männät ei toimi "yhteen"/jumittavat jne. Jätin ite nuo remonttifiksaukset, kun tuohon saa nuita hyvin toimiviaki systeemeitä, tyyliin plug and play.
Lähetetty: 01 Syys 2014, 23:25
Kirjoittaja hannlai
Tietääkö kukaan mitä eroa gen2 pääsylinterissä verrattuna gen1?
Menee pääsylkky vaihtoon joka tapauksessa,ja noita kakkosen sylintereitä ois maailmalla myynnissä kohtuu hintaan....