Etujarrun tehottomuudesta - Kahva painuu pohjaan

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
Avatar
Cebusa
Viestit: 234
Liittynyt: 21 Kesä 2009, 10:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Cebusa »

Kannattaa vaihtaa päivityksessä myös jarrunesteet racing nesteisiin.
Ei kiehu niin herkästi jos ajaa radalla useampia kierroksia putkeen.
GSX1584R
+200mph CLUB FINLAND
+100tkm CLUB FINLAND
Avatar
BaTTman
Viestit: 583
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 09:06
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Tuossa testailin taas omaa jarrua, ja rupesin miettimään että missä vika. Kyllä minulla on saanut kahdella sormella lukkojarrutuksen melkein vakioilla orkkisjarruilla. Teräspunosletkut ja sintteripalat vain vaihdettu.
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
suihkukone
Viestit: 65
Liittynyt: 11 Kesä 2013, 21:08
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja suihkukone »

se on hyvä, jos alkuperäiset on hyvät ja sitä "hyvyyttähän" tuolla modauksella haetaan...enkai minäkään niitä ois vaihtanu, jos ne toimis halutulla tavalla, vaikka oli teräspunosletkut ja sintteripalat jne.
Eihän esim. nuissa takaisinkutsuissakaan tarvita ku jokunen toimimaton kappale niin kaikissa vaihdetaan se osa, jos sattus jollekki huono kohalle.
Avatar
BaTTman
Viestit: 583
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 09:06
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Juu eiku rupesin vaan miettimään että mistä moinen johtuu. Tokihan toiset haluavat herkemmät tai muunlaiset. Mutta omassa melkein vakiot riittävät minulle. Talvella vielä kun jaksaisi vaihtaa toiset nesteet, ettei kiehuisi radalla. Poistuisi sekin pieni pelko että nesteet kiehuvat.
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
suihkukone
Viestit: 65
Liittynyt: 11 Kesä 2013, 21:08
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja suihkukone »

Ongelma kohtia on 2-3 eli jarrupääsylinteri, jarrusatulat ja (letkut varauksella)...ei jää ongelmattomia osia ku kahva.
Alkaa valskata tuo jarrusylinteri jossain kohtaa ja jarrusatulan männät ei toimi "yhteen"/jumittavat jne. Jätin ite nuo remonttifiksaukset, kun tuohon saa nuita hyvin toimiviaki systeemeitä, tyyliin plug and play.
Avatar
hannlai
Viestit: 7
Liittynyt: 04 Tammi 2010, 22:56

Viesti Kirjoittaja hannlai »

Tietääkö kukaan mitä eroa gen2 pääsylinterissä verrattuna gen1?
Menee pääsylkky vaihtoon joka tapauksessa,ja noita kakkosen sylintereitä ois maailmalla myynnissä kohtuu hintaan....
Vastaa Viestiin