Sivu 4/7
Lähetetty: 05 Huhti 2007, 14:42
Kirjoittaja Quadron
Jorgos kirjoitti:Itseasiassa kaverin bussiin verrattuna näyttäisi olevan jousi olevan vedetty tiukemmalle?!? Vaikuttaa(ko) jäykkyyteen, ilmeisesti, joten istuessa ei painu niin alas?!?
Juuri näin jos koiranluut on stanut.
Lähetetty: 30 Kesä 2007, 14:20
Kirjoittaja Wyfell
Mitä noilla koiranluiden mukana tulleilla nylonrenkailla on tarkoitus tehdä?
Lähetetty: 30 Kesä 2007, 18:54
Kirjoittaja firefighter22
Wyfell kirjoitti:Mitä noilla koiranluiden mukana tulleilla nylonrenkailla on tarkoitus tehdä?
Jos ne on sellaset abaut 8mm paksut ni mulla ne on laitettu yläkolmion alle niiten orggisten päälle ku perää pudotettiin luilla! :rocket
Lähetetty: 30 Kesä 2007, 20:10
Kirjoittaja Wyfell
firefighter22 kirjoitti:Wyfell kirjoitti:Mitä noilla koiranluiden mukana tulleilla nylonrenkailla on tarkoitus tehdä?
Jos ne on sellaset abaut 8mm paksut ni mulla ne on laitettu yläkolmion alle niiten orggisten päälle ku perää pudotettiin luilla! :rocket
Just semmoset ne on. Ai joo. Nythän mä vasta hokasin. Minä laitoin jo aikaisemmin ne Miksan alumiiniversiot.
Lähetetty: 30 Kesä 2007, 23:00
Kirjoittaja firefighter22
No hyvä et onkelma ratkes.
Lähetetty: 03 Heinä 2007, 12:48
Kirjoittaja 66-1147085102
Moro!
Vieläkös noita korokepaloja eteen ja koiranluita taakse olisi tarjolla jollakulla? Pari senttiä pitäisi pudottaa molemmista päistä.
T. Busasami
email: sami@nutricionsystems.com
Lähetetty: 03 Heinä 2007, 15:00
Kirjoittaja firefighter22
Busasami kirjoitti:Moro!
Vieläkös noita korokepaloja eteen ja koiranluita taakse olisi tarjolla jollakulla? Pari senttiä pitäisi pudottaa molemmista päistä.
T. Busasami
email: sami@nutricionsystems.com
Kato tualta yritysilmootus pualelta! Tarkennus pörssifoorumi ja sieltä yritys ilmootukset. Viriosat kansiset.
Edited By firefighter22 on 1183464157
Lähetetty: 10 Heinä 2007, 21:38
Kirjoittaja 114-1182751586
Lueskelin tätä keskustelua madallus mielessä...hmm ja rupesin mittailemaan ja tutkiskelemaan pyörääni ja hups. Ihmettellin jo ostaessani tätä pyörää kun myyjä antoi koiranluut mukaan ja sanoi että nämä tulivat jo edelliseltä omistajalta. Silmämääräisesti mitattuna näytti samanmittaisilta kun nuo paikallaan olevat, mutta tarkistusmittaus vahvisti paikallaan olevien olevan 115mm, joka käsitykseni mukaan NOSTAA persettä n.1,5cm
Tästä vetelin pikaisen johtopäätöksen että keulallekkin on varmaan sitten tehty jotain. Oheinen kuva osoittaa että kolmion alla on 12mm paloja. Nämä eivät lienee alkuperäiset????
Nämä ilmeisesti laskevat keulaa sen 12mm???
Auttakkee tyhmää :1087
Edited By roibusa77 on 1184092813
Lähetetty: 10 Heinä 2007, 22:02
Kirjoittaja firefighter22
Lähetetty: 11 Heinä 2007, 00:12
Kirjoittaja jarim
Kuvassa näyttäisi olevan ihan vakiokeula. Ja 115mm luut tosiaan nostaa perää, vakiot on 119mm.
Lähetetty: 11 Heinä 2007, 09:40
Kirjoittaja 114-1182751586
jarim kirjoitti:Kuvassa näyttäisi olevan ihan vakiokeula. Ja 115mm luut tosiaan nostaa perää, vakiot on 119mm.
No perskuta, mullahan ei sitten tartte ku vaihtaa nuo alkuperäset luut takasi, niin pyörä laskee jo inhimilliselle tasolle. Jos tuota keulaa haluaa laskea niin tuleeko noiden kuvassa olevien palojen lisäksi tohon väliin vielä lisää paloja vai korvataanko noi kuvan palat jollain paksummilla? :1087
Lähetetty: 11 Heinä 2007, 09:58
Kirjoittaja jarim
Sen ylimmäisen levyn alle tulee ylimääräiset holkit. Samalla pitänee vaihtaa myös ne pultit pidempiin. Tämän jälkeen iskareita voi liu'uttaa ylöspäin -> keula tippuu. Samalla ajoasento hieman muuttuu kun stongat nousee ylöspäin ja lähemmäs kuskia.
Lähetetty: 22 Heinä 2007, 20:09
Kirjoittaja 114-1182751586
Jep, jep tänään sain vaihdettua ksthb:n toimittamat (kiitosta vielä kerran) koiranluut ja stongan korotuspalat. Näin tuoreeltaan voin sanoa että ero oli valtava. Pyörä tippui sen 35mm ja samalla painopiste aivan älyttömästi. Käytännön hyötyä tietysti tuli tällaiselle "hujopille" (170cm kengät jalassa ) huomattavasti ja voisin luulla että keulakin pysyy paremmin maassa, joskaan se ei ole ollut ongelma tähänkään saakka, mutta jos noita kiihytyskisoja...
Keulaa en saanut laskettua, kun en viitsinyt alkaa riisumaan keulamaskia yms. mutta stongien korotus kyllä tuntui ihan kivalta. Liekö tuosta laskemisesta 6mm on juuri käytännön hyötyäkään???
Kysymys kuuluu tällaisen persuuksen laskun jälkeen, kuinka paljon olette säätäneet jousitusta jotta ollaan takaisin ikäänkuin vakio jäykkyydessä?
???
Lähetetty: 22 Heinä 2007, 20:14
Kirjoittaja 110-1162320281
roibusa77 kirjoitti:jarim kirjoitti:Kuvassa näyttäisi olevan ihan vakiokeula. Ja 115mm luut tosiaan nostaa perää, vakiot on 119mm.
No perskuta, mullahan ei sitten tartte ku vaihtaa nuo alkuperäset luut takasi, niin pyörä laskee jo inhimilliselle tasolle. Jos tuota keulaa haluaa laskea niin tuleeko noiden kuvassa olevien palojen lisäksi tohon väliin vielä lisää paloja vai korvataanko noi kuvan palat jollain paksummilla? :1087
jos sulla nyt jäi nuo korottavat luut ylmiäräseks niin.....
Sanokaas asiasta enemmän tietävät saako noilla sopivasti herkkyyttä mutkatielle vai meneekö överiks... itellä kun ei o hajuakaan
Lähetetty: 22 Heinä 2007, 20:19
Kirjoittaja 114-1182751586
nomad667 kirjoitti:jos sulla nyt jäi nuo korottavat luut ylmiäräseks niin.....
Saapi jos haluat.