Sivu 4/4

Lähetetty: 03 Huhti 2007, 12:49
Kirjoittaja 66-1155057341
Riittääkö vakio 112 lenkkisessä ketjussa mitta 17-42 ratastuksella? Eli saako ketjut sopivan löysälle ettei ne soi ja vingu? Rattaat nimittäin hankittu mutta ketjuja en uskaltanut ottaa ennen kuin olen sopivuudesta 100% varma.

Lähetetty: 03 Huhti 2007, 13:46
Kirjoittaja Agostini
Varmasti riittää 100% ...tarkistettu asiantuntijalta!!

-A-

Lähetetty: 03 Huhti 2007, 18:52
Kirjoittaja 66-1155057341
Agostini kirjoitti:Varmasti riittää 100% ...tarkistettu asiantuntijalta!!

-A-
:respekt:

Lähetetty: 03 Elo 2007, 00:44
Kirjoittaja kimisti
jokkebusa kirjoitti:...mielipiteitä kaivataan, kun se hienoinen värinä jalkatapeissa hiukankin kuivemmilla kejuilla alkaa olla merkki vaihtohetken väjäämättömästä lähestymisestä


no nyt löytyi ehkä vastaus mun pyörän omituisee käytökseen...

kysyisin silti viisaammilta jotta onko ketjut voineet tulla finaaliin vaikka kirivaraa löytyy vaik huru much?

onko joillain hurjilla ketjuista tullut vaihtokamaa ikäänkuin kesken???

onhan tuo mopo välillä saanut hieman menovettä reippaamminkin keuhkoihin(usein) mutta ei mitään kisalähtöjä kumminkaan!?

ensimmäiset omituiset rutinat ja värinät koitin jo sijoittaa vaihteistoon tai kytkimeen,mutta wäiski10.n neuvomana kiristin ja rasvasin ketjut-kummallisuudet lieveni-mutta nyt ne on taas back eikä oikein em. toimenpiteet tunnu auttavan?

minä kun olen aina luullut että ketjut on ok niin kauan kun niitä voi kiristää :pääseinään:

nyt ei oikeesti ymmärrä(taaskaan),liian hapokasta :bowdown:

Lähetetty: 03 Elo 2007, 01:40
Kirjoittaja Timppa
kimisti kirjoitti:minä kun olen aina luullut että ketjut on ok niin kauan kun niitä voi kiristää
Mulla ketjujen loppumisen huomasi lähinnä siitä, että niitä piti kiristää n.200km:n välein. Varaa kyllä olis ollut, mut piruko niitä kokoajan kirrailee... Himpan vajaa 30t oli silloin ajettuna...

Lähetetty: 03 Elo 2007, 06:25
Kirjoittaja waiski10
kimisti kirjoitti:
jokkebusa kirjoitti:...mielipiteitä kaivataan, kun se hienoinen värinä jalkatapeissa hiukankin kuivemmilla kejuilla alkaa olla merkki vaihtohetken väjäämättömästä lähestymisestä


no nyt löytyi ehkä vastaus mun pyörän omituisee käytökseen...

kysyisin silti viisaammilta jotta onko ketjut voineet tulla finaaliin vaikka kirivaraa löytyy vaik huru much?

onko joillain hurjilla ketjuista tullut vaihtokamaa ikäänkuin kesken???

onhan tuo mopo välillä saanut hieman menovettä reippaamminkin keuhkoihin(usein) mutta ei mitään kisalähtöjä kumminkaan!?

ensimmäiset omituiset rutinat ja värinät koitin jo sijoittaa vaihteistoon tai kytkimeen,mutta wäiski10.n neuvomana kiristin ja rasvasin ketjut-kummallisuudet lieveni-mutta nyt ne on taas back eikä oikein em. toimenpiteet tunnu auttavan?

minä kun olen aina luullut että ketjut on ok niin kauan kun niitä voi kiristää :pääseinään:

nyt ei oikeesti ymmärrä(taaskaan),liian hapokasta :bowdown:
Ketju, rattaat ja takapyörän laakerit vaihtoon. Jyskästä löytyy laakerit.

Lähetetty: 03 Elo 2007, 07:40
Kirjoittaja jarim
kimisti kirjoitti:kysyisin silti viisaammilta jotta onko ketjut voineet tulla finaaliin vaikka kirivaraa löytyy vaik huru much?

onko joillain hurjilla ketjuista tullut vaihtokamaa ikäänkuin kesken???
Kyllä minulla ketjut on menneet vaihtoon reilusti ennen kiristysvaran loppumista. Eihän sitä tärräämistä pirukaan jaksa pidemmän päälle vaikka niillä ehkä tuon kirivaran puolesta 10tkm vielä ajaisikin. 25tkm luokkaa ne yleensä vapareissa kestää, turboissa (ilmeisesti) vähän vähemmän... :p

Mulla taitaa nyt olla 4. satsi kulutuksessa.

Lähetetty: 07 Helmi 2008, 07:36
Kirjoittaja kimisti
Onkos kellään muuten käytöss' ollu/kokemusta tämmöisistä?