Sivu 4/5

Lähetetty: 02 Touko 2013, 19:46
Kirjoittaja gsxr
En suosittele ostamaan käytettyjä jos kytkinlevyistä on kyse, ne kun saattaa olla minkälaisia vain...suosiolla uudet. Ellei sitten oikein sopivasti tule vastaan ja vielä tuuria mukana.

Lähetetty: 02 Touko 2013, 20:21
Kirjoittaja 65-1350377001
Maanataiksi tulee uudet alkuperäiset massalevyt. Välilevyjä en uusia ottanu, ku en nähny niitä tarpeellliseksi vaihtaa uusiin...

Lähetetty: 04 Touko 2013, 12:18
Kirjoittaja tommi80
Levyt on nyt vaihettu ja pikku testi lenkin perusteella toimii. Kylläpäs se teetätti töitä :) ja pelkät massalevyt siis vaihdoin ja jouset.

Lähetetty: 04 Touko 2013, 17:32
Kirjoittaja 65-1350377001
Mä taas tänään totesin että kyllä tässä mun omassa tuntuis tuo paluulinja edelleen takkuavan. Öljyntäyttö aukosta ku koittaa sormella levyjä, niin levyt heiluu vaikka kytkin on ylhäällä. Sitten ku avaa hieman tgyösylinterissä olevaa ilmaruuvia, levyt kiristyvät ja kytkin toimii muutaman kerran ajossa, sen jälkeen rupeaa luistamaan. Oon järjestelmää putsannu jo useampaan kertaan ja neulalla tökkuny sitä pikkureikää auki pääsylinterissä, mutta ei pelitä. Voisko tuo pääsylinteri olla paskana, joku tiiviste rikki/rutussa, vai onko tuo mun kytkinneste liian paksua tähän busan järjestelmään?

Lähetetty: 04 Touko 2013, 17:49
Kirjoittaja waiski10
Kahvoja vaihdettaessa et ole ollut huolellinen. Sylinterin tappi ei ole kahvan holkin reiässä pohjassa ja ei avaa vapaata poistoa.

Lähetetty: 04 Touko 2013, 22:15
Kirjoittaja 65-1350377001
Eipä ollu tämä vikana, hyvä arvaus silti. Rupeaa jo turhauttamaan, mutta jos huomenna koittaus ton pääsylinterin purkaa ja katto minkänäköset tiivisteet on, eihän tässä ny oikeen mikään muu voi olla vikana?

Lähetetty: 05 Touko 2013, 04:46
Kirjoittaja 107-1089231881
Niin jos letku olis rikki sisäpuolelta ja roskaa tulis sieltä tukkeeks

Lähetetty: 05 Touko 2013, 11:19
Kirjoittaja 65-1350377001
Just vaihdettu uusi teräspunosletku työsylinterille asti, eli se rautaputki heivattu.

Lähetetty: 05 Touko 2013, 19:47
Kirjoittaja 65-1350377001
Nyt rupes tääläki pelittämään, ainakin 20km lenkin perusteella. Oli tuas kahvas se vika, otin sen vielä irti tänää ja vertasin siitä orginaali kahvaan. Oli se toppari mikä ottaa kahvan runkoon kiinni noin 3mm pitempi, eli mäntä ei auennu tarpeeksi. Kiitos waiski10 paljon neuvosta ja muillekkin hyvistä vinkeistä :)



Edited By Antsu on 1367773071

Lähetetty: 06 Touko 2013, 14:58
Kirjoittaja tommi80
Lähimpä tänään sitte ajeleen vähän enempi ja eiköhän 20km jälkeen ruvenu taas luistaan :D minähän vaihdoin kans kahvat talvella. No ei muutaku suoraan talliin ja orkkis kahava paikalle ja samantien baanalle. Kyllä toimii :D ja ompahan uudet hilut ja nesteet :p Oiskohan nuo kahvat sitten gen2 seen... olipa kallis remontti ja turha :)

Lähetetty: 06 Touko 2013, 16:38
Kirjoittaja RHead
Aika mielenkiitoinen tappaus.. Noh seuraava sit saapi hyvän opin tästä :)

Lähetetty: 06 Touko 2013, 21:26
Kirjoittaja 65-1350377001
tommi80 kirjoitti:Lähimpä tänään sitte ajeleen vähän enempi ja eiköhän 20km jälkeen ruvenu taas luistaan :D minähän vaihdoin kans kahvat talvella. No ei muutaku suoraan talliin ja orkkis kahava paikalle ja samantien baanalle. Kyllä toimii :D ja ompahan uudet hilut ja nesteet :p Oiskohan nuo kahvat sitten gen2 seen... olipa kallis remontti ja turha :)
Joo on nää hauskoja vikoja, mutta hyvä että selvis sullakin. Ei muutaku smirklaat niistä sun uusista kahvoista sen kolmisen milliä topparista pois, niin nekin pelittää. Lähtee vaikka viilalla ku aika haurasta tuo alumiini on.

Lähetetty: 01 Tammi 2014, 13:44
Kirjoittaja 1340R86
1340R86 kirjoitti:
Kun on juttua kytkimestä
niin minkä laisia kokemuksia on tuommoisesta ratkisusta

http://store.schnitzracing.com/nlr-boo....a-99-12

kuinka paljon tarvitsee painetta pitääksen,
minkämoinen mahtaa olla käytö varmuus mataka ajelussa, kun ilmeisesti painaa koko pakettia sivu suunassa niin rasitaako/kulutaako kytkin akselin laaakereita kovasti
tai jotain muuta ?
jarim kirjoitti:Eikös tuo paina vakio painelevyä keskeltä? Pätevältä vaikuttaa turbopyöriin. :)
Semoiseen reissu kytkin hakusessa
Juu painaa ja siitä tuli ajatus että kun se sitä painaa niin samalla painaa sitä koko akselia ja muuta pakettia sisäänpäin niin mitäenkähän kytkinakselin laakerointi sitä vika suuntaan painamista kestää(yhden ajo kauden verran ~10tkm jos kestäisi) ja mahtaako mitenkä pitää jos painetta on 1.0-1.5bar koittanut tuota selvitää

mitenkähän paljon lockup kytkin pakaa puristaa(ripuu toki painoista)

josko joku tietäis tai olis kokeilut
Tästä kun ei tunnu olevan oikeen tietoa/kokemuksia
niin kokeilemalla se selviä
viime kesä(~10000+km) kun meni pelkillä ape ultra hard jousilla ilman mitään onkelmia niin ensi kesä sitten tuommoisella paineilma systeemillä niin siitähän sitä kokemusta sitten tulee

(toivotavasti ei pääse harastamaan koneen korjausta kesken kauden)

Lähetetty: 01 Tammi 2014, 18:48
Kirjoittaja snuggles
1340R86 kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:
Kun on juttua kytkimestä
niin minkä laisia kokemuksia on tuommoisesta ratkisusta

http://store.schnitzracing.com/nlr-boo....a-99-12

kuinka paljon tarvitsee painetta pitääksen,
minkämoinen mahtaa olla käytö varmuus mataka ajelussa, kun ilmeisesti painaa koko pakettia sivu suunassa niin rasitaako/kulutaako kytkin akselin laaakereita kovasti
tai jotain muuta ?
Tästä kun ei tunnu olevan oikeen tietoa/kokemuksia
niin kokeilemalla se selviä
viime kesä(~10000+km) kun meni pelkillä ape ultra hard jousilla ilman mitään onkelmia niin ensi kesä sitten tuommoisella paineilma systeemillä niin siitähän sitä kokemusta sitten tulee

(toivotavasti ei pääse harastamaan koneen korjausta kesken kauden)
Pitäis toimia ihan ookoo, vaikka kilsoja ei kilpurilla tullu paljoo ni kesti kuitenkin sen 372nm takaselta ja penkissä kokeiltiin hetken aikaa jopa kolminkertaista painettakin.

Lähetetty: 01 Tammi 2014, 19:11
Kirjoittaja 1340R86
snuggles kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:
1340R86 kirjoitti: Tästä kun ei tunnu olevan oikeen tietoa/kokemuksia
niin kokeilemalla se selviä
viime kesä(~10000+km) kun meni pelkillä ape ultra hard jousilla ilman mitään onkelmia niin ensi kesä sitten tuommoisella paineilma systeemillä niin siitähän sitä kokemusta sitten tulee

(toivotavasti ei pääse harastamaan koneen korjausta kesken kauden)
Pitäis toimia ihan ookoo, vaikka kilsoja ei kilpurilla tullu paljoo ni kesti kuitenkin sen 372nm takaselta ja penkissä kokeiltiin hetken aikaa jopa kolminkertaista painettakin.
Olikos minkään moisia huonoja kokekemuksia kertoa?