Sivu 4/4
Lähetetty: 28 Kesä 2013, 01:10
Kirjoittaja 107-1089231881
Oho... Taidampa uutena "kiisseli" Vulvan omistajana pitäytyä Nesteen pro:ssa
Lähetetty: 30 Heinä 2013, 19:30
Kirjoittaja Kujo
Kyllähän tämä Suomi-bensojen lisäainekikkailu on meitä harmittanut jo vuosia, mutta ehkä meillä silti vielä on ihan hyvä tilanne. Jenkeistä tullut irtokansi, kunnon perusteella ei kovin paljon kilometrejä, imuvenat näytti tältä: KARSTAA
Siis kaikki imuset tuossa kunnossa, palotilat ei pahat ja pakoset oikeastaan poikkeuksellisen puhtaat. Tuota pikeä on siis millitolkulla noissa.
Aiemmin pöyhityistä jenkkikoneista yksi oli poikkeuksellisen pikinen, ei kuitenkaan sekään noin ryytteessä.
Lähetetty: 11 Touko 2014, 23:01
Kirjoittaja Heksa
Entäs c85 ja e85 eroavaisuudet?
onko siinä juurikaan muuta kuin tasasempi laatu?
Aika hyvän tuloksen sai anyten pienillä ahdoilla ja c85 polttoaineella
491 / 1,4bar poks