Sivu 4/15

Lähetetty: 15 Syys 2008, 22:52
Kirjoittaja 107-1089231881
Sori, jännää mua itteekii. Täytyy yrittää vaan malttaa.
:;):

Lähetetty: 18 Syys 2008, 13:05
Kirjoittaja 83-1197371388
No joko joko?? :p

Lähetetty: 18 Syys 2008, 14:03
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm..no jo ???
Jepa, eipä ollut häävi reissu :shocked:
Niin ongelmat liittyivät PC:n toimimattomuuteen, lisää bensaa kone kaipaa ja urakalla.
Pohjilla ecussa oli PetriK vapari kartta 1,5 bar korotetulla bensan paineella, lamdan arvot +1 lähes läpi alueen. 8000 rpm bensa pula oli kriittisellä tasolla.
No suunta on kyllä kohdillaan 219hp/9300 rpm ja vääntö 191nm/6990 rpm.
Teho noin 8000 rpm jo 215hp, paljon on vielä hevosia hihassa :thumbup:
tästä on hyvä jatkaa kohti valmista :;):


Hmm.. K8 slipareilla tuottaa tässä dynossa 170 hp takikselta.

Videon tynkä dynosta

http://kansiset.galleria.fi/kuvat/Hayabusa%20videot/16092008009.mp4




Edited By Ksthb on 1221736205

Lähetetty: 18 Syys 2008, 15:51
Kirjoittaja Agostini
..ei voi kun :respekt: :thumbup:

Lähetetty: 18 Syys 2008, 16:43
Kirjoittaja Titaani
Aihio ja suunta oikea, kun saa bensat toimimaan!!!!

Mitkä suuttimet?

Lähetetty: 18 Syys 2008, 17:34
Kirjoittaja 107-1089231881
Jaa, koskaan sitä ei oo tarpeeksi. 230 hp toivon ylittyvän. Paha mennä sanomaan sillä "ässiä" on vielä iso kasa hihassa.

PetriK:n hommaamilla S2000 injektoreilla on ajeltu, riittävät vissiin aika pitkälle

Lähetetty: 18 Syys 2008, 18:07
Kirjoittaja 66-1155057341
Olikos ahtiksen pyörässä n.230hv renkaalta, jos oli niin missä penkissä mitattu?
Lieneekö tulokset siis miten vertailukelpoisia?

Itse ajattelin ton hirviömoottorin tuottavan n.10-15hv enemmän renkaalta samassa penkissä.

Lähetetty: 18 Syys 2008, 18:46
Kirjoittaja 107-1089231881
Busanaattori kirjoitti:Olikos ahtiksen pyörässä n.230hv renkaalta, jos oli niin missä penkissä mitattu?
Lieneekö tulokset siis miten vertailukelpoisia?

Itse ajattelin ton hirviömoottorin tuottavan n.10-15hv enemmän renkaalta samassa penkissä.
Hmm.. kutakuinkin näin. Edellinen oma 1464cc kone tuotti Ahtiksen tulokseen vertailukelpoisessa penkissä 226hp. Jos tämä oma moottori olisi mitattu tänään niin tulos tolla mittausnormilla (SAE j) olisi asettunut 195-200hp tehoon.
Tästä ehkä voi päätellä millä levelillä liikutaan.

Lähetetty: 20 Syys 2008, 22:16
Kirjoittaja 107-1089231881
No niin, maanantaina homma jatkuu dynossa.
Kotiläksyinä on bensapumpun vaihto.
Ekan pumpun joka piti käydä, hain motonetistä.
Yllätys olikin suuri sillä motonetin pumput ei istu vakion tilalle millään.
Ainut käypä pumppu löytyy Bosch in valikoimasta ja maksaa melkein tuplasti. tosin muovit on poistettava pumpun päältä Hintaa 215e.

Pari kuvat pumpusta ja sovittelusta

http://kansiset.galleria.fi/kuvat/GSX%201700R%20moottori%20projekti/

Lähetetty: 22 Syys 2008, 15:31
Kirjoittaja jarim
"Sneakpeak" tietoa tullut ksthb suunnasta tämän päivän sessioista... HUH HUH... :shocked:

Lähetetty: 22 Syys 2008, 15:39
Kirjoittaja 66-1155057341
jarim kirjoitti:"Sneakpeak" tietoa tullut ksthb suunnasta tämän päivän sessioista... HUH HUH... :shocked:
No elä nyt pelkästään omana tietona pidä......

Lähetetty: 22 Syys 2008, 16:31
Kirjoittaja 115-1198169049
Tuloksia kehiin!! :thumbup:

Lähetetty: 22 Syys 2008, 17:15
Kirjoittaja jarim
Enemmän kuin minulla ilokaasuilla...

Lähetetty: 22 Syys 2008, 17:16
Kirjoittaja Agostini
:shocked: wuaah... :respekt:

:glare: nyt on vähä liian hiljasta... :rasberry:




Edited By Agostini on 1222095333

Lähetetty: 22 Syys 2008, 18:15
Kirjoittaja PetriK
Hienosti toimii ensimmäinen moottoriversio, jatkossa työntää varmasti vieläkin enemmän... tää on kai se täystehoinen vapari sitten ?