Sivu 4/4

Lähetetty: 08 Elo 2008, 23:49
Kirjoittaja busapappa2
Ode kirjoitti:Mulla toimi aluksi laatikko kuin unelma. Sitten reissulla Bulgarian vuoristossa alkoi n.6tkm ajettuna löytyä 4-5 ja 5-6 väliltä todella usein väliksiä. Epäilen, että tonnin huollossa eivät vaihtaneet öljyjä...
Sitten Italiassa 7050km ajettuna vaihdettiin GPS:t ja tilanne parani. Suomessa kävi 9tkm paikkeilla huollossa ja edelleen parani, mutta edelleen 11tkm ajettuna 5-6 väli on välillä todella nahkea. En ole siihen ihan tyytyväinen. Yleensä muut pykälät menevät hienosti päälle...
Ennen tuota suomen 9tkm kohdalla tehtyä huoltoa myös 1-2 väli oli kummallinen välillä.
Muuallakin maailmalla on valitelleet poijjaat tuota välis hommaa. Edellisessä ykköskoppasessa ei menny koskaan välikselle.... Kumma juttu.
Se jollalaatikko oikeasti toimii hyvin, niin kertokaa millä öljyllä ajatte. Edellisessä toi Teboilin 15-50 superbike toimi todella hyvin.... Ehkä ei sit tässä? No, yks purkki on vielä jäljellä. Sen ajan pois vaikka mikä olis... :smoking:
Jatketaa nyssi samasta aiheesta, eli mulla ( KingBusan ) Esan sisäänajama valkkari ja n. 10tkm taulusa ja vaihteet paranee kokoajan, JOSKUS hyvin harvoin 5 - 6 välissä pieni kynnys, mutta muuten pelaa OK . Oljat : Bel-Ray 10W 50ir ja hyvin tuntus pelittävän, vaikka jossain haukuttiin lyttyyn ?

Magee peli . Eikun raakaa ajoo ja vaihteiden käyttöö asiallisesti, ni notkistuu ajan kanssa. Orgin puolella K8 jo leimattiin suurinpiirtein täyspaskax, kun jollain oli korkannut etustefa ja toisella kykkä kolisi ?! :D :D Onkait näitä JOKUNEN myyty Suomessa tänä vuonna ja ainoo isompi hässäkkä on ollut ton virtalukon pohjan kanssa. Mulle vaihetaan loppukuusta, kun on joku piuha liian tiukalla ihan vaan varmuuden vuoksi ja ilimasex tietty takuisiin . :mosh:

Lähetetty: 09 Elo 2008, 00:35
Kirjoittaja 72-1202239073
Timba kirjoitti:Kysymys teille jotka jotain näistä tekniikka-asioista tiedätte ja liippaa läheltä topicin otsikkoa, niin onko K8:ssa luistokytkin? Maahantuojan sivusto kun näin väittää. http://www.suzukifinland.com/content/index.html
Kyllä on ja toimii...

Lähetetty: 09 Elo 2008, 00:52
Kirjoittaja Timba
Humppanisti kirjoitti:
Timba kirjoitti:Kysymys teille jotka jotain näistä tekniikka-asioista tiedätte ja liippaa läheltä topicin otsikkoa, niin onko K8:ssa luistokytkin? Maahantuojan sivusto kun näin väittää. http://www.suzukifinland.com/content/index.html

Kyllä on ja toimii...
Eli kovemmissa moottorijarrutuksissa ei lyö takapyörää lukkoon, vai olenko ymmärtänyt oikein? Jos näin, niin onko muuta hyötyä? :1087

Lähetetty: 09 Elo 2008, 01:01
Kirjoittaja 72-1202239073
Timba kirjoitti:
Humppanisti kirjoitti:
Timba kirjoitti:Kysymys teille jotka jotain näistä tekniikka-asioista tiedätte ja liippaa läheltä topicin otsikkoa, niin onko K8:ssa luistokytkin? Maahantuojan sivusto kun näin väittää. http://www.suzukifinland.com/content/index.html

Kyllä on ja toimii...

Eli kovemmissa moottorijarrutuksissa ei lyö takapyörää lukkoon, vai olenko ymmärtänyt oikein? Jos näin, niin onko muuta hyötyä? :1087
Oikein ymmärretty, eipä siitä muuta hyötyä kuin juuri mainitsemasi lukkiutumattomuus moottorijarrussa, joka on aika kiva ominaisuus jos käy radalla tai ajaa ratavauhteja taajamassa :D

Lähetetty: 09 Elo 2008, 01:43
Kirjoittaja Mrk
edittiä : eipä enää mitään :1087



Edited By Mrk on 1218278555