Sivu 29/67

Lähetetty: 07 Loka 2009, 19:04
Kirjoittaja toimeve
...ja tässä minun vastaavat KÄPPYRÄ

- 2001 mallinen, ennen penkitystä ajettu n 87tkm
- Yoshi RS-3 kokoputki
- BMC
(vertailuna: takarenkaalta 166,1hv KemiMC:n penkissä 2006)

Lähetetty: 07 Loka 2009, 20:10
Kirjoittaja kartsap
Kertkaahan viisaammat, kuinka paljon vaikuttaa tuo mittauslämpötila tehoihin?

Lähetetty: 07 Loka 2009, 21:16
Kirjoittaja 107-1089231881
kartsap kirjoitti:Kertkaahan viisaammat, kuinka paljon vaikuttaa tuo mittauslämpötila tehoihin?
Tossa Samin dynossa ei lämpötilalla ole vaikutusta teholukemaan...

Petrik:n selvityksen perusteella

"Kävin tänään penkin ominaisuudet lävitse, on kyllä kaikki - mm. sähköjarru jolla kierrokset voidaan lukita tiettyyn nopeuteen. Sääasema ja imuilman tunnistin ilmavirrassa, öljynlämpötilan tunnistin. Korjauskerroin voidaan valita DIN, ECC, SAE. Kitkasprayta takarenkaassa luiston esämiseksi. Kaksi suurtehotuuletinta. Sähköjarru jota vasten tehokkaammat pyörät voidaan ajaa, kalibroitu 500hp saakka."

Lähetetty: 13 Loka 2009, 21:22
Kirjoittaja 115-1198169049
MGa kirjoitti:Milläs putkella sulla on kutiteltu ?
Mulla Samilla takikselta 159,4hp @ 9577rpm / 137Nm @ 6202rpm ja koneesta 176,7hp @ 9820rpm / 144Nm @ 6847rpm.

Specs: yoshin 4-2-1 rs3 rst, K&N, pair pois ja full airbox mod.
Mietin vaan että onko just putkisto kun tekee eron, että mulla vähemmän huipputehoa, mutta suurempi paras vääntö...

Noi mun lukemat koneesta taitaa olla aika lähellä sitä minkä Suzuki ilmoittaa vakiolle gen1:lle... :1087

Edit. käppyrät
Mullakin Yoshin käyrästö, mallia en muista, mutta kuulemma joku "race"-malli (muistaakseni 3 mm avarampi) ja Wileycon hiilari vaimennin. Putkisto on itse asiassa Snugglesin entinen/tekemä. Muistaneeko paremmin specsejä. Ittelläkin PAIR ja Airbox -modit, mutta vakio filsu. Pistelen käppyrät joskus, scanneria kun en omista.

BTW, Samin mukaan vakio gen1:lle saadaan konetehoo tossa penkissä keskimäärin 165 hv. Notta ei paha tehonlisäys omallakaan kohdalla noilla modeilla. Originaalinahan omaa ei ole jarruteltu.

Lähetetty: 14 Loka 2009, 14:15
Kirjoittaja snuggles
suihkari kirjoitti:Mullakin Yoshin käyrästö, mallia en muista, mutta kuulemma joku "race"-malli (muistaakseni 3 mm avarampi) ja Wileycon hiilari vaimennin. Putkisto on itse asiassa Snugglesin entinen/tekemä. Muistaneeko paremmin specsejä. Ittelläkin PAIR ja Airbox -modit, mutta vakio filsu. Pistelen käppyrät joskus, scanneria kun en omista.
Joo, se yoshi tuli usasta jollain race teksteillä. Jollakin täällä oon nähny vastaavan mallin pienemmällä röörillä. Ja wileycon vaimennin on siitä hyvä ettei ahista turhaan. Mulla vastaava pönttö kiinni tuossa 219hv koneessa. Painoo on enemmän ku esim. akran hiilarissa mut kestävyyttä sitte enemmän.

Lähetetty: 11 Marras 2009, 14:49
Kirjoittaja 82-1248629378
En nyt löytäny mitään muutakaan topicia tulla huutelemaan omia tuloksia.
Maanantaina ajettiin Järvenpään PHT-Speedin rullalta läpi:

Takaselta 157hv/132Nm.

Yoshin 4-2-1 ja joku filsu laitettu.. Suikolan penkissä kuulemma vakioruisku säädetty ja siellä ajettu koneelta 200hv, ei taida IHAN pitää paikkaansa :D

Lähetetty: 11 Marras 2009, 19:20
Kirjoittaja jörkka
:p Sami löysi 223hp 159nm mun K5 sta.olen tyytyväinen. Hyvin duunattu Petri :kippis:

Lähetetty: 11 Marras 2009, 22:28
Kirjoittaja Martta
Raab kirjoitti:En nyt löytäny mitään muutakaan topicia tulla huutelemaan omia tuloksia.
Maanantaina ajettiin Järvenpään PHT-Speedin rullalta läpi:

Takaselta 157hv/132Nm.

Yoshin 4-2-1 ja joku filsu laitettu.. Suikolan penkissä kuulemma vakioruisku säädetty ja siellä ajettu koneelta 200hv, ei taida IHAN pitää paikkaansa :D
Mielenkiinnosta täytys syöttää toi munkin luomus samaan pänkkiin. Viimetalven köpöstysten jäljiltä ei mikään innostanut kuhan suhteellisesti sais omansa pois ja tietäs mitä on tähty :D

Lähetetty: 12 Marras 2009, 21:09
Kirjoittaja Joke
Tänään säädettiin pyörän omaa ecua KaMc:n penkissä.

Takarenkaalta löytyi 189,3 hp/ 171,15 Nm.

Pyörä on K4 vakiokannella ja vakiolohkolla.
Kampura on stroukattu 6,25mm, siis kuutioita löytyy 1427cc.

Lähetetty: 12 Marras 2009, 21:23
Kirjoittaja Purkuosia.com
kartsap kirjoitti:Kertkaahan viisaammat, kuinka paljon vaikuttaa tuo mittauslämpötila tehoihin?
tuossa laskuri ja muuta infoa sivuilla mikä vaikuttaa mitäkin...

http://wahiduddin.net/calc/calc_cf.htm

Lähetetty: 13 Marras 2009, 13:18
Kirjoittaja snuggles
Joke kirjoitti:Takarenkaalta löytyi 189,3 hp/ 171,15 Nm.

Pyörä on K4 vakiokannella ja vakiolohkolla.
Kampura on stroukattu 6,25mm, siis kuutioita löytyy 1427cc.
Hienosti vääntöä tulee. Pitkää välitystä ni vauhtia piisaa.
Joko toimii muuten paremmin ? Eikös siinä jotain ropleemia ollu.
Mitkä nokat on nyt ?

Lähetetty: 13 Marras 2009, 15:39
Kirjoittaja Joke
Imunokkana on brocks 386 ja pakonokkana R-type/Jamppa.
Nokat on säädetty 105/107. Tavoitteena on keskittyä touring ajeluun, remonttia tullut tehtyä ihan riittävästi.
Kone toimi tosi nätisti penkissä. Pitää toki ensikesänä käydä jossain lentokenttätapahtumassa testaamassa. :p
IAP-kartalle pitää vielä tehdä ensikesänä hifistelysäätöjä käytännönolosuhteissa. Ecueditorin kehittäjille: :respekt:

Lähetetty: 13 Marras 2009, 20:58
Kirjoittaja BussiJussi
Joke kirjoitti:Imunokkana on brocks 386 ja pakonokkana R-type/Jamppa.
Nokat on säädetty 105/107. Tavoitteena on keskittyä touring ajeluun, remonttia tullut tehtyä ihan riittävästi.
Kone toimi tosi nätisti penkissä. Pitää toki ensikesänä käydä jossain lentokenttätapahtumassa testaamassa. :p
IAP-kartalle pitää vielä tehdä ensikesänä hifistelysäätöjä käytännönolosuhteissa. Ecueditorin kehittäjille: :respekt:

Älähän Joke vielä luovuta, eikun lisää intoa jostain, ja hommukka valamiiks...

Lähetetty: 05 Joulu 2009, 23:03
Kirjoittaja 116-1253685669
Kuva

minkätähe tuo vääntökäyrä aaltoilee tuollatavalla??
antaako kytkin myöte, vai rengas, vai kuuluuko asiaan??

3-4 kuoppa nokista...ok, mutta tuo muu osuus kummaksuttaa??

jampan nokat + viaberilla säädelty.




Edited By taistovainaa on 1260047178

Lähetetty: 06 Joulu 2009, 00:17
Kirjoittaja jarim
3-4 kuoppa 4-2-1 putkesta, 7k kohdan hyppy tulee lyhyistä imukurkuista veikkaisin. Ihan normaalin näköinen käppyrä.

Kuva