Lähetetty: 04 Elo 2023, 18:09
Eipähän tarvi enää kiirehtiä syksyn Halliin
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
On mulla siinä nopeesti reagoiva anturi, eipä siitä paljoa hyötyä ole jos rikastukselle ei ole ohjelmassa parametrejä.1340R86 kirjoitti:taitaa hiukan vaikkutta se org anturi seokseen
varsinaista kartaa en muista näkyneen
hyvä että tulli kuntoon
kohtuu hyvin toimii/kestää vakiokanellakkin
varsinkin jos säätäö on sitä ajetellen
Jape79 kirjoitti:1340R86 kirjoitti:taitaa hiukan vaikkutta se org anturi seokseen
varsinaista kartaa en muista näkyneen
hyvä että tulli kuntoon
kohtuu hyvin toimii/kestää vakiokanellakkin
varsinkin jos säätäö on sitä ajetellen
On mulla siinä nopeesti reagoiva anturi, eipä siitä paljoa hyötyä ole jos rikastukselle ei ole ohjelmassa parametrejä.
No, säästellään maxxecua varten ???
Tai onko myöhstetty liikaaJape79 kirjoitti:Onhan siinä voinu tulla vaurioita jo ekassa vedossa kun läppärungot irtosi. Minun käsittäkseni kartat pitäs olla samat joka sylinterissä. Mistään kohtaa ei minusta ennakko olla nostettu vaan myöhästetty ahdoilla. Mutta onko myöhästetty riittävästi…
Meinasin nyt ainakin alkuun käyttää suuttimet testattavana, niin näkee josko noissa olisi ollut vikaa tai heittoa ???
Ei se tuo maxxecukaan varmaan autuaaksi tee, ainoo mikä siinä kiehtoo on mahdollisuus tehdä tai virittää turvarajoja mikä sitten kenties katkaisee laulun ennen täydellistä tuhoa
Tuossa Gen 1:ssä ottaa oikealta kate maahan, kun enempi kanttaa, muttei vasemmalta. Sanoisin, että juuri enempää ei Busaa sitten pysty kanttaamaankaan. Perän nosto ei kuulosta sille, että ainakaan kierrosajat paranevat. Itsellä oli joskus Gen 1 jatketut koiranluut ja ratalla ne hidastivat ajoa. Ohjaus alkaa haukkoa ja painoa siirtyy entistä enemmän keulaan jo muutenkin keulapainoisessa vehkeessä.Jape79 kirjoitti:Noniin, talvi menikin näppärästi crossipyörällä jäärataa harrastaessa.
Pääsi oikein kunnon naurut kun nosti tankin pystyyn suuttimia irrottaakseen. En muistanukaan että Motoparkissa ratkesi taas painekotelo irti joutu punomaan tuon kiinni sillä mitä käytettävissä oli. Rautalankaa ja nippusiteitä. No, hyvin kesti vielä Motorgracen ja pari ajosettiä ajaa :p
Improvisoitu painekotelon kiinnitys
Suuttimet kävi Finjectorilla, ei löytynyt syytä tai vikaa noista, 1.1% sisään tuotot, suihkun muoto ja tiiveys ok ???
Rapsa
Ei siis kentälle tänä kesänä. Ajellaan sitä rataa ja tourinkia.
Ratahommaa varten pitää taikoa lisää kallistuskulmaa kun Motoparkissa alko polvipalojen lisäksi kulua myös pyörän alimmat osat. Tuo hoitunee helpoiten nostamalla perää abaut 50mm. Tällä vissin myös keulakulma muuttuu siten että tuo kääntyy mutkaan vähän hanakammin.
Perän nostoon taidan tehdä samanlaiset reikäsäätöiset koiranluut mitkä on myös laskemista varten mutta säätövara vaan päivänvastaiseen suuntaan.
Tuossa Gen 1:ssä ottaa oikealta kate maahan, kun enempi kanttaa, muttei vasemmalta. Sanoisin, että juuri enempää ei Busaa sitten pysty kanttaamaankaan. Perän nosto ei kuulosta sille, että ainakaan kierrosajat paranevat. Itsellä oli joskus Gen 1 jatketut koiranluut ja ratalla ne hidastivat ajoa. Ohjaus alkaa haukkoa ja painoa siirtyy entistä enemmän keulaan jo muutenkin keulapainoisessa vehkeessä.
Jarruttaminen ja mutkaan taittaminen on vakiota epämääräisempää, jos perää nostaa.
Pitänee kuitenkin kokeilla. Oma fiilis tällä hetkellä että ei haittaisi vaikka herkemmin kääntyisi, nyt saa vääntämällä vääntää että saa pyörän riittävän kallelleen. Nopeestihan tuon sitten vakio korkoon palauttaa jos huonommaksi menee.suiza kirjoitti:Tuossa Gen 1:ssä ottaa oikealta kate maahan, kun enempi kanttaa, muttei vasemmalta. Sanoisin, että juuri enempää ei Busaa sitten pysty kanttaamaankaan. Perän nosto ei kuulosta sille, että ainakaan kierrosajat paranevat. Itsellä oli joskus Gen 1 jatketut koiranluut ja ratalla ne hidastivat ajoa. Ohjaus alkaa haukkoa ja painoa siirtyy entistä enemmän keulaan jo muutenkin keulapainoisessa vehkeessä.Jape79 kirjoitti:Noniin, talvi menikin näppärästi crossipyörällä jäärataa harrastaessa.
Pääsi oikein kunnon naurut kun nosti tankin pystyyn suuttimia irrottaakseen. En muistanukaan että Motoparkissa ratkesi taas painekotelo irti joutu punomaan tuon kiinni sillä mitä käytettävissä oli. Rautalankaa ja nippusiteitä. No, hyvin kesti vielä Motorgracen ja pari ajosettiä ajaa :p
Improvisoitu painekotelon kiinnitys
Suuttimet kävi Finjectorilla, ei löytynyt syytä tai vikaa noista, 1.1% sisään tuotot, suihkun muoto ja tiiveys ok ???
Rapsa
Ei siis kentälle tänä kesänä. Ajellaan sitä rataa ja tourinkia.
Ratahommaa varten pitää taikoa lisää kallistuskulmaa kun Motoparkissa alko polvipalojen lisäksi kulua myös pyörän alimmat osat. Tuo hoitunee helpoiten nostamalla perää abaut 50mm. Tällä vissin myös keulakulma muuttuu siten että tuo kääntyy mutkaan vähän hanakammin.
Perän nostoon taidan tehdä samanlaiset reikäsäätöiset koiranluut mitkä on myös laskemista varten mutta säätövara vaan päivänvastaiseen suuntaan.
Tuossa Gen 1:ssä ottaa oikealta kate maahan, kun enempi kanttaa, muttei vasemmalta. Sanoisin, että juuri enempää ei Busaa sitten pysty kanttaamaankaan. Perän nosto ei kuulosta sille, että ainakaan kierrosajat paranevat. Itsellä oli joskus Gen 1 jatketut koiranluut ja ratalla ne hidastivat ajoa. Ohjaus alkaa haukkoa ja painoa siirtyy entistä enemmän keulaan jo muutenkin keulapainoisessa vehkeessä.
Jarruttaminen ja mutkaan taittaminen on vakiota epämääräisempää, jos perää nostaa.
Jarruttaminen ja mutkaan taittaminen on vakiota epämääräisempää, jos perää nostaa.
Okei, pakko tämä on kuitenkin ite koittaa ennen kun uskon että huonoksi menee :p Jos sitä sitten ottaisi kaiken varalta vakiot osat matkaan, äkkiähän tuon takasin muuttaa jos on ihan paska ajaa.toimeve kirjoitti:Keulan säätöjä saa rukata melekosesti jos/kun perää nostaa. Kokemusta on. Itellä tuntu, että olis yhtäaikaa kaksi eri pyörää joita koittaa viiä mutkasta toiseen. Korotuksen tein gen1 Busaani sillä "kolmisilmäsellä" eli keskellä vakio ja sitte oli ne korotus ja madallus siinä samassa luussa.
Hyvin noppeesti tiputin normikorkuseksi. En saanu luontevasti menevää vaikka kuinka säätelin myös keulaa (siis niistä napsuista, en muutoin), paremmaksi sai mutta ei luontevaksi.