Lähetetty: 02 Syys 2009, 14:06
Onkos kukaan rakennellut mitään ? Vai menikö kesä rikkomisen puolelle. Johtaako taxi vapareiden (ehjien) teholukemissa ? Ja Titaani Samin penkissä käyneitä (?)
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Jep pro osien kans värkätessä meni kesä. Uusi kone versio tulossa, osia tilaillaan jo..snuggles kirjoitti:Onkos kukaan rakennellut mitään ? Vai menikö kesä rikkomisen puolelle. Johtaako taxi vapareiden (ehjien) teholukemissa ? Ja Titaani Samin penkissä käyneitä (?)
Joku sellanen se laskennallinen oli, kun lockuppi kiinni eikä häviöitä mitattu. Mut takistehosta on lähinnä puhunu, siinä 219hv ja rapiat. Mut eipä noista voi paljoo huudella kun ei pysy nipussa. Nyt tarkoitus laittaa varma setti koneeseen kun budjetti on kulkenu miinuksella jo toista vuotta, ja vois välillä ajellakin. Olihan mulla tuo yli 1400cc kun muzzyt kiinni. Monella on nää vaparit vähä eri kokoisia.Ksthb kirjoitti:Hmm.. eikö sinun 1400 cc luovuttanut liki 240 hp samilla ?
snuggles kirjoitti:Onkos kukaan rakennellut mitään ? Vai menikö kesä rikkomisen puolelle.
Sen verran jäi Hallista ja Joensuusta hampaan koloon jotta (jos luoja suo) ois kaudelle 2010 vielä tarkoitus tehdä Taxi versio 4. ja sit taitaakin mun osalle riittää tää homma. Siis tupla tai kuitti Taxille ensi suvi.snuggles kirjoitti:Onkos kukaan rakennellut mitään ? Vai menikö kesä rikkomisen puolelle. Johtaako taxi vapareiden (ehjien) teholukemissa ? Ja Titaani Samin penkissä käyneitä (?)
Eli kaikki peliin talven pimeinä tunteinaJouniri kirjoitti:Siis tupla tai kuitti Taxille ensi suvi.
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
Juu näin olisi tarkoitus... jos oikein arvaan niin taitaa olla intti (ei H:lla) kavereita?Humppanisti kirjoitti:Jouniri kirjoitti:Siis tupla tai kuitti Taxille ensi suvi.
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
Eli kaikki peliin talven pimeinä tunteina
Ai niin yks punaisella avomustangilla ajava kaveri poikkes pari viikkoo sitten ja lähetti kovasti terkkuja.... olikohan jotain koulukamuja :p eli terkkuja nyt sitten kovasti.
Kuinkas tuo takis ja koneteho ilmoitettu eri kierroksilla ? Eikös hv ja nm vaan muutu siirryttäessä renkaalta konetta kohti.suihkari kirjoitti:Paras veto takikselta 161,7Hp @ 9874rpm ja 132Nm @ 6860 rpm. Konetehoo 179,6Hp @ 10318 rpm ja 140Nm @ 6938 rpm.
Samihan mittaa häviöt rullaamalla kytkin pohjassa mitatulla vaihteella. Nyt kun häviöt lisätään siihen mitattuun takarengastehoon niin se huippu koneteho ei välttämättä olekaan samalla kohtaa mitä renkaalla.snuggles kirjoitti:suihkari kirjoitti:Paras veto takikselta 161,7Hp @ 9874rpm ja 132Nm @ 6860 rpm. Konetehoo 179,6Hp @ 10318 rpm ja 140Nm @ 6938 rpm.
Kuinkas tuo takis ja koneteho ilmoitettu eri kierroksilla ? Eikös hv ja nm vaan muutu siirryttäessä renkaalta konetta kohti.
suihkari kirjoitti:Noniin. Tänään käytiin K7 putkivirin kanssa Samin Autopajan Dynostarissa mittailemassa/säätämässä ecueditorin avulla. Paras veto takikselta 161,7Hp @ 9874rpm ja 132Nm @ 6860 rpm. Konetehoo 179,6Hp @ 10318 rpm ja 140Nm @ 6938 rpm. Samin mukaan tehokkain gen1 putkiviri mitä toi penkki on nähnyt .
Vaikkei luvut sinänsä mitään ihmeellisiä ole, niin virnettä ei ainakaan vähennä huomattavasti parantunut ajettavuus etenkin pienillä ja keskikierroksilla. Ei nyi eikä nypytä enää ärsyttävästi vaan vetää kuin sähkömoottori.. Ei voi kuin hattua nostaa PetriK:lle ja Samille. Kiitos!