Lähetetty: 29 Touko 2016, 10:18
Mitkä oli nuo kakkosen liian pitkät välitykset ?
Se on välillä hankala laji kun keli ja etäisyys pistää vastaan.
Se on välillä hankala laji kun keli ja etäisyys pistää vastaan.
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
snuggles kirjoitti:Mitkä oli nuo kakkosen liian pitkät välitykset ?
Se on välillä hankala laji kun keli ja etäisyys pistää vastaan.
Ok, muistatteko millä välityksellä Pete ajoi nyt? Tai millä itse ajoit sen EE nopeuden? Rengas koko? Vaihteisto? Kyllä +320kmh näyttää Taxi II:lle 850m kohdalle olevan mahdollista. Nyt siinä ei keli ollut optimi, välitykset metsässä, shifteri temppuili ja 2. Haki pari kertaa shifterillä ja lopulta kaikki vaihdot kytkimellä, lisäksi heti lähdössä stumppasi eli varaa on parantaa. Taxi III:n vaikuttaa olevan pelissä mukana eli laski alleen kun olin kiristänyt termarin kopan sormi momenttiin ja pullauttanut tiivisteen osin pihalle. Huomenna Taxi II:sen kimppuun, mutta vaikuttaisi että ääni on tullut uuden kollektorin ja loppupään putken sovitteen liikkeestä kun loppupään kiinnike antanut periksi?snuggles kirjoitti:Dataa ei oo purettu, kortti lienee jossain kamojen seassa verstaalla, ei ollu ihan eka tärkeysjärjestyksessä.
Mut yhen vanhan vedon pohjalta mikä oli likimain samaa tasoa niin 850m kohdalla oli 306.9kmh, eli ei olla edellä.
Se kun menee yli 320 ni alkaa olemaan vauhti kohdillaan.
Lappeenrannassa oli nyt 19/40 ja 55 rengas.laatikko vakiojouniri kirjoitti:Ok, muistatteko millä välityksellä Pete ajoi nyt? Tai millä itse ajoit sen EE nopeuden? Rengas koko? Vaihteisto? Kyllä +320kmh näyttää Taxi II:lle 850m kohdalle olevan mahdollista. Nyt siinä ei keli ollut optimi, välitykset metsässä, shifteri temppuili ja 2. Haki pari kertaa shifterillä ja lopulta kaikki vaihdot kytkimellä, lisäksi heti lähdössä stumppasi eli varaa on parantaa. Taxi III:n vaikuttaa olevan pelissä mukana eli laski alleen kun olin kiristänyt termarin kopan sormi momenttiin ja pullauttanut tiivisteen osin pihalle. Huomenna Taxi II:sen kimppuun, mutta vaikuttaisi että ääni on tullut uuden kollektorin ja loppupään putken sovitteen liikkeestä kun loppupään kiinnike antanut periksi?snuggles kirjoitti:Dataa ei oo purettu, kortti lienee jossain kamojen seassa verstaalla, ei ollu ihan eka tärkeysjärjestyksessä.
Mut yhen vanhan vedon pohjalta mikä oli likimain samaa tasoa niin 850m kohdalla oli 306.9kmh, eli ei olla edellä.
Se kun menee yli 320 ni alkaa olemaan vauhti kohdillaan.
Bärräbete kirjoitti:jouniri kirjoitti:snuggles kirjoitti:Dataa ei oo purettu, kortti lienee jossain kamojen seassa verstaalla, ei ollu ihan eka tärkeysjärjestyksessä.
Mut yhen vanhan vedon pohjalta mikä oli likimain samaa tasoa niin 850m kohdalla oli 306.9kmh, eli ei olla edellä.
Se kun menee yli 320 ni alkaa olemaan vauhti kohdillaan.
Ok, muistatteko millä välityksellä Pete ajoi nyt? Tai millä itse ajoit sen EE nopeuden? Rengas koko? Vaihteisto? Kyllä +320kmh näyttää Taxi II:lle 850m kohdalle olevan mahdollista. Nyt siinä ei keli ollut optimi, välitykset metsässä, shifteri temppuili ja 2. Haki pari kertaa shifterillä ja lopulta kaikki vaihdot kytkimellä, lisäksi heti lähdössä stumppasi eli varaa on parantaa. Taxi III:n vaikuttaa olevan pelissä mukana eli laski alleen kun olin kiristänyt termarin kopan sormi momenttiin ja pullauttanut tiivisteen osin pihalle. Huomenna Taxi II:sen kimppuun, mutta vaikuttaisi että ääni on tullut uuden kollektorin ja loppupään putken sovitteen liikkeestä kun loppupään kiinnike antanut periksi?
Lappeenrannassa oli nyt 19/40 ja 55 rengas.laatikko vakio
Ei päästy varttia ajamaan, kun järjestäjä perui tuolloin tapahtuman sääennusteen vuoksi.snuggles kirjoitti:Paljonko vaparitaxi kulki 402m Pudiksella ?
Ei häävisti, johtuen monestakin syystä kuten jo aiemmin mainittu niin nuo vedot ajettiin 18/36 välityksin 190/60/17 ja lisäksi pitkä 5. ja 6. vaihde joten välitys ehkä liian pitkä mailillekkin saati vartille. Vielä kun joka lähdössä stumppasi heti lähdön jälkeen sekä shifterillä yritettiin 2-3 kertaa potkia 2.sta päälle ja lopulta kytkimellä mentiin niin eipä tuo ihme ollut ettei vartin kohdalla vielä ihmeitä vauhtia ollut.snuggles kirjoitti:Tarkoitin nimenomaan tätä kertaa kun kävitte ajamassa pitempää matkaa, paljonko silloin oli vartin kohdalla vauhtia ?
snuggles kirjoitti:Onhan nuo kovia vauhteja vartin kohdalle,
voitko vielä tarkistaa kun hieman epäsuhdassa 850m ja 1100m vauhteihin.
Käppyröistä löydettyä, pari vedon arvot,
402m 850m 1100m
255 306.9 317.2
258 319.8 340.5
273kmh alkaa olemaan turbojen varttilopareita