Sivu 27/87
Lähetetty: 23 Loka 2013, 22:04
Kirjoittaja SMR
Bärräbete kirjoitti:Tallilla vietetty päivä ei mennyt hukkaan.alkaa olemaan pyörä purettu.mitäs sitten?
Sitten kasaat sen ja purat taas, tulee reeniä ja oppii nöyryyttä :1087
Lähetetty: 23 Loka 2013, 22:15
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Bärräbete kirjoitti:Tallilla vietetty päivä ei mennyt hukkaan.alkaa olemaan pyörä purettu.mitäs sitten?
Sitten kasaat sen ja purat taas, tulee reeniä ja oppii nöyryyttä :1087
Aamulla kun saan lapset kouluun,niin puran loputkin mitä on jäljellä. sitten alkaa vasta ihmettely????????
Lähetetty: 26 Loka 2013, 20:06
Kirjoittaja SMR
Nyt on ihmetelty, aamulla puuhat alkoi 6 maissa ja nyt on tölkit kourassa.
Yhen päivän saldo, 3 moottoria purettu ja 4 runkoa suht paljaana. Suunnitelmat alkaa hahmottua, hipo palikkaa tietty kiinni yms.
Ykkönen purettu jo aikasemmin kun siihen osia joutuu itse valmistamaan sekä spesiaalit tulee suht kaukaa, Kanada...
Siis tänään vuorossa kakkonen, kolmonen ja nelonen, huomenna tulee pajalle viitonen sekä alkaa kuutosen purku, auttakee hyvät immeiset, kohta on kaikki osat sekasin.
Lähetetty: 26 Loka 2013, 23:28
Kirjoittaja toimeve
...no jos on kauhiaa paniikkia, niin tuota meikäläisen työnalleottoa ei tartte hättäillä...mutta sevverran kuitenki, että ois mielelhän ennen uutta ajokautta kasassa
Tosin voihan olla, että jos on jottain veripikproblems in entsiin, niin saattaapi remontti siirtyä joka tappauksessa hamaan tulevaisuuthen.
Mutta huomenna ajelen sen pajalle jossain vaiheessa, luultavasti pienen lenkin kautta josko kelit vaan kohillaan...mutta siitä soitellaan tarkemmin huomenna sunnuntaina.
Lähetetty: 26 Loka 2013, 23:29
Kirjoittaja Bärräbete
Itä-suomen headguarters@Voikkaa hiljenee.huomenna homma jatkuu iloisilla hioma talkoilla.
Lähetetty: 26 Loka 2013, 23:48
Kirjoittaja toimeve
Bärräbete kirjoitti:Itä-suomen headguarters@Voikkaa hiljenee.huomenna homma jatkuu iloisilla hioma talkoilla.
...helepottaa hiontaa ku käet tärrää valamhiksi 
Lähetetty: 27 Loka 2013, 00:26
Kirjoittaja SMR
Kyllä täs keretään kutakin busaa roplaan, kunhan järjestellään ja valmistuvat ajoissa ensi kauden tapahtumiin, kalenterissa jo paljon merkintöjä, kotimaiset ajotapahtumat selviää hieman myöhemmin, nyt ollu jo jonkun aikaa Englannin ajot listalla, Elvington, Woodbridge ja Sculthorpe, saa nähdä onko siellä muuta ku sadepäiviä mitkä pilas viimeset ajot, tahi ei ne viimeset ollu kun tuli uusi varapäivä vielä, joten tämän kauden Euroopan ennätys vielä hakusassa.
Lähetetty: 27 Loka 2013, 10:49
Kirjoittaja Bärräbete
toimeve kirjoitti:Bärräbete kirjoitti:Itä-suomen headguarters@Voikkaa hiljenee.huomenna homma jatkuu iloisilla hioma talkoilla.
...helepottaa hiontaa ku käet tärrää valamhiksi 
Perkele kun ei edes kädet tärise.no hiotaan sitten ilman tärinää.
Lähetetty: 28 Loka 2013, 14:43
Kirjoittaja Bärräbete
Itä-suomen Headguartersissa homma jatkuu......osien pesua yms. nyt on liian hyvällä mallilla hommat.nythän on vasta Lokakuu.
Lähetetty: 28 Loka 2013, 19:16
Kirjoittaja SMR
Kaikkihan tietää että kun hankkii tarpeeksi eksottisia ja kalliita palikoita moottoriin on tehokas mosa ja kovat kyydit taattu. Siksi oli myös tiimin kilvanajolaitteissa tällä kaudella käytössä erinäisiä yksittäisiä billetosia, mittaamattoman arvokkaita, ja myös kahden F1 tehtaan tekemiä avaruusteknologian tasoisia kilkkeitä. Toisessa rysässä oli käytössä siwan hyllyltä haettuja mäntiä, motonetistä pipo silmillä valikoituja tarpeita ym second händ krääsää. Arvatkaa kumpi oli nopeampi ?
Vastaus lienee kysymyksen asettelun takia helppo, eikä taustoja ja syitä tarvinne selittää sen tarkemmin, muuten aihetta verhoava mystiikka katoaa.
Kuten aikaisemmin mainittu. sekä rehellisesti myönnetty, tässä topikissa kaikki ei välttämättä ole aivan faktaa, ehkäpä vain noin 95% kerrotusta.
Lähetetty: 28 Loka 2013, 20:04
Kirjoittaja Heksa
mutta smr etuna on myäs: yks miäs "laihian läheltä"
joka pystyy tekeen ihmeitä myös siwasta ostetulla g-luokan varaosilla
Lähetetty: 29 Loka 2013, 10:10
Kirjoittaja ysi-ärrä
SMR kirjoitti:Kaikkihan tietää että kun hankkii tarpeeksi eksottisia ja kalliita palikoita moottoriin on tehokas mosa ja kovat kyydit taattu. Siksi oli myös tiimin kilvanajolaitteissa tällä kaudella käytössä erinäisiä yksittäisiä billetosia, mittaamattoman arvokkaita, ja myös kahden F1 tehtaan tekemiä avaruusteknologian tasoisia kilkkeitä. Toisessa rysässä oli käytössä siwan hyllyltä haettuja mäntiä, motonetistä pipo silmillä valikoituja tarpeita ym second händ krääsää. Arvatkaa kumpi oli nopeampi ?
Vastaus lienee kysymyksen asettelun takia helppo, eikä taustoja ja syitä tarvinne selittää sen tarkemmin, muuten aihetta verhoava mystiikka katoaa.
Kuten aikaisemmin mainittu. sekä rehellisesti myönnetty, tässä topikissa kaikki ei välttämättä ole aivan faktaa, ehkäpä vain noin 95% kerrotusta.
:laugh: :laugh: :laugh: Tää oli hyvä. 
Lähetetty: 29 Loka 2013, 19:50
Kirjoittaja SMR
Heksa kirjoitti:mutta smr etuna on myäs: yks miäs "laihian läheltä"
joka pystyy tekeen ihmeitä myös siwasta ostetulla g-luokan varaosilla
Tämä olikin se 5% paikkansapitämätön seikka edellä kerrotussa, siwasta ei saa mäntiä.
Lähetetty: 29 Loka 2013, 20:04
Kirjoittaja ysi-ärrä
Elähän mittään. Kyllä täältä Haapaveden siwasta saa mäntiä jos vaan tilaa. Meinaan täällä on posti siwassa
, Eli kutinsa piti tuokin väite 
Lähetetty: 08 Marras 2013, 12:03
Kirjoittaja SMR
Joulu lähestyy kovaa vauhtia, ja nopeita juhlijoita piisaa.. :rocket