Sivu 27/30

Lähetetty: 02 Kesä 2012, 17:39
Kirjoittaja jarim
Eroa niissä on mutten tiedä kumpaan suuntaan. Viileämpänä niitä keskimmäisiä kai yritetään pitää alkuperäisellä setupilla.

Lähetetty: 05 Kesä 2012, 15:24
Kirjoittaja gsxr
jarim kirjoitti:Eroa niissä on mutten tiedä kumpaan suuntaan. Viileämpänä niitä keskimmäisiä kai yritetään pitää alkuperäisellä setupilla.
Juuri viilennys siinä kai on ajatuksena. Mutta saa unify nyt toistaiseksi pysyä koskemattomana, meneehän tuo noinkin.

Lähetetty: 15 Kesä 2012, 15:43
Kirjoittaja Sekottaja
Onkos kukaan käyttänyt tuota innovaten logworksiä ja hayabusa pluginniä dataloggaukseen? Olisi sellainen ongelma että mitenkä tuon iap-arvon saa näkymään logworksissä oikein? Tyhjäkäynnillä pyöriessäkin ecueditor näyttää jotain 50-60 luokiia ja logworks napottaa 120. Jos jolla kulla olis tietoo niin mielellään otetaan vastaan. ???

Lähetetty: 24 Kesä 2012, 17:44
Kirjoittaja PetriK
Ulommat viileämpänä, mutta myös kanavien pituus käsittääkseni vaikuttaa. Gen2:ssa näkyy selvästi miten lähinnä reunaa olevan sylinterin kartta on aivan erilainen, siinähän ilmansuodatinkotelo ei ole symmetrinen.

Lähetetty: 01 Elo 2015, 18:07
Kirjoittaja gsxr
Pääseekö gen1 starttikarttaa säätämään jotenkin tai muuten vaikuttamaan starttauksen aikaiseen seokseen ecueditorilla?

Lähetetty: 10 Heinä 2016, 19:14
Kirjoittaja juu-zo
Vieläkö itse rakennellaan ecun säätöön vehkeitä? Huomasin että tuota yosh boxin liitintä on melko vaikea metsästää ja rapakon takaa niitä saisi. Joka tapauksessa liittimiä tarvisi 4-5 tilata ennen kuin siinä on mitään järkeä, joten ajattelin haluaisiko joku muukin yosh boxin uros liitintä tai vaikka myös naaras puolia?

Lähetetty: 18 Heinä 2016, 15:43
Kirjoittaja keitsi
juu-zo kirjoitti:Vieläkö itse rakennellaan ecun säätöön vehkeitä? Huomasin että tuota yosh boxin liitintä on melko vaikea metsästää ja rapakon takaa niitä saisi. Joka tapauksessa liittimiä tarvisi 4-5 tilata ennen kuin siinä on mitään järkeä, joten ajattelin haluaisiko joku muukin yosh boxin uros liitintä tai vaikka myös naaras puolia?
Ite hylkäsin koko yosh-liittimen ja pistin 6-pin FTDI-yhteensopivan normi riviliittimen. Toimii suoraan sitten FTDI:n kaapelin kanssa ilman adaptereita.

Lähetetty: 18 Heinä 2016, 16:04
Kirjoittaja juu-zo
Ajattelin itsekin hylätä koko liittimen ja vaihdan sen johonkin helpommin saatavilla olevaan. Hyödynnän nuo kaapelit ja pinnit, jotta saa helposti irroitettavan ja kytkettävän mallin. Tilauksessa on jo usb ttl kaapeli ja sen saavuttua paikalliseen elektroniikkaliikkeeseen hakemaan kytkin ja muutamat ledit.

Lähetetty: 18 Heinä 2016, 18:03
Kirjoittaja jarim
Mulla on noita liittimiä jäänyt jemmaan, sekä SDS että Yoshi. Muutama kappale muistaakseni molempia.

Lähetetty: 05 Elo 2016, 16:10
Kirjoittaja juu-zo
Vihdoin saapui ftdi kaapeli aasiasta ja testailin tuossa koneen kanssa, että ohjelmat pelaa ja com portit näkyy. Jarim:lle kiitokset ecu pinneistä. Oulu -standardi systeemi siis rakenteilla. Tänään ei enään partcoon ehdi, joten alkuviikosta hakemaan kytkimet ja ledit rakenteluihin. Seoksia ja ajoituksia on ilmeisesti turha lähteä ilman laajakaistalabdaa säätelemään? Kannattaakohan lambda hankkia itse vai olisiko täällä etelässä joku joka haluaisi pyörää säädellä kun kone ja ohjelmointipiuhat on omasta takaa?



Edited By juu-zo on 1470402708

Lähetetty: 05 Elo 2016, 16:35
Kirjoittaja keitsi
juu-zo kirjoitti:Vihdoin saapui ftdi kaapeli aasiasta ja testailin tuossa koneen kanssa, että ohjelmat pelaa ja com portit näkyy. Jarim:lle kiitokset ecu pinneistä. Oulu -standardi systeemi siis rakenteilla. Tänään ei enään partcoon ehdi, joten alkuviikosta hakemaan kytkimet ja ledit rakenteluihin. Seoksia ja ajoituksia on ilmeisesti turha lähteä ilman laajakaistalabdaa säätelemään? Kannattaakohan lambda hankkia itse vai olisiko täällä etelässä joku joka haluaisi pyörää säädellä kun kone ja ohjelmointipiuhat on omasta takaa?
Lambda säästää varmasti ajassa itsensä takaisin säätäessä, ei tarvi arvuutella meneekö rikkaalle vai laihalle. Oman turbomopon karttoja olen nyt n. 25 iteraatiota flashannyt ja en varmasti olis saanut 50 iteraatiolla yhtä hyväksi ilman lambdaa.

Ajaessa tuo myös mielenrauhaa jos pysyvästi asennat näytön. Toisaalta sitä näyttöä pitää sitten koko ajan vilkuilla vaikka kaikki oliskin kunnossa :)

Lähetetty: 05 Elo 2016, 16:38
Kirjoittaja juu-zo
Siksi lambdan hankintaa pohdinkin, että kuinka usein yleensä tuota tulee sitten säädettyä. Toinen vaihtoehto olisi käyttää 250¤ penkissä säätöön, mutta se on sitten kertaluontoinen toimenpide ja seuraava kerta maksaa jälleen.

Lähetetty: 06 Elo 2016, 08:05
Kirjoittaja jarim
TPS karttoja on hankala tien päällä säätää, IAP kartan taas saa parhaiten pelaa just tien päällä. Että molempi parempi. :)

Lähetetty: 06 Elo 2016, 10:16
Kirjoittaja snuggles
keitsi kirjoitti:Ajaessa tuo myös mielenrauhaa jos pysyvästi asennat näytön. Toisaalta sitä näyttöä pitää sitten koko ajan vilkuilla vaikka kaikki oliskin kunnossa :)
Mulla oli jonkun aikaa seosmittari kiinni ja kuvittelin että siitä seuraillen pysyn jyvällä moottorin pelikunnosta. Mutta sitten kävi ilmi että voi valita harrasteen painopisteen, joko kyttäillään viisareita ja vipuja tahi sitten ajetaan ja naatiskellaan, kumpikin ei meikältä onnistunut.

Lähetetty: 06 Elo 2016, 14:28
Kirjoittaja juu-zo
En ajatellut mittaria mitenkään kiinteästi asennella vaan ihan käyttömukavuutta noilla säätöjutuilla ajattelin lähinnä hakea. Eniten kiinnostaa 3 ja 4 vaihteen 3000 kierroksen pieni röpötys saada tasoiteltua, jotta tuollainen 50-60km/h kaupunkiajo menisi mukavammin.



Edited By juu-zo on 1470482942