Vakioecu:n modaus, eli täydellinen säätösysteemi - Seuraavaksi 2002-2007 mallit ???
Eroa niissä on mutten tiedä kumpaan suuntaan. Viileämpänä niitä keskimmäisiä kai yritetään pitää alkuperäisellä setupilla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Onkos kukaan käyttänyt tuota innovaten logworksiä ja hayabusa pluginniä dataloggaukseen? Olisi sellainen ongelma että mitenkä tuon iap-arvon saa näkymään logworksissä oikein? Tyhjäkäynnillä pyöriessäkin ecueditor näyttää jotain 50-60 luokiia ja logworks napottaa 120. Jos jolla kulla olis tietoo niin mielellään otetaan vastaan. ???
K3 "Wannabe" K6 Limited Edition
http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/
http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/
Vieläkö itse rakennellaan ecun säätöön vehkeitä? Huomasin että tuota yosh boxin liitintä on melko vaikea metsästää ja rapakon takaa niitä saisi. Joka tapauksessa liittimiä tarvisi 4-5 tilata ennen kuin siinä on mitään järkeä, joten ajattelin haluaisiko joku muukin yosh boxin uros liitintä tai vaikka myös naaras puolia?
Ite hylkäsin koko yosh-liittimen ja pistin 6-pin FTDI-yhteensopivan normi riviliittimen. Toimii suoraan sitten FTDI:n kaapelin kanssa ilman adaptereita.juu-zo kirjoitti:Vieläkö itse rakennellaan ecun säätöön vehkeitä? Huomasin että tuota yosh boxin liitintä on melko vaikea metsästää ja rapakon takaa niitä saisi. Joka tapauksessa liittimiä tarvisi 4-5 tilata ennen kuin siinä on mitään järkeä, joten ajattelin haluaisiko joku muukin yosh boxin uros liitintä tai vaikka myös naaras puolia?
GSX1300RT K1
Ajattelin itsekin hylätä koko liittimen ja vaihdan sen johonkin helpommin saatavilla olevaan. Hyödynnän nuo kaapelit ja pinnit, jotta saa helposti irroitettavan ja kytkettävän mallin. Tilauksessa on jo usb ttl kaapeli ja sen saavuttua paikalliseen elektroniikkaliikkeeseen hakemaan kytkin ja muutamat ledit.
Mulla on noita liittimiä jäänyt jemmaan, sekä SDS että Yoshi. Muutama kappale muistaakseni molempia.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vihdoin saapui ftdi kaapeli aasiasta ja testailin tuossa koneen kanssa, että ohjelmat pelaa ja com portit näkyy. Jarim:lle kiitokset ecu pinneistä. Oulu -standardi systeemi siis rakenteilla. Tänään ei enään partcoon ehdi, joten alkuviikosta hakemaan kytkimet ja ledit rakenteluihin. Seoksia ja ajoituksia on ilmeisesti turha lähteä ilman laajakaistalabdaa säätelemään? Kannattaakohan lambda hankkia itse vai olisiko täällä etelässä joku joka haluaisi pyörää säädellä kun kone ja ohjelmointipiuhat on omasta takaa?
Edited By juu-zo on 1470402708
Edited By juu-zo on 1470402708
Lambda säästää varmasti ajassa itsensä takaisin säätäessä, ei tarvi arvuutella meneekö rikkaalle vai laihalle. Oman turbomopon karttoja olen nyt n. 25 iteraatiota flashannyt ja en varmasti olis saanut 50 iteraatiolla yhtä hyväksi ilman lambdaa.juu-zo kirjoitti:Vihdoin saapui ftdi kaapeli aasiasta ja testailin tuossa koneen kanssa, että ohjelmat pelaa ja com portit näkyy. Jarim:lle kiitokset ecu pinneistä. Oulu -standardi systeemi siis rakenteilla. Tänään ei enään partcoon ehdi, joten alkuviikosta hakemaan kytkimet ja ledit rakenteluihin. Seoksia ja ajoituksia on ilmeisesti turha lähteä ilman laajakaistalabdaa säätelemään? Kannattaakohan lambda hankkia itse vai olisiko täällä etelässä joku joka haluaisi pyörää säädellä kun kone ja ohjelmointipiuhat on omasta takaa?
Ajaessa tuo myös mielenrauhaa jos pysyvästi asennat näytön. Toisaalta sitä näyttöä pitää sitten koko ajan vilkuilla vaikka kaikki oliskin kunnossa
GSX1300RT K1
TPS karttoja on hankala tien päällä säätää, IAP kartan taas saa parhaiten pelaa just tien päällä. Että molempi parempi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mulla oli jonkun aikaa seosmittari kiinni ja kuvittelin että siitä seuraillen pysyn jyvällä moottorin pelikunnosta. Mutta sitten kävi ilmi että voi valita harrasteen painopisteen, joko kyttäillään viisareita ja vipuja tahi sitten ajetaan ja naatiskellaan, kumpikin ei meikältä onnistunut.keitsi kirjoitti:Ajaessa tuo myös mielenrauhaa jos pysyvästi asennat näytön. Toisaalta sitä näyttöä pitää sitten koko ajan vilkuilla vaikka kaikki oliskin kunnossa
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc