Sivu 26/87

Lähetetty: 20 Loka 2013, 19:49
Kirjoittaja toimeve
...bomberifoorumia kahlatessa törmäsin heppakisassa "vertailulappuun", jossa minun ja bussijuntin busien konetehot samalla lapulla, viime talven setupit siis...en muista onko ollu täällä, mutta tuossa linkki siihen --->

kliketikliks (vinkvink: kuvaa klikkaamalla kuva suuremmaksi)

Muista nyt, että mitä eroja noissa minun ja Teemun moottoreissa on, mutta mielenkiintosta kateltavaa. Kai... :p

edit: muutama viesti alaspäin ja löytyy busagalleriaan linkitetty sama kuvatus
, ole hyvä.




Edited By toimeve on 1382432753

Lähetetty: 21 Loka 2013, 23:03
Kirjoittaja Tomppa
"Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia liitetiedoston lataamiseen" :angry:

Lähetetty: 22 Loka 2013, 00:05
Kirjoittaja toimeve
...oisko tilanne se, että kun tuo kuva on pomperivoorumilla, niin sinne pitäs olla kirjautunhena, että kuva näkkyy...? Tietääkö Mika oisko noin - pitänee huomenna yrittää, josko tuon saisi kopsattua omalle tietsikalle ja sieltä sitten tänne galleriaan, niin sitten näkyis. Ehkä. Oletan. Toivottavasti.

Lähetetty: 22 Loka 2013, 09:20
Kirjoittaja ysi-ärrä
Kirjautuneena täytyy olla bomberille että näkyy.

Lähetetty: 22 Loka 2013, 11:39
Kirjoittaja toimeve
edit: kun tuon linkin aukasee, niin vie hiiri kuvan päälle, ja "avaa uuteen ikkunaan" tai "avaa uuteen välilehteen"
--> sen jälkeen kun hiirellä klikkaa, niin saa tuon originaalikokosena eli suurempana!


...tuossa busagalleriaan liitetty kuvatus käppyröistä --> http://galleria.busanistit.org/Busat....emuveke

Onko tuo "ominaisuus" tässä uuessa päivitetyssä galleriassa, että ei näy, kuten aiemmassa versiossa, klikkaamalla nuo kuvat originaalikoossa, eli merkittävästi suurempana, jos semmosesta linkattu?

Tuota en ainakhan saanu ku tuommosena pienenä piiperryksenä näkymhän... :glare: Tiiä sitten onko merkitystä selaimella tai käyttöjärjestelmällä (mulla tässä firefox ja win 8)




Edited By toimeve on 1382432691

Lähetetty: 22 Loka 2013, 12:09
Kirjoittaja toimeve
...ja muutama huomio noihin käppyröihin:

- 6000 kiekkaan saakka mennee liki identtisenä poislukien tuo meikäläisen busassa oleva "monttu" 3000-4000 kierroksen kohalla. Siinä erinomasen suuri ero meän moottoreissa, mikähän tuohon vaikuttaa? Toki meillä melekosesti erilaiset sisuskalut, joten niissähän se syy on, mutta jatkorakentelua ajatellen (eihän tuota notkahusta normiajossa ainakhan persdynolla meikäläinen huomaa) voisi tuotaki monttua vähän "oikasta", jos se kohtuuella on saavutettavissa.

Lähetetty: 22 Loka 2013, 20:43
Kirjoittaja 1340R86
toimeve kirjoitti:...ja muutama huomio noihin käppyröihin:

- 6000 kiekkaan saakka mennee liki identtisenä poislukien tuo meikäläisen busassa oleva "monttu" 3000-4000 kierroksen kohalla. Siinä erinomasen suuri ero meän moottoreissa, mikähän tuohon vaikuttaa? Toki meillä melekosesti erilaiset sisuskalut, joten niissähän se syy on, mutta jatkorakentelua ajatellen (eihän tuota notkahusta normiajossa ainakhan persdynolla meikäläinen huomaa) voisi tuotaki monttua vähän "oikasta", jos se kohtuuella on saavutettavissa.
Mitäs on erot "raudoissa"

Lähetetty: 22 Loka 2013, 21:04
Kirjoittaja Bärräbete
Huomenna alkaa pyörän "talvi huolto".sairasloman hyviä puolia,kun voi päivän viettää tallilla.

Lähetetty: 22 Loka 2013, 21:05
Kirjoittaja toimeve
...en tiiä bussijuntin Busasta, mutta mulla
-suuttimet 310cc, vanhat sippas, ykkösen ja nelosen pakoventtiilit valkosena
-ryhmän vaihto, nyt 1430cc
-kannen röpöjen siistiminen, stage1, aikasemmin koskematon
-mieto pakonokka edellisen vielä miedomman tilalle, startti tosiaan parempi vaikka puristukset piirun nousi, ensin ei tosin lähteny ilman boosteria kun pelit seiso yön pakkasessa, ei löytyny pistoketta lohkolämppärille


Ja siis imunokka siis vaihettu edellisellä kerralla, viime talvena myös pakonokkaa hieman. Kampiakseli gen1 normisysteemeillä. Tuo lainaus on rakentajan kommentit tuonne minun rojektikuvaukseen.

Lähetetty: 22 Loka 2013, 21:52
Kirjoittaja Titaani
toimeve kirjoitti:Muista nyt, että mitä eroja noissa minun ja Teemun moottoreissa on
Koneet on lähes saman kokoiset, mutta Teemulla pidempi isku, sulla isompi mäntä. Kannet hieman erilaiset, Teemulla nokan nostoa enemmän eli nokkaprofiili erilainen (ei niin touringystävällinen kesto), mutta suurin ero tulee putkistoista.

Lähetetty: 22 Loka 2013, 22:04
Kirjoittaja toimeve
Titaani kirjoitti:
toimeve kirjoitti:Muista nyt, että mitä eroja noissa minun ja Teemun moottoreissa on
Koneet on lähes saman kokoiset, mutta Teemulla pidempi isku, sulla isompi mäntä. Kannet hieman erilaiset, Teemulla nokan nostoa enemmän eli nokkaprofiili erilainen (ei niin touringystävällinen kesto), mutta suurin ero tulee putkistoista.
...onko tuo luettavissa niin, että se putkistonvaihto (josta keskusteltu Mikan kanssa) voisi parantaa jonkin verran tilannetta, vaikka periaathessa muuten piettäis homma nykykuosilla - tosin moottorin avaus ja sen jälkhen selviävät vauriot voivat muuttaa tilannetta melekosestiki.

Yritän ajella perjantaina Busan tallille avausta varten...

Lähetetty: 23 Loka 2013, 12:29
Kirjoittaja 1340R86
toimeve kirjoitti:
Titaani kirjoitti:
toimeve kirjoitti:Muista nyt, että mitä eroja noissa minun ja Teemun moottoreissa on
Koneet on lähes saman kokoiset, mutta Teemulla pidempi isku, sulla isompi mäntä. Kannet hieman erilaiset, Teemulla nokan nostoa enemmän eli nokkaprofiili erilainen (ei niin touringystävällinen kesto), mutta suurin ero tulee putkistoista.
...onko tuo luettavissa niin, että se putkistonvaihto (josta keskusteltu Mikan kanssa) voisi parantaa jonkin verran tilannetta, vaikka periaathessa muuten piettäis homma nykykuosilla - tosin moottorin avaus ja sen jälkhen selviävät vauriot voivat muuttaa tilannetta melekosestiki.

Yritän ajella perjantaina Busan tallille avausta varten...
Tuossa on kyllä riitävästi syitä noiden käppyröiden eroihin
(vaikka olis ihan saman moiset koneet niin eroja tule silti välillä)

Lähetetty: 23 Loka 2013, 13:22
Kirjoittaja toimeve
...siis tehoero on selevä ja syyt siihen, lähinnä tuota "monttua" tuossa aittelin, ja siihenhän tuli myös vastausta.

Lähetetty: 23 Loka 2013, 20:33
Kirjoittaja RHead
Joo tuo gallerian ominaisuus ei käyttiksen. Eli kun pitää uuteen ikkunaan avata jos haluaa "zuumata"



Edited By RHead on 1382552473

Lähetetty: 23 Loka 2013, 20:37
Kirjoittaja Bärräbete
Tallilla vietetty päivä ei mennyt hukkaan.alkaa olemaan pyörä purettu.mitäs sitten?