Sivu 26/30

Lähetetty: 04 Syys 2010, 12:43
Kirjoittaja Jaku
Jokos joku alkoi lyömään rahoiksi??

http://cgi.ebay.com/ebaymot....ssories

Eikös Petrik ollu tarkoitus että ei kaupalliseen käyttöön? ???

Lähetetty: 04 Syys 2010, 15:12
Kirjoittaja busajasa
Jaku kirjoitti:Jokos joku alkoi lyömään rahoiksi??

http://cgi.ebay.com/ebaymot....ssories

Eikös Petrik ollu tarkoitus että ei kaupalliseen käyttöön? ???
No jokainen saa tehdä mitä haluaa ja myydä "tuotettaan". Ohjelman kehitys on kuitenkin sellaisten lisenssien alla jotta kaiken mitä siihen tekee on julkaistava. Tuolla varmistetaan että ohjelmaan ei synny sellaisia rajoitteita, jotka olisivat vaan ja ainoastaan kaupallisesti tarjolla. Siis kaikki on myös ilmaisena tarjolla.

Myydäänhän Linux distibuutioitakin vaikka itse kehitys on Open Sourcea ja Gnu lisenssien alla - kuten EcuEditorkin.

Eli saa ostaa ja tuohan voi olla joillekkin ihan validi vaihtoehto, mutta saa myös ilmaiseksi ja paremman jos jaksaa jumpata hieman ;-)

Lähetetty: 04 Syys 2010, 17:20
Kirjoittaja 106-1251057001
Eli saakos tuolla ohjelmalla tehdä vapaasti bisnestä että säätää pyöriä ecueditorilla ja kerää rahaa siitä?

Lähetetty: 04 Syys 2010, 17:37
Kirjoittaja jarim
jyka kirjoitti:Eli saakos tuolla ohjelmalla tehdä vapaasti bisnestä että säätää pyöriä ecueditorilla ja kerää rahaa siitä?
Saa.

Lähetetty: 04 Syys 2010, 21:17
Kirjoittaja busajasa
gsxr kirjoitti: Tuo autotune ominaisuus olis kyllä loistava, ei varmaan mitään mahiksia saada sitä gen ykköseen?


On työlistalla.. :) Justinin mukaan voisi olla siirrettävissä myös G1:lle. Itse en ole vielä koodiin ehtinyt tutustumaan, enkä tiedä mitä itse asiassa vaatii. Työn alla on G1:een shifterin korjausta (ign cut) ja nitrous controllin siirtoa G2:sta. Joten katsellaan nyt miten talven aikana jaksaa tuusata..

ja niille joita homma kiinnostaa mitä on menossa ja mitä on tulossa EEhen niin Bitbucketista löytyy kaikki source koodi..

Lähetetty: 04 Syys 2010, 21:40
Kirjoittaja PetriK
hyvä jos kiinnostaa ympäri maailmaa, suomalainen vientituote - tiedetään kuitenkin mistä on tullut (busanistit) ja ketkä on olleet mukana alussa tekemässä (petrik, jasa, rr ja daveo).

Lähetetty: 05 Syys 2010, 01:18
Kirjoittaja gsxr
busajasa kirjoitti:
gsxr kirjoitti: Tuo autotune ominaisuus olis kyllä loistava, ei varmaan mitään mahiksia saada sitä gen ykköseen?


On työlistalla.. :) Justinin mukaan voisi olla siirrettävissä myös G1:lle. Itse en ole vielä koodiin ehtinyt tutustumaan, enkä tiedä mitä itse asiassa vaatii. Työn alla on G1:een shifterin korjausta (ign cut) ja nitrous controllin siirtoa G2:sta. Joten katsellaan nyt miten talven aikana jaksaa tuusata..

ja niille joita homma kiinnostaa mitä on menossa ja mitä on tulossa EEhen niin Bitbucketista löytyy kaikki source koodi..
Seurataan tilannetta. Itse en asiaan valitettavasti pysty vaikuttamaan kun hädin tuskin osaan valmista, toisten luomaa ohjelmaa käyttää...

Lähetetty: 05 Syys 2010, 06:49
Kirjoittaja Jaku
gsxr kirjoitti:
busajasa kirjoitti:
gsxr kirjoitti: Tuo autotune ominaisuus olis kyllä loistava, ei varmaan mitään mahiksia saada sitä gen ykköseen?


On työlistalla.. :) Justinin mukaan voisi olla siirrettävissä myös G1:lle. Itse en ole vielä koodiin ehtinyt tutustumaan, enkä tiedä mitä itse asiassa vaatii. Työn alla on G1:een shifterin korjausta (ign cut) ja nitrous controllin siirtoa G2:sta. Joten katsellaan nyt miten talven aikana jaksaa tuusata..

ja niille joita homma kiinnostaa mitä on menossa ja mitä on tulossa EEhen niin Bitbucketista löytyy kaikki source koodi..

Seurataan tilannetta. Itse en asiaan valitettavasti pysty vaikuttamaan kun hädin tuskin osaan valmista, toisten luomaa ohjelmaa käyttää...
Sama tilanne. Kunnioituksella seuraan vierestä :thumbup:

...ja odotan :D

Lähetetty: 29 Touko 2011, 18:32
Kirjoittaja gsxr
Gen1 iap-kartalla kun on alipaineasteikko välillä 120-0 niin mitä yksikköä tämä on vai onko mitään? mbar?


Onko tuosta autotunesta gen1:lle mitään uutta?

Lähetetty: 29 Touko 2011, 19:22
Kirjoittaja hakahill
gsxr kirjoitti:Gen1 iap-kartalla kun on alipaineasteikko välillä 120-0 niin mitä yksikköä tämä on vai onko mitään? mbar?

Olen käyttänyt tuollaista kaavaa dataloggerilla: IAP=(AP - MP ) / 0.0195. AP on ilmanpaineanturilta tuleva jännite ja MP on imusarjanpaineanturilta tuleva jännite. Eipä tuolla kait mitään yksikköä ole.

Lähetetty: 29 Touko 2011, 19:58
Kirjoittaja jarim
Ja mitään autotunea tms. ei liene Gen1:lle tulossa. En ainakaan pidättelisi hengitystä odotellessa.

Lähetetty: 29 Touko 2011, 20:01
Kirjoittaja gsxr
Ok. Lähinnä aattelin että jos olisi mittaristossa myöskin alipainetta näyttävä painemittari niin siitä voisi karkeasti ajon aikana luntata että missä (välillä 120-0) kursori on menossa hetkellä kun seosmittari näyttää liian laihaa/rikasta. Löytäisi helpommin ne säätöä kaipaavat solut sitten kun pysähtyy säätämään. Nuita jännitteitä en pääse mistään näkemään.
LC1+mittari pyörässä paikoillaan.

Lähetetty: 29 Touko 2011, 23:06
Kirjoittaja hakahill
gsxr kirjoitti:Lähinnä aattelin että jos olisi mittaristossa myöskin alipainetta näyttävä painemittari niin siitä voisi karkeasti ajon aikana luntata että missä (välillä 120-0) kursori on menossa hetkellä kun seosmittari näyttää liian laihaa/rikasta.

Ilmanpaineanturin jännite ei paljoa vaihtele jos ei nyt ihan vuoristossa ajele. Eiköhän tuossa alueelle pääse painemittarillakin. Asteikon voi tehdä Ecu-editorin datanäytön avulla.

Tuosta näkee missä alueella normaalissa maantieajossa liikutaan. Lukemat ovat soluun osuneiden näytteiden määriä.

Lähetetty: 30 Touko 2011, 02:19
Kirjoittaja gsxr
Hyvää tietoa, kiitokset. Pitää ottaa asiakseen jos sais iap-kartan omin avuin kohdilleen. Oli jo kertaalleen melko hyvä mutta moottoripäivitykset aiheutti sen että pitää säätää uudelleen.

Autotune olisi ratkaissu tämänkin säätötarpeen, kyllä gen2 omistajilla on helppoa :)




Edited By gsxr on 1306711395

Lähetetty: 02 Kesä 2012, 15:56
Kirjoittaja gsxr
Muistanko oikein että gen1 busassa keskimmäisissä sylintereissä on enemmän ennakkoa jos unify ei ole aktiivisena? Muutama aste eroa?