Vakioecu:n modaus, eli täydellinen säätösysteemi - Seuraavaksi 2002-2007 mallit ???

Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Jokos joku alkoi lyömään rahoiksi??

http://cgi.ebay.com/ebaymot....ssories

Eikös Petrik ollu tarkoitus että ei kaupalliseen käyttöön? ???
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Jaku kirjoitti:Jokos joku alkoi lyömään rahoiksi??

http://cgi.ebay.com/ebaymot....ssories

Eikös Petrik ollu tarkoitus että ei kaupalliseen käyttöön? ???
No jokainen saa tehdä mitä haluaa ja myydä "tuotettaan". Ohjelman kehitys on kuitenkin sellaisten lisenssien alla jotta kaiken mitä siihen tekee on julkaistava. Tuolla varmistetaan että ohjelmaan ei synny sellaisia rajoitteita, jotka olisivat vaan ja ainoastaan kaupallisesti tarjolla. Siis kaikki on myös ilmaisena tarjolla.

Myydäänhän Linux distibuutioitakin vaikka itse kehitys on Open Sourcea ja Gnu lisenssien alla - kuten EcuEditorkin.

Eli saa ostaa ja tuohan voi olla joillekkin ihan validi vaihtoehto, mutta saa myös ilmaiseksi ja paremman jos jaksaa jumpata hieman ;-)
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
106-1251057001

Viesti Kirjoittaja 106-1251057001 »

Eli saakos tuolla ohjelmalla tehdä vapaasti bisnestä että säätää pyöriä ecueditorilla ja kerää rahaa siitä?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

jyka kirjoitti:Eli saakos tuolla ohjelmalla tehdä vapaasti bisnestä että säätää pyöriä ecueditorilla ja kerää rahaa siitä?
Saa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

gsxr kirjoitti: Tuo autotune ominaisuus olis kyllä loistava, ei varmaan mitään mahiksia saada sitä gen ykköseen?


On työlistalla.. :) Justinin mukaan voisi olla siirrettävissä myös G1:lle. Itse en ole vielä koodiin ehtinyt tutustumaan, enkä tiedä mitä itse asiassa vaatii. Työn alla on G1:een shifterin korjausta (ign cut) ja nitrous controllin siirtoa G2:sta. Joten katsellaan nyt miten talven aikana jaksaa tuusata..

ja niille joita homma kiinnostaa mitä on menossa ja mitä on tulossa EEhen niin Bitbucketista löytyy kaikki source koodi..
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

hyvä jos kiinnostaa ympäri maailmaa, suomalainen vientituote - tiedetään kuitenkin mistä on tullut (busanistit) ja ketkä on olleet mukana alussa tekemässä (petrik, jasa, rr ja daveo).
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

busajasa kirjoitti:
gsxr kirjoitti: Tuo autotune ominaisuus olis kyllä loistava, ei varmaan mitään mahiksia saada sitä gen ykköseen?


On työlistalla.. :) Justinin mukaan voisi olla siirrettävissä myös G1:lle. Itse en ole vielä koodiin ehtinyt tutustumaan, enkä tiedä mitä itse asiassa vaatii. Työn alla on G1:een shifterin korjausta (ign cut) ja nitrous controllin siirtoa G2:sta. Joten katsellaan nyt miten talven aikana jaksaa tuusata..

ja niille joita homma kiinnostaa mitä on menossa ja mitä on tulossa EEhen niin Bitbucketista löytyy kaikki source koodi..
Seurataan tilannetta. Itse en asiaan valitettavasti pysty vaikuttamaan kun hädin tuskin osaan valmista, toisten luomaa ohjelmaa käyttää...
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

gsxr kirjoitti:
busajasa kirjoitti:
gsxr kirjoitti: Tuo autotune ominaisuus olis kyllä loistava, ei varmaan mitään mahiksia saada sitä gen ykköseen?


On työlistalla.. :) Justinin mukaan voisi olla siirrettävissä myös G1:lle. Itse en ole vielä koodiin ehtinyt tutustumaan, enkä tiedä mitä itse asiassa vaatii. Työn alla on G1:een shifterin korjausta (ign cut) ja nitrous controllin siirtoa G2:sta. Joten katsellaan nyt miten talven aikana jaksaa tuusata..

ja niille joita homma kiinnostaa mitä on menossa ja mitä on tulossa EEhen niin Bitbucketista löytyy kaikki source koodi..

Seurataan tilannetta. Itse en asiaan valitettavasti pysty vaikuttamaan kun hädin tuskin osaan valmista, toisten luomaa ohjelmaa käyttää...
Sama tilanne. Kunnioituksella seuraan vierestä :thumbup:

...ja odotan :D
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Gen1 iap-kartalla kun on alipaineasteikko välillä 120-0 niin mitä yksikköä tämä on vai onko mitään? mbar?


Onko tuosta autotunesta gen1:lle mitään uutta?
hakahill
Viestit: 41
Liittynyt: 10 Touko 2006, 21:19
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja hakahill »

gsxr kirjoitti:Gen1 iap-kartalla kun on alipaineasteikko välillä 120-0 niin mitä yksikköä tämä on vai onko mitään? mbar?

Olen käyttänyt tuollaista kaavaa dataloggerilla: IAP=(AP - MP ) / 0.0195. AP on ilmanpaineanturilta tuleva jännite ja MP on imusarjanpaineanturilta tuleva jännite. Eipä tuolla kait mitään yksikköä ole.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ja mitään autotunea tms. ei liene Gen1:lle tulossa. En ainakaan pidättelisi hengitystä odotellessa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Ok. Lähinnä aattelin että jos olisi mittaristossa myöskin alipainetta näyttävä painemittari niin siitä voisi karkeasti ajon aikana luntata että missä (välillä 120-0) kursori on menossa hetkellä kun seosmittari näyttää liian laihaa/rikasta. Löytäisi helpommin ne säätöä kaipaavat solut sitten kun pysähtyy säätämään. Nuita jännitteitä en pääse mistään näkemään.
LC1+mittari pyörässä paikoillaan.
hakahill
Viestit: 41
Liittynyt: 10 Touko 2006, 21:19
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja hakahill »

gsxr kirjoitti:Lähinnä aattelin että jos olisi mittaristossa myöskin alipainetta näyttävä painemittari niin siitä voisi karkeasti ajon aikana luntata että missä (välillä 120-0) kursori on menossa hetkellä kun seosmittari näyttää liian laihaa/rikasta.

Ilmanpaineanturin jännite ei paljoa vaihtele jos ei nyt ihan vuoristossa ajele. Eiköhän tuossa alueelle pääse painemittarillakin. Asteikon voi tehdä Ecu-editorin datanäytön avulla.

Tuosta näkee missä alueella normaalissa maantieajossa liikutaan. Lukemat ovat soluun osuneiden näytteiden määriä.
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Hyvää tietoa, kiitokset. Pitää ottaa asiakseen jos sais iap-kartan omin avuin kohdilleen. Oli jo kertaalleen melko hyvä mutta moottoripäivitykset aiheutti sen että pitää säätää uudelleen.

Autotune olisi ratkaissu tämänkin säätötarpeen, kyllä gen2 omistajilla on helppoa :)




Edited By gsxr on 1306711395
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Muistanko oikein että gen1 busassa keskimmäisissä sylintereissä on enemmän ennakkoa jos unify ei ole aktiivisena? Muutama aste eroa?
Vastaa Viestiin