Vakioecu:n modaus, eli täydellinen säätösysteemi - Seuraavaksi 2002-2007 mallit ???
No jokainen saa tehdä mitä haluaa ja myydä "tuotettaan". Ohjelman kehitys on kuitenkin sellaisten lisenssien alla jotta kaiken mitä siihen tekee on julkaistava. Tuolla varmistetaan että ohjelmaan ei synny sellaisia rajoitteita, jotka olisivat vaan ja ainoastaan kaupallisesti tarjolla. Siis kaikki on myös ilmaisena tarjolla.Jaku kirjoitti:Jokos joku alkoi lyömään rahoiksi??
http://cgi.ebay.com/ebaymot....ssories
Eikös Petrik ollu tarkoitus että ei kaupalliseen käyttöön? ???
Myydäänhän Linux distibuutioitakin vaikka itse kehitys on Open Sourcea ja Gnu lisenssien alla - kuten EcuEditorkin.
Eli saa ostaa ja tuohan voi olla joillekkin ihan validi vaihtoehto, mutta saa myös ilmaiseksi ja paremman jos jaksaa jumpata hieman
Saa.jyka kirjoitti:Eli saakos tuolla ohjelmalla tehdä vapaasti bisnestä että säätää pyöriä ecueditorilla ja kerää rahaa siitä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
gsxr kirjoitti: Tuo autotune ominaisuus olis kyllä loistava, ei varmaan mitään mahiksia saada sitä gen ykköseen?
On työlistalla.. Justinin mukaan voisi olla siirrettävissä myös G1:lle. Itse en ole vielä koodiin ehtinyt tutustumaan, enkä tiedä mitä itse asiassa vaatii. Työn alla on G1:een shifterin korjausta (ign cut) ja nitrous controllin siirtoa G2:sta. Joten katsellaan nyt miten talven aikana jaksaa tuusata..
ja niille joita homma kiinnostaa mitä on menossa ja mitä on tulossa EEhen niin Bitbucketista löytyy kaikki source koodi..
Seurataan tilannetta. Itse en asiaan valitettavasti pysty vaikuttamaan kun hädin tuskin osaan valmista, toisten luomaa ohjelmaa käyttää...busajasa kirjoitti:gsxr kirjoitti: Tuo autotune ominaisuus olis kyllä loistava, ei varmaan mitään mahiksia saada sitä gen ykköseen?
On työlistalla.. Justinin mukaan voisi olla siirrettävissä myös G1:lle. Itse en ole vielä koodiin ehtinyt tutustumaan, enkä tiedä mitä itse asiassa vaatii. Työn alla on G1:een shifterin korjausta (ign cut) ja nitrous controllin siirtoa G2:sta. Joten katsellaan nyt miten talven aikana jaksaa tuusata..
ja niille joita homma kiinnostaa mitä on menossa ja mitä on tulossa EEhen niin Bitbucketista löytyy kaikki source koodi..
Sama tilanne. Kunnioituksella seuraan vierestägsxr kirjoitti:busajasa kirjoitti:gsxr kirjoitti: Tuo autotune ominaisuus olis kyllä loistava, ei varmaan mitään mahiksia saada sitä gen ykköseen?
On työlistalla.. Justinin mukaan voisi olla siirrettävissä myös G1:lle. Itse en ole vielä koodiin ehtinyt tutustumaan, enkä tiedä mitä itse asiassa vaatii. Työn alla on G1:een shifterin korjausta (ign cut) ja nitrous controllin siirtoa G2:sta. Joten katsellaan nyt miten talven aikana jaksaa tuusata..
ja niille joita homma kiinnostaa mitä on menossa ja mitä on tulossa EEhen niin Bitbucketista löytyy kaikki source koodi..
Seurataan tilannetta. Itse en asiaan valitettavasti pysty vaikuttamaan kun hädin tuskin osaan valmista, toisten luomaa ohjelmaa käyttää...
...ja odotan
gsxr kirjoitti:Gen1 iap-kartalla kun on alipaineasteikko välillä 120-0 niin mitä yksikköä tämä on vai onko mitään? mbar?
Olen käyttänyt tuollaista kaavaa dataloggerilla: IAP=(AP - MP ) / 0.0195. AP on ilmanpaineanturilta tuleva jännite ja MP on imusarjanpaineanturilta tuleva jännite. Eipä tuolla kait mitään yksikköä ole.
Ja mitään autotunea tms. ei liene Gen1:lle tulossa. En ainakaan pidättelisi hengitystä odotellessa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ok. Lähinnä aattelin että jos olisi mittaristossa myöskin alipainetta näyttävä painemittari niin siitä voisi karkeasti ajon aikana luntata että missä (välillä 120-0) kursori on menossa hetkellä kun seosmittari näyttää liian laihaa/rikasta. Löytäisi helpommin ne säätöä kaipaavat solut sitten kun pysähtyy säätämään. Nuita jännitteitä en pääse mistään näkemään.
LC1+mittari pyörässä paikoillaan.
LC1+mittari pyörässä paikoillaan.
gsxr kirjoitti:Lähinnä aattelin että jos olisi mittaristossa myöskin alipainetta näyttävä painemittari niin siitä voisi karkeasti ajon aikana luntata että missä (välillä 120-0) kursori on menossa hetkellä kun seosmittari näyttää liian laihaa/rikasta.
Ilmanpaineanturin jännite ei paljoa vaihtele jos ei nyt ihan vuoristossa ajele. Eiköhän tuossa alueelle pääse painemittarillakin. Asteikon voi tehdä Ecu-editorin datanäytön avulla.
Tuosta näkee missä alueella normaalissa maantieajossa liikutaan. Lukemat ovat soluun osuneiden näytteiden määriä.