Ylivuotinen k1 - Ikuisuusprojekti
Siitä se sitten lähtee,
ventilien/kanavien muokkaus
niin tarkoitus ottaa sittenkin enemän tehoa ?
ainakin gen 1 kansi toimii vakiokanavilla ja vakiokokoisilla ventileieillä +500hv
ventilien/kanavien muokkaus
niin tarkoitus ottaa sittenkin enemän tehoa ?
ainakin gen 1 kansi toimii vakiokanavilla ja vakiokokoisilla ventileieillä +500hv
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Meininki on pysyä edelleen maltillisissa lukemissa. Tarkoitus olisi saada laite heräämään mahdollisimman alhaalta, pakopuolen parannukset tehdään tuota silmällä pitäen ns. samaan rahaan jos kerran venttiileitä joutuu uusimaan. :p
Illalla nettiä selatessa löytyi Puolasta 9 puristeinen Wössnerin mäntäsarja pilkkahinnalla, saapi sitten kuitenkin squissin värkättyä mieleisekseen. Samalla voi sitten ruksia listalta pois lohkon nostolevyn ja säädettävät nokkapyörät.
Illalla nettiä selatessa löytyi Puolasta 9 puristeinen Wössnerin mäntäsarja pilkkahinnalla, saapi sitten kuitenkin squissin värkättyä mieleisekseen. Samalla voi sitten ruksia listalta pois lohkon nostolevyn ja säädettävät nokkapyörät.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Hitaasti kiiruhtaen… Lisämittareita ja jäähyjä sai tuossa taannoin soviteltua paikalleen.
Lisämittarit
Lisääjäähyä
Alakertakin ois jo kasassa, vielä kun sais kannen sepältä niin pääsis kasaamaan ja nostamaan motin paikalleen. Ei oo kyllä kelien suhteen kiire, ulkona -20 astetta ja luntakin alkaa Joensuun seudulla olla reilu puolimetriä.
Lisämittarit
Lisääjäähyä
Alakertakin ois jo kasassa, vielä kun sais kannen sepältä niin pääsis kasaamaan ja nostamaan motin paikalleen. Ei oo kyllä kelien suhteen kiire, ulkona -20 astetta ja luntakin alkaa Joensuun seudulla olla reilu puolimetriä.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Mistä lisäjäähdytin ?
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Puolasta löyty yhen miehen yritys(top bike performance) josta tuli sopu hintaan vesiplenumi, tuo jäähy ja kiertopumppu.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Pitkästä aikaa taas tallissa kun alkaa aurinko jo päivällä lunta sulattamaan asfaltilta.
Vakion pumpun tilalle vaihtui Bosch 0 580 314 068 niin ei lopu ryki kesken. Gen2 busasta ei liene mene tuo pumpun jälkeen oleva suodin niin herkästi tukkoon kun gen1? Ainakin tuo esisuodin on pirun paljon tiheämpi. Tuokin uusiutu samalla niin ei käy kapelo senkään takia bensan saannissa.
Filsu
Sylinteriryhmän sovittelin kanssa paikalleen. Mittailtuna ja laskeskeltuna squissi pitäisi asettua 0.005" alatiivisteellä ja 0.03" kannentiivisteellä 0.85mm tietämille. Ei pitäisi tulla vielä hattuun osumaa vaikka rajottajalle karkaisikin.
Kovaa pulttia ja silleen.
Pitänee huomenissa soitella kansisepälle ja kysellä josko kohta saisi kannen valmiiksi. Alkaa taas poltella ajatus että saisi pärrän kasaan
Vakion pumpun tilalle vaihtui Bosch 0 580 314 068 niin ei lopu ryki kesken. Gen2 busasta ei liene mene tuo pumpun jälkeen oleva suodin niin herkästi tukkoon kun gen1? Ainakin tuo esisuodin on pirun paljon tiheämpi. Tuokin uusiutu samalla niin ei käy kapelo senkään takia bensan saannissa.
Filsu
Sylinteriryhmän sovittelin kanssa paikalleen. Mittailtuna ja laskeskeltuna squissi pitäisi asettua 0.005" alatiivisteellä ja 0.03" kannentiivisteellä 0.85mm tietämille. Ei pitäisi tulla vielä hattuun osumaa vaikka rajottajalle karkaisikin.
Kovaa pulttia ja silleen.
Pitänee huomenissa soitella kansisepälle ja kysellä josko kohta saisi kannen valmiiksi. Alkaa taas poltella ajatus että saisi pärrän kasaan
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Odottavan aika on pitkä, kantta ei ole vielä kuulunut mutta kovan ruinaamisen jälkeen saatan saada kannen tänään takaisin
Joutessaan kantta odotellessa on tullut pikkuhiljaa näpräiltyä johtosarjaan uudet liittimet avoimelle nopeasti reagoivalle iat anturillle sekä gm:n 3bar map:lle.
Tulipa tuonne väkerrettyä myös releet ja sähköt laajakaista lambdalle sekä kuulerin kiertopumpullekin.
Originaali vaihtovalo kun jää nyt pahasti lisämittarien katveeseen niin hommasin sekventaali valon jotta ei niin herkkään vetele rajottajalle saakka. Kerran kyseinen vehje ei juurikaan kuluta virtaa niin laiskuuksissani otin virran usb laturin sulakkeelta. Kuvia noista asennuksista ilkee laittaa vasta kun motti on paikallaan ja johdot niputeltu kunnolla, toistaiseksi ovat vielä ns. asennusvaiheessa
Nuukana miehenä en raaskinut ostaa tai edes teettää pair block off levyjä. Päädyin noin 1.50¤ kustantavaan ratkaisuun. Kairasin venukoppaan m10 kierteet ja sinne perään pidätin ruuvit liiman kanssa. Ajaa varmasti saman asian vaikka ei olekaan ehkä yhtä viimeistellyn näköinen ratkaisu.
Budjetti pair block off
Jokohan sitä ois kohta normaalitkin ihmiset hereillä ja ilkeisi soitella kannen perään?
EDIT:
Oli tullut kansisepältä videon pätkää, joutu koneistamaan uusista venttiileistä tehtaan jäljiltä epäpyöreyttä pois Onneksi tekee hyvää työtä ja tarkastaa kaiken eikä vaan heitä paketista paikalleen
Venttiilin epäpyöreys pois
Edited By Jape79 on 1650601374
Joutessaan kantta odotellessa on tullut pikkuhiljaa näpräiltyä johtosarjaan uudet liittimet avoimelle nopeasti reagoivalle iat anturillle sekä gm:n 3bar map:lle.
Tulipa tuonne väkerrettyä myös releet ja sähköt laajakaista lambdalle sekä kuulerin kiertopumpullekin.
Originaali vaihtovalo kun jää nyt pahasti lisämittarien katveeseen niin hommasin sekventaali valon jotta ei niin herkkään vetele rajottajalle saakka. Kerran kyseinen vehje ei juurikaan kuluta virtaa niin laiskuuksissani otin virran usb laturin sulakkeelta. Kuvia noista asennuksista ilkee laittaa vasta kun motti on paikallaan ja johdot niputeltu kunnolla, toistaiseksi ovat vielä ns. asennusvaiheessa
Nuukana miehenä en raaskinut ostaa tai edes teettää pair block off levyjä. Päädyin noin 1.50¤ kustantavaan ratkaisuun. Kairasin venukoppaan m10 kierteet ja sinne perään pidätin ruuvit liiman kanssa. Ajaa varmasti saman asian vaikka ei olekaan ehkä yhtä viimeistellyn näköinen ratkaisu.
Budjetti pair block off
Jokohan sitä ois kohta normaalitkin ihmiset hereillä ja ilkeisi soitella kannen perään?
EDIT:
Oli tullut kansisepältä videon pätkää, joutu koneistamaan uusista venttiileistä tehtaan jäljiltä epäpyöreyttä pois Onneksi tekee hyvää työtä ja tarkastaa kaiken eikä vaan heitä paketista paikalleen
Venttiilin epäpyöreys pois
Edited By Jape79 on 1650601374
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Jeeeesss, kansi kotiutettu onnistuneesti
Veres kansi oottaa paikalleen menoo
Vetelin tuon vielä illan kähmyssä momenttiin ja pujottelin ketjun paikalleen. Aamusta jatkuu, jos sitä huomenna pääsis vaikka kopasemaan
Veres kansi oottaa paikalleen menoo
Vetelin tuon vielä illan kähmyssä momenttiin ja pujottelin ketjun paikalleen. Aamusta jatkuu, jos sitä huomenna pääsis vaikka kopasemaan
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Aika yltiöpositiivinen oletus oli että tänään ois ajettu, perkele!! Mikään ei istu suoraan vaan kaikki pitää sovittaa. Venujen välyksiä hieroessa meni jo päivän verran, homma tökkäsi sitten kokonaan lauhduttimen letkuihin. Olin hommannu kasan an liittimiä ja letkua, ei noista kuitenkaan valmista saanu. Taas menee sen säästön verran hukkaan ja homma viruu toimitusajan verran kun venaa oikeesti käypäsiä osia.
Mittapöytäkirjaa
Juomiseksi meni tääkin homma :1087
Mittapöytäkirjaa
Juomiseksi meni tääkin homma :1087
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Eipä ole paljoa kerennyt kirjotella, heittäydyin kaiken lisäksi pois palkkatöistä ja aloin yrittäjäksi... Kiirettä piisaa ainakin heti näin alussa.
Lauhduttimen vasen lauhduttimen letku napsahti postissa ilmansuodattimen kanssa seuraavalla viikolla edellisestä viestistä. Oikean letkun saa käymään pienellä taivuttelulla.
Painekotelon kiinnikkeisiin joutui lopulta soveltamaan LVI tarvikkeita kun ahtaasta tilasta ja taidon puutteesta johtuen en saanut alumiinilatasta tehtyä kiinnikkeitä jolla tankin olisi saanut kiinni saakka.
Kotelo vasemmalta
Kotelo oikealta
Sitten pääsikin jo pyörittelemään koneeseen porakoneella öljynpaineita. Gen 2 koneessa saa näköjään sitten asennettua jakoketjun kiristimen tiivisteen väärinpäin. Ei kestä öljy oikealla puolella tiivistettä.
Elekee laittako tiivistettä näin päin
Öljyt kun sai kestämään koneessa niin pääsi jo ottamaan sauhuja, ei mitään erikoista. Ekalla koeajo lenkillä pääsin 2km kun lambda(AEM) veti kokonaan laihalle ja näytössä paloi enää kolme viivaa. Tien laitaan hämmästelemään ja kun mitään vikaa ei löytynyt niin hitaasti kiiruhtamalla kotiin. Testailujen ja selvittelyjen jälkeen vika paikallistettiin vialliseen mittariin. Finjektorille pointsit siitä että ottivat mittarin vielä tarkasteltavaksi vaikka ostinkin tuon käytettynä ja ikää oli jo reilu vuosi. En malttanut jäädä odottelemaan tuomiota vaan tilasin tilalla PLX:n lambdan.
Hukkaportin kellosta onnistuin katkaisemaan letkun liittimen, oli aika ahdas rako saada sokkaa auki mutta onneksi kellon sai vaihdettua ilman että joutui koko pakettia repimään pois.
Kellon katkennut liitin
Sieltä vaan sokkaa auki
Seuraavilla lenkeillä sitten ei ollutkaan muuta kun että omasta mielestä mökä tunkee aivan järjesttömästi vielä korvatulppienkin läpi. Ihmettelen kyllä HD ja Custom kuskeja ketkä ajelee jatkuvati suorilla putkilla. Onneksi sain sepän putkistoa väsäämään jo reilun viikon päähän (viime viikolle).
Katteita sai silpoa reilulla kädellä että nuo sai paikalleen. Vasemmalla puolella tilaa tarvisi vesi/ahtoletkuilla, ilmansuodattimelle ja hukkaportin kellolle. Oikealla puolella päänvaivaa aiheutti downpipe joka sulikin huvin katteeseen kiinni kun ajelin pyörää putkisepälle. Myös etulokaria joutui lyhentämään ettei ota kiinni etukennoon. Downpipeä joutui hieman modaamaan että sai edes hieman rakoa öljypohjan ja putken väliin. Sepällä sattui pien mittavirhe kollektorin paikan kanssa niin oikeaa alakatetta piti vielä leikata lisää ja jatkaa alumiinilla että sai katteet taas paikalleen.
Rännii katteiden alla
Katteet paikalla oikea
Katteet paikalla vasen
Ai niin sähköjä piti hieman selvitellä mapin ja vaihtovalon kytkentää varten. Löytyy nuo varmaan muualtakin foorumilta mutta tuossa nuo jos jollakin tarvetta.
Mapin piuhat
Kierrossignaali mittariston johtosarjasta
Sitten pitäisi koittaa löytää säätäjä joka tekisi penkittäisi laitteen lauantaina, sattuneesta syystä ei viitsisi viikolla ottaa heti näin alkuun rokulipäivää harrastuksen vuoksi. Onneksi ecussa nyt Proboostin softa niin pääsee edes pikkaisen fiilistelemään. Miehekkäästi sen vaan murmuttaa
Hyvin mörisee.
Lauhduttimen vasen lauhduttimen letku napsahti postissa ilmansuodattimen kanssa seuraavalla viikolla edellisestä viestistä. Oikean letkun saa käymään pienellä taivuttelulla.
Painekotelon kiinnikkeisiin joutui lopulta soveltamaan LVI tarvikkeita kun ahtaasta tilasta ja taidon puutteesta johtuen en saanut alumiinilatasta tehtyä kiinnikkeitä jolla tankin olisi saanut kiinni saakka.
Kotelo vasemmalta
Kotelo oikealta
Sitten pääsikin jo pyörittelemään koneeseen porakoneella öljynpaineita. Gen 2 koneessa saa näköjään sitten asennettua jakoketjun kiristimen tiivisteen väärinpäin. Ei kestä öljy oikealla puolella tiivistettä.
Elekee laittako tiivistettä näin päin
Öljyt kun sai kestämään koneessa niin pääsi jo ottamaan sauhuja, ei mitään erikoista. Ekalla koeajo lenkillä pääsin 2km kun lambda(AEM) veti kokonaan laihalle ja näytössä paloi enää kolme viivaa. Tien laitaan hämmästelemään ja kun mitään vikaa ei löytynyt niin hitaasti kiiruhtamalla kotiin. Testailujen ja selvittelyjen jälkeen vika paikallistettiin vialliseen mittariin. Finjektorille pointsit siitä että ottivat mittarin vielä tarkasteltavaksi vaikka ostinkin tuon käytettynä ja ikää oli jo reilu vuosi. En malttanut jäädä odottelemaan tuomiota vaan tilasin tilalla PLX:n lambdan.
Hukkaportin kellosta onnistuin katkaisemaan letkun liittimen, oli aika ahdas rako saada sokkaa auki mutta onneksi kellon sai vaihdettua ilman että joutui koko pakettia repimään pois.
Kellon katkennut liitin
Sieltä vaan sokkaa auki
Seuraavilla lenkeillä sitten ei ollutkaan muuta kun että omasta mielestä mökä tunkee aivan järjesttömästi vielä korvatulppienkin läpi. Ihmettelen kyllä HD ja Custom kuskeja ketkä ajelee jatkuvati suorilla putkilla. Onneksi sain sepän putkistoa väsäämään jo reilun viikon päähän (viime viikolle).
Katteita sai silpoa reilulla kädellä että nuo sai paikalleen. Vasemmalla puolella tilaa tarvisi vesi/ahtoletkuilla, ilmansuodattimelle ja hukkaportin kellolle. Oikealla puolella päänvaivaa aiheutti downpipe joka sulikin huvin katteeseen kiinni kun ajelin pyörää putkisepälle. Myös etulokaria joutui lyhentämään ettei ota kiinni etukennoon. Downpipeä joutui hieman modaamaan että sai edes hieman rakoa öljypohjan ja putken väliin. Sepällä sattui pien mittavirhe kollektorin paikan kanssa niin oikeaa alakatetta piti vielä leikata lisää ja jatkaa alumiinilla että sai katteet taas paikalleen.
Rännii katteiden alla
Katteet paikalla oikea
Katteet paikalla vasen
Ai niin sähköjä piti hieman selvitellä mapin ja vaihtovalon kytkentää varten. Löytyy nuo varmaan muualtakin foorumilta mutta tuossa nuo jos jollakin tarvetta.
Mapin piuhat
Kierrossignaali mittariston johtosarjasta
Sitten pitäisi koittaa löytää säätäjä joka tekisi penkittäisi laitteen lauantaina, sattuneesta syystä ei viitsisi viikolla ottaa heti näin alkuun rokulipäivää harrastuksen vuoksi. Onneksi ecussa nyt Proboostin softa niin pääsee edes pikkaisen fiilistelemään. Miehekkäästi sen vaan murmuttaa
Hyvin mörisee.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Onhan tuossa tekemistä että kyydissä pysyy, ei tarjonnu isolohko samoja fiiliksiä. Hymy on aina takaraivossa saakka jos vähän kopasee, vielä kun sais säädettyä kunnolla niin uskaltaisi koittaa miten se etenee sinkki kireellä
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ei mennyt penkkireissu ihan nappiin
Paljastui heti alussa että nimeltä mainitsemattoman Suomalaisen turbosarjoihin erikoistuneen firman jäljiltä ecussa oli sisällä Woolichin vapari ohjelma (vakiot sytty kartat eikä muutakaan turboon tarvittavia ominaisuuksia olemassa) vaikka tuo myytiin turbon ohjelmana Koitin soitella perään ja kysellä että mitä ihmettä mutta ei vastausta puhelimeen saatikka että olisi soitettu takaisin.. Samilla meni 1.5h selvitellessä ecu siihen tilaan että päästiin säätämään ecueditorilla. Tästä(kin) Samille pointsit
Onneksi kuuntelin kansisepän sanoja enkä antanut runtua ennen säätöä niin säästyttiin moottorin tuhoamiselta ???
Ei päässyt ihan tavoitteeseen, koneelta tehot nyt sitä luokkaa mitä haettiin takarengas tehoksi. Syynä tähän pakosarjan ja ahtimen välistä säädön aikana palanut tiiviste (oli vissiin liitos löysällä edellisen asentajan jäljiltä, tottakai ) eikä siksi ahtanut enää kun karvan alle 0.7 bar. Lisäksi jäähdytin menee vaihtoon kun lämmöt karkasi punarajalle joka vedossa.
Kalusto jäi kuitenkin lähes ehjäksi, ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Penkkilappu
Tiivisteen riekaleet
Paljastui heti alussa että nimeltä mainitsemattoman Suomalaisen turbosarjoihin erikoistuneen firman jäljiltä ecussa oli sisällä Woolichin vapari ohjelma (vakiot sytty kartat eikä muutakaan turboon tarvittavia ominaisuuksia olemassa) vaikka tuo myytiin turbon ohjelmana Koitin soitella perään ja kysellä että mitä ihmettä mutta ei vastausta puhelimeen saatikka että olisi soitettu takaisin.. Samilla meni 1.5h selvitellessä ecu siihen tilaan että päästiin säätämään ecueditorilla. Tästä(kin) Samille pointsit
Onneksi kuuntelin kansisepän sanoja enkä antanut runtua ennen säätöä niin säästyttiin moottorin tuhoamiselta ???
Ei päässyt ihan tavoitteeseen, koneelta tehot nyt sitä luokkaa mitä haettiin takarengas tehoksi. Syynä tähän pakosarjan ja ahtimen välistä säädön aikana palanut tiiviste (oli vissiin liitos löysällä edellisen asentajan jäljiltä, tottakai ) eikä siksi ahtanut enää kun karvan alle 0.7 bar. Lisäksi jäähdytin menee vaihtoon kun lämmöt karkasi punarajalle joka vedossa.
Kalusto jäi kuitenkin lähes ehjäksi, ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Penkkilappu
Tiivisteen riekaleet
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ohoh, olipas tiiviste huonossa kunnossa.
Mikä se lukema oli ? Kun tuo kuva ei täs oikeen näkyny.
Mikä se lukema oli ? Kun tuo kuva ei täs oikeen näkyny.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"