Lähetetty: 29 Touko 2009, 17:10
Nakutusta ja savutusta havaittavissa. Samille kiitokset pelin reilaan saattamisesta
Menihän se 200hv rikki.
Menihän se 200hv rikki.
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Noh, detailia ja käppyrää?snuggles kirjoitti:Nakutusta ja savutusta havaittavissa. Samille kiitokset pelin reilaan saattamisesta
Menihän se 200hv rikki.
snuggles kirjoitti:Käppyrät on paperilla ja semmosia kaartuvia niinko ennenkin. Eiköhän tuolla ajamaan pääse kun ei viel oo alkanu naputtaan (kopkop). Ihan mukavan tuntuinen noin b-osista kasatuksi. Sylinterilohko korjautettu, pakosarja kolaripyörästä(kerran hirven läpi ajettu), kampuraa, mäntiä ja tappeja ite sorvailtu, "rallikansi", omavalmisteita haarukan jatkot, joitain alu- ja titaaniosia. Tuolla kokoonpanolla on juhlan paikka kun se pysyy läjässä
Fastard kirjoitti:Huomaa mikä tehon nousu olisi ollutkaan, mikäli rajoittajalle vedetty. Ahtimen lopullinen tuotto vielä arvoitus
Kisabensa ja orggis sähköt
1.2 bar
PS. Mainittakoon vielä että penkkien erot ei haittaa mun tapauksessa, kunhan ajetaan samassa ja tietää että kehitystä on tullut. In this case, about 100hp
Hyvä homma!snuggles kirjoitti:Nakutusta ja savutusta havaittavissa. Samille kiitokset pelin reilaan saattamisesta
Menihän se 200hv rikki.
Titaani kirjoitti:Sitten vertailua toiseen lyhennetyillä imukanavilla olevaan, ex PetriK K5. Tässä K4 +2mm ylikoko venat ja imunokka isompi nosto, mutta vaimennin ahtaampaa Akran mallia.
Pun K4 Titaani ja Sin K5 ex. PetriK
-Artsi- kirjoitti:Fastard kirjoitti:Huomaa mikä tehon nousu olisi ollutkaan, mikäli rajoittajalle vedetty. Ahtimen lopullinen tuotto vielä arvoitus
Kisabensa ja orggis sähköt
1.2 bar
PS. Mainittakoon vielä että penkkien erot ei haittaa mun tapauksessa, kunhan ajetaan samassa ja tietää että kehitystä on tullut. In this case, about 100hp
Erittäin nättimuotoinen käyrä. Mulla huipputehot aina tulleet n. 9000 rpm kohdilla josta käppyrä laantuu alaspäin. Tuollainen sen olla pitäisi, riittäisi vaihteetkin pidemmälle... oliko dynossa kokoputki vai tumppi? Mikä se sun ahdin olikaan, joku isompi hyrrä taisi olla kyseessä..?
Samaa mieltä dynolapuista, niillä ei vielä sijoituksia jaeta stripillä eikä kentällä.
snuggles kirjoitti:Nakutusta ja savutusta havaittavissa. Samille kiitokset pelin reilaan saattamisesta
Menihän se 200hv rikki.
PetriK kirjoitti:Titaani kirjoitti:Sitten vertailua toiseen lyhennetyillä imukanavilla olevaan, ex PetriK K5. Tässä K4 +2mm ylikoko venat ja imunokka isompi nosto, mutta vaimennin ahtaampaa Akran mallia.
Pun K4 Titaani ja Sin K5 ex. PetriK
Hyvin on pukannut busanisteilla viimeaikoina tehoja. Taisi jopa joku 1441 tehdä tuosta yllä olevasta käppyrästä hieman paremmatkin lukemat tänään )
Hienoa!snuggles kirjoitti:Nakutti juu, kuulin jopa itekin. Ei pitäis kaikkia neuvoja kuunnella rakentelussa. Onneks Sami sai pelastettua tilanteen laittamalla numeroita oikeisiin lokeroihin. On siel tilaa viel männän päällä mut lähemmäs on haettu ku aikasemmin. Ja takaselle pukkas 200hv tuolle puolen.
Voidaan myö Titaani koittaa saada lukemia aikaiseksi välimallin keskikokoisten luokassa, ei oo asiaa kaasujen ja ropellien sekaan
Ei minusta nakuttaminen ole hyvä juttu miehelle jolla on vapari...ja nimenomaan äijälle jolla samoja ongelmia on ollut jo aikaisemmin. Laakerivikaa pukkaa taatusti. Penkissä ei saa nakuttaa!Titaani kirjoitti:snuggles kirjoitti:Nakutti juu, kuulin jopa itekin. Ei pitäis kaikkia neuvoja kuunnella rakentelussa. Onneks Sami sai pelastettua tilanteen laittamalla numeroita oikeisiin lokeroihin. On siel tilaa viel männän päällä mut lähemmäs on haettu ku aikasemmin. Ja takaselle pukkas 200hv tuolle puolen.
Voidaan myö Titaani koittaa saada lukemia aikaiseksi välimallin keskikokoisten luokassa, ei oo asiaa kaasujen ja ropellien sekaan
Hienoa!
Ensikertalaisena matkassa ja lukemat on mitä on. Ropellit ja kaasut menee ihan omia lukujaan.
Fastard kirjoitti:Ei minusta nakuttaminen ole hyvä juttu miehelle jolla on vapari...ja nimenomaan äijälle jolla samoja ongelmia on ollut jo aikaisemmin. Laakerivikaa pukkaa taatusti. Penkissä ei saa nakuttaa!