tehot.........on.........ko - penkitystä
Nakutusta ja savutusta havaittavissa. Samille kiitokset pelin reilaan saattamisesta
Menihän se 200hv rikki.
Menihän se 200hv rikki.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Noh, detailia ja käppyrää?snuggles kirjoitti:Nakutusta ja savutusta havaittavissa. Samille kiitokset pelin reilaan saattamisesta
Menihän se 200hv rikki.
Onko nyt iskussa että pääsee ihan ajamaankin?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Käppyrät on paperilla ja semmosia kaartuvia niinko ennenkin. Eiköhän tuolla ajamaan pääse kun ei viel oo alkanu naputtaan (kopkop). Ihan mukavan tuntuinen noin b-osista kasatuksi. Sylinterilohko korjautettu, pakosarja kolaripyörästä(kerran hirven läpi ajettu), kampuraa, mäntiä ja tappeja ite sorvailtu, "rallikansi", omavalmisteita haarukan jatkot, joitain alu- ja titaaniosia. Tuolla kokoonpanolla on juhlan paikka kun se pysyy läjässä
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
snuggles kirjoitti:Käppyrät on paperilla ja semmosia kaartuvia niinko ennenkin. Eiköhän tuolla ajamaan pääse kun ei viel oo alkanu naputtaan (kopkop). Ihan mukavan tuntuinen noin b-osista kasatuksi. Sylinterilohko korjautettu, pakosarja kolaripyörästä(kerran hirven läpi ajettu), kampuraa, mäntiä ja tappeja ite sorvailtu, "rallikansi", omavalmisteita haarukan jatkot, joitain alu- ja titaaniosia. Tuolla kokoonpanolla on juhlan paikka kun se pysyy läjässä
Niinkuin monesti jo sanonut, kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
Fastard kirjoitti:Huomaa mikä tehon nousu olisi ollutkaan, mikäli rajoittajalle vedetty. Ahtimen lopullinen tuotto vielä arvoitus
Kisabensa ja orggis sähköt
1.2 bar
PS. Mainittakoon vielä että penkkien erot ei haittaa mun tapauksessa, kunhan ajetaan samassa ja tietää että kehitystä on tullut. In this case, about 100hp
Erittäin nättimuotoinen käyrä. Mulla huipputehot aina tulleet n. 9000 rpm kohdilla josta käppyrä laantuu alaspäin. Tuollainen sen olla pitäisi, riittäisi vaihteetkin pidemmälle... oliko dynossa kokoputki vai tumppi? Mikä se sun ahdin olikaan, joku isompi hyrrä taisi olla kyseessä..?
Samaa mieltä dynolapuista, niillä ei vielä sijoituksia jaeta stripillä eikä kentällä.
Club 100 m/s
Titaani kirjoitti:Sitten vertailua toiseen lyhennetyillä imukanavilla olevaan, ex PetriK K5. Tässä K4 +2mm ylikoko venat ja imunokka isompi nosto, mutta vaimennin ahtaampaa Akran mallia.
Pun K4 Titaani ja Sin K5 ex. PetriK
Hyvin on pukannut busanisteilla viimeaikoina tehoja. Taisi jopa joku 1441 tehdä tuosta yllä olevasta käppyrästä hieman paremmatkin lukemat tänään )
Edited By PetriK on 1243622503
-Artsi- kirjoitti:Fastard kirjoitti:Huomaa mikä tehon nousu olisi ollutkaan, mikäli rajoittajalle vedetty. Ahtimen lopullinen tuotto vielä arvoitus
Kisabensa ja orggis sähköt
1.2 bar
PS. Mainittakoon vielä että penkkien erot ei haittaa mun tapauksessa, kunhan ajetaan samassa ja tietää että kehitystä on tullut. In this case, about 100hp
Erittäin nättimuotoinen käyrä. Mulla huipputehot aina tulleet n. 9000 rpm kohdilla josta käppyrä laantuu alaspäin. Tuollainen sen olla pitäisi, riittäisi vaihteetkin pidemmälle... oliko dynossa kokoputki vai tumppi? Mikä se sun ahdin olikaan, joku isompi hyrrä taisi olla kyseessä..?
Samaa mieltä dynolapuista, niillä ei vielä sijoituksia jaeta stripillä eikä kentällä.
Ei mikään mahdoton ahdin. Mitsun 05-20g modifioituna erillisellä 40mm hukkaportilla. Putken pituus pakopesän jälkeen sellaiset 30cm.
Tuo tehokäyrä on samaa luokkaa mitä erään SPSB kuskin pyörässä, tosin täysin eri kokoonpanolla...
Täytyy samaan hengenvetoon sanoa että nyt ollaan taidettu löytää jopa ratkaisu miksi ei aikaisemmin Suomessa olla saatu kunnon tehoja ahdetusta bussista. Lisätietoa sitä haluaville saat turbomanilta..
Edited By Fastard on 1243622807
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
PetriK kirjoitti:Titaani kirjoitti:Sitten vertailua toiseen lyhennetyillä imukanavilla olevaan, ex PetriK K5. Tässä K4 +2mm ylikoko venat ja imunokka isompi nosto, mutta vaimennin ahtaampaa Akran mallia.
Pun K4 Titaani ja Sin K5 ex. PetriK
Hyvin on pukannut busanisteilla viimeaikoina tehoja. Taisi jopa joku 1441 tehdä tuosta yllä olevasta käppyrästä hieman paremmatkin lukemat tänään )
Jep, eka versio toimi niin kuin oli odotettukin, eli nokkkien säädöt maltilliset, vaimennin pitää testata jossain vaiheessa jos pikkasen lisäisi vaimentimen virtausta kun on tuo kohtuu tukonen Akran malli.
Tolla kombinaatiolla nyt ajellaan Joensuussa.
Pikkasen ongelmana on se, että on tuonne kunnon penkkiin matkaa yli 400 km ja kunnon muutokset joita pitäisi saada testattua vaatii aina uuden reissun. Toki jotain pikku juttuja voi paikallisilla penkeillä kokeilla, lähinnä vaimennin.
PS. stroukatut on eri sarjassa, leikki leikkinä
Edited By Titaani on 1243624786
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Nakutti juu, kuulin jopa itekin. Ei pitäis kaikkia neuvoja kuunnella rakentelussa. Onneks Sami sai pelastettua tilanteen laittamalla numeroita oikeisiin lokeroihin. On siel tilaa viel männän päällä mut lähemmäs on haettu ku aikasemmin. Ja takaselle pukkas 200hv tuolle puolen.
Voidaan myö Titaani koittaa saada lukemia aikaiseksi välimallin keskikokoisten luokassa, ei oo asiaa kaasujen ja ropellien sekaan
Voidaan myö Titaani koittaa saada lukemia aikaiseksi välimallin keskikokoisten luokassa, ei oo asiaa kaasujen ja ropellien sekaan
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Hienoa!snuggles kirjoitti:Nakutti juu, kuulin jopa itekin. Ei pitäis kaikkia neuvoja kuunnella rakentelussa. Onneks Sami sai pelastettua tilanteen laittamalla numeroita oikeisiin lokeroihin. On siel tilaa viel männän päällä mut lähemmäs on haettu ku aikasemmin. Ja takaselle pukkas 200hv tuolle puolen.
Voidaan myö Titaani koittaa saada lukemia aikaiseksi välimallin keskikokoisten luokassa, ei oo asiaa kaasujen ja ropellien sekaan
Ensikertalaisena matkassa ja lukemat on mitä on. Ropellit ja kaasut menee ihan omia lukujaan.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Ei minusta nakuttaminen ole hyvä juttu miehelle jolla on vapari...ja nimenomaan äijälle jolla samoja ongelmia on ollut jo aikaisemmin. Laakerivikaa pukkaa taatusti. Penkissä ei saa nakuttaa!Titaani kirjoitti:snuggles kirjoitti:Nakutti juu, kuulin jopa itekin. Ei pitäis kaikkia neuvoja kuunnella rakentelussa. Onneks Sami sai pelastettua tilanteen laittamalla numeroita oikeisiin lokeroihin. On siel tilaa viel männän päällä mut lähemmäs on haettu ku aikasemmin. Ja takaselle pukkas 200hv tuolle puolen.
Voidaan myö Titaani koittaa saada lukemia aikaiseksi välimallin keskikokoisten luokassa, ei oo asiaa kaasujen ja ropellien sekaan
Hienoa!
Ensikertalaisena matkassa ja lukemat on mitä on. Ropellit ja kaasut menee ihan omia lukujaan.
Ystävällisesti
Kimmo
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Fastard kirjoitti:Ei minusta nakuttaminen ole hyvä juttu miehelle jolla on vapari...ja nimenomaan äijälle jolla samoja ongelmia on ollut jo aikaisemmin. Laakerivikaa pukkaa taatusti. Penkissä ei saa nakuttaa!
Agree. Paljonko puristussuhde? Veikkaan, että liian suuri.
Yleisohjeena niin, että mitä isommilla kierroksilla huipputeho (=pidemmät ajoitukset nokissa) sitä enemmän kestää olla ruttua. Ei kannata tavotella isolohkolla 1000R puristussuhteita.
Taikka sitten voisit siirtyä E85 käyttäjäksi, jos vaan suuttimissa ja b-pumpussa piisaa hööki.
Taxia penkittäessä eron huomasi n.3000-4000r/min kohdalla, V-powerilla nakutti mutta E85:lla ei. Normaali käyttötilanne ei tosin ole läpät auki ajelu noin pienillä kierroksilla.
Taxissa ruttua oli ~12.5:1 ja minusta sekin on vähän yläkanttiin.