Sivu 24/87
Lähetetty: 12 Syys 2013, 23:20
Kirjoittaja toimeve
Lähetetty: 13 Syys 2013, 16:10
Kirjoittaja gsxr
SMR kirjoitti:gsxr kirjoitti:Onko sorsasta käppyrää näkyvillä jossain päin internetsiä? Vaikuttaa huimalta laitteelta!
Titaani varmaan muistaa onko sitä jaettu, tais olla jossai vaihees bomberissa.
Muutaman vuoden takainen bomber-artikkeli on tuttu. Aattelin vaan että onko nykyään joku uusi moottoriversio jo menossa.
Lähetetty: 13 Syys 2013, 20:47
Kirjoittaja SMR
gsxr kirjoitti:Muutaman vuoden takainen bomber-artikkeli on tuttu. Aattelin vaan että onko nykyään joku uusi moottoriversio jo menossa.
Sen jutun jälkeen on joo muutama "versio" käyty läpi. Nyt on hieman isompi kone, enemmän tehoo ja luotettavampi.
Lähetetty: 14 Syys 2013, 17:27
Kirjoittaja Bärräbete
Huomenna lähetään sitten makkaranpaistoon ja suunnitellaan talven ja ensi kesän tekemisiä.
Lähetetty: 14 Syys 2013, 17:51
Kirjoittaja Heksa
ei lähetä. työ esteitä ja köyhän on pitäny laittaa jo mopo seisontaan
Lähetetty: 14 Syys 2013, 23:58
Kirjoittaja SMR
Suunnitellaan joo, on ollu hieman lajin muutos esillä, tälle kaudelle oli jo kaikki paukut käytetty ja lukemat ihan ok, ei paljo pysty parantaan näillä resursseilla. Mutta kivaa oli, ja pikkujouluissa vielä nähdään.
Lähetetty: 15 Syys 2013, 00:31
Kirjoittaja PowerKing
SMR kirjoitti:Suunnitellaan joo, on ollu hieman lajin muutos esillä, tälle kaudelle oli jo kaikki paukut käytetty ja lukemat ihan ok, ei paljo pysty parantaan näillä resursseilla. Mutta kivaa oli, ja pikkujouluissa vielä nähdään.
Höpsistä, se nelonen tulee mitättömällä viilauksella. Sehän ny pitää ainaki ajaa
Lähetetty: 15 Syys 2013, 00:52
Kirjoittaja Kenny
PowerKing kirjoitti:Höpsistä, se nelonen tulee mitättömällä viilauksella. Sehän ny pitää ainaki ajaa
+1
Lähetetty: 16 Syys 2013, 21:30
Kirjoittaja SMR
Tämän kauden kahden luokan EE pitää vielä,
Raporttia Woodbridgestä, Ken Dunn,
"It started off very wet on Friday/Saturday as per the forecast and although we started running early afternoon the track was never really dry until late afternoon so very few speeds were recorded over 200mph plus we had a 12mph to 15mph crosswind which does not help.
Sunday morning was dry with a heavy dew on the ground and a 6 to 8 mph wind that was mostly threequarters tail and it soon dried the damp off and improved grip but it was fairly cool around 65 F at best so grip was still an issue for most of the bigger power bikes although the wind increased to around 15/18 mph with stronger gusts later but was swirling around a little so not perfect.
fastest time of the meeting was Jack Frost well off his track record with 237.7 mph late in the day with British record holder Mike Grainger second at 230.1 mph Jo (tinkerbelle) Stevenson at 228.7 mph Myself 228.2 mph Becci (angelpaws) Ellis 227.3 mph Mike Merse over from Germany riding his "street bike" 223.5 mph Les Marsh with a new personal best of 222.2 mph exactly the same as Richard Warlow having a guest ride on my bike as he blew the motor on his first run Sunday AM,Merrill Corbett riding another of Frostys Holeshot bikes 219.5 mph Barry Miller 208.6 mph on a turbo Busa completed the over 200 in the mile group.
We also ran an extra quarter of a mile on another speed trap over the same course and interestingly very few of the turbo bikes ran any faster but the "Class two" stock with bolt on extras only had Bob Clegg 202.4 mph Phil Lovatt 200.9 mph Mike Grainger 200.2 mph all on Zx14r so I think this shows the tricky conditions over the weekend.
Fastest "built" big bore was Barry Miller on his own Busa at 205.1 mph and new rider to top speed Paul Callow was fastest nitrous bike at 197.6 mph.
around 2:30 pm on Sunday the wind started to increase with a few spots of rain so the decision was taken by the organisers to stop there as the forecast was for much worse weather on the way which proved to be a good call as within an hour it was much worse."
Lähetetty: 22 Syys 2013, 15:55
Kirjoittaja Heksa
paljonko sitä vauhtia oli 0,5 milen kohdalla?
pääsiskö sillä 200mph kerhoon?
Lähetetty: 22 Syys 2013, 17:48
Kirjoittaja Titaani
Elvingtonissa Mika vaparilla 200mph 871m kohdalla
Turbolla 200mph 686m, 600m jälkeen oli 318 km/h jonka jälkeen vaihto ja todennäköisesti hieman pito karannut kun lähes 50m ei muutosta nopeuteen. Nythän on ollut niin ettei turbossa shifteri käytössä eikä mitään boostkontrolleria ollut, eikä sutimisenestoa.
0,5mailia Turbolla vauhtia 343,38
Välitys ollut liian lyhyt.
Lähetetty: 24 Syys 2013, 09:18
Kirjoittaja Bärräbete
Titaani kirjoitti:Elvingtonissa Mika vaparilla 200mph 871m kohdalla
Turbolla 200mph 686m, 600m jälkeen oli 318 km/h jonka jälkeen vaihto ja todennäköisesti hieman pito karannut kun lähes 50m ei muutosta nopeuteen. Nythän on ollut niin ettei turbossa shifteri käytössä eikä mitään boostkontrolleria ollut, eikä sutimisenestoa.
0,5mailia Turbolla vauhtia 343,38
Välitys ollut liian lyhyt.
Kovat on ollu lukemat "väli aika" paikallakin
Lähetetty: 28 Syys 2013, 18:19
Kirjoittaja SMR
Rakentelukausi on kuulemma alkanut, korjaillaan turboja ja muita kötöstyksiä ehjäksi, joten polkaisimme hieman omavalmiste billettipalikkaa sorvissa, (ei se tainnu sorvi olla, näistä tiiä)
Lähetetty: 28 Syys 2013, 18:26
Kirjoittaja Jukkis
Juu muuallakin korjailtu vaihdeltu osia jos pikkasen pääsis ees keväällä ajeleen tosin ajokausi on pahasti kesken....
Edited By Jukkis on 1380382346
Lähetetty: 01 Loka 2013, 19:29
Kirjoittaja SMR
SMR super street ultra turbon osien valmistus alkanut, listalla pakosarja, coolerplenumi ym omavalmisteita,
tästä se lähtee, billetti bensakisko,