Ylivuotinen k1 - Ikuisuusprojekti

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Hienoa että tarina saa kuitenkin jatkoa! :thumbup:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Jape79 kirjoitti:Kyllähän tuo katkennut akseli jyrsi reunimmaiseen laakeripesään pienen orkosen. Annoin kaupantekijäisenä vaihteiston mukana, saa uusi omistaja mittailla tekeekö noilla mitään vai ei :p

Kaveri tulkkasi tuota murtumaa jälkien perusteella. Akselissa oli ollut murtuma jo jonkun aikaa, tumma alue kohdassa kaksi ottanut väriä öljyn epäpuhtauksista. Siitä murtuma edennyt nopeasti kohtaan yksi jossa repäisyjälki kun akseli katkesi lopullisesti. Kello 10 huitteilla kuulemma jotain mistä murtuma saattanut saada alkunsa. Mene ja tiedä, en oo tarkemmin katsonut.

Murtuma

Näyttää sille että tilalle taitaa tulla gen2 tekniikka putkivirinä nyt näin alkuun ainakin ???

Eli murtuman suhteen se mitä hiukan arveltu että joskus saanut jostain alun ja nyt sitten riitti,

siihen gen2
sovitelee gen1 veivit niin saat hyödynettyä
sen uuden wösnerin sarjan




Edited By 1340R86 on 1590074797
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jep, 1441cc jatkuisi edelleen. :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Nyt ei just huvita alkaa enää konetta availemaan kun neljästi ollut motista suolet pihalla puolen vuoden sisään, muutenkin just nyt tuntuu että kaikki mihin kosken muuttuu paskaksi :1087 Katellaan joskus tulevaisuudessa mitä sitä keksii, tällä erää jos nostais tuon tekniikan paikalleen ja käyttäis Samilla säädöissä tuolle ti-forcen putkistolle... Pääsis ees ajamaan :mopo:
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Sillä tavalla voisi oletta että pääsee ajelemaan,

100cc lisää kyllä ei haittaisi siinä samalla vaihtaa kannen pulititkin kaikkihan taisi olla jo valmiina,
vaan ehtihän sitä virtellä vaikka sadekaudella/talvella
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Pistä vaan Wössnerit hyllyyn, sitte pääsee pulttaan kiinni kun talvi taas koittaa.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Noniin, runko ois nyt kaluttu valmiiksi uutta tekniikkaa varten. Viikonloppuna oiskin sitten edessä haku reissu pohjoseen.

Raato
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Jape79 kirjoitti:Noniin, runko ois nyt kaluttu valmiiksi uutta tekniikkaa varten. Viikonloppuna oiskin sitten edessä haku reissu pohjoseen.

Raato
Onko uusi teknikka täydelinen johtoineen ecuineen läppärunkoinnen, mittareinen, putsareinen, kuinka kallista lystiä on?
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Tulee ihan kaikki, Johtosarjat, ecut, mittarit, suodattimet, pumput, jäähyttimet, kahvat jne, tehty valmiiksi bolt-on periaatteella. Vielähän tuosta joutuu ihan paperirahaa maksamaan(abaut 3keur), jos nyt sais nuo kaikki Omat kilkkeet myytyä pois niin ei pitäs maksun puolelle jäädä :please:
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Jape79 kirjoitti:Tulee ihan kaikki, Johtosarjat, ecut, mittarit, suodattimet, pumput, jäähyttimet, kahvat jne, tehty valmiiksi bolt-on periaatteella. Vielähän tuosta joutuu ihan paperirahaa maksamaan(abaut 3keur), jos nyt sais nuo kaikki Omat kilkkeet myytyä pois niin ei pitäs maksun puolelle jäädä :please:
Tuomoisessa paketissa ei ainakaan pitääs tuulla mittään
ajelun estäviä ongelmia, senkun asentaa ja ajalee
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ketjulinjan kun muistaa vielä viimesenä oikoa, se vähän heittää kun etuhammasratas tulee ulommas Gen2 moottorissa. Joskus mietittiin saisko tuon hoidettua niin että holkittaa konetta rungossa oikealle? Tilaahan siellä tuohon pitäisi olla kun se normaalisti vasemmalle vedetään runkoon kiinni ja oikealla on ne säätömulikat.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Dipshit
Viestit: 25
Liittynyt: 02 Huhti 2020, 22:03

Viesti Kirjoittaja Dipshit »

jarim kirjoitti:Ketjulinjan kun muistaa vielä viimesenä oikoa, se vähän heittää kun etuhammasratas tulee ulommas Gen2 moottorissa. Joskus mietittiin saisko tuon hoidettua niin että holkittaa konetta rungossa oikealle? Tilaahan siellä tuohon pitäisi olla kun se normaalisti vasemmalle vedetään runkoon kiinni ja oikealla on ne säätömulikat.
Jenkithän niitä ainakin on shimmaillu ja jotkuu sorvannu eturattaasta tavaraa pois. Mutta eikös joskus ollu keskustelua jossain että vakio pyörissäkin on yli 5mm ketjulinjassa heittoa.
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Tulee 5mm rikat koneen ja rungon väliin, tuolla pitäs olla ketjulinja suorassa.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Hyvinhän se tekniikka kävi paikalleen, toivottavasti nyt pääsee ajamaan hyvän siivun ilman isompia murheita :thumbup:

Kovaa ajoa vailla.

Ainoa mikä tuossa jäi kaivelemaan niin en muistanut hommata uusia pakosarjan tiivisteitä, jäi tottakai joku vähän siplattamaan. Jospa tuolla nyt kuitenkin ajelisi hetken ennen kun alkaa tiivisteitä vaihtamaan :skootteri: :tapu:




Edited By Jape79 on 1591066743
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Make80
Viestit: 22
Liittynyt: 23 Touko 2018, 13:17
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Make80 »

Hyvä et joku asia menee tonkin kanssa sujuvasti.
Nyt eikun hanaa
Vastaa Viestiin