Ylivuotinen k1 - Ikuisuusprojekti
Hienoa että tarina saa kuitenkin jatkoa!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jape79 kirjoitti:Kyllähän tuo katkennut akseli jyrsi reunimmaiseen laakeripesään pienen orkosen. Annoin kaupantekijäisenä vaihteiston mukana, saa uusi omistaja mittailla tekeekö noilla mitään vai ei :p
Kaveri tulkkasi tuota murtumaa jälkien perusteella. Akselissa oli ollut murtuma jo jonkun aikaa, tumma alue kohdassa kaksi ottanut väriä öljyn epäpuhtauksista. Siitä murtuma edennyt nopeasti kohtaan yksi jossa repäisyjälki kun akseli katkesi lopullisesti. Kello 10 huitteilla kuulemma jotain mistä murtuma saattanut saada alkunsa. Mene ja tiedä, en oo tarkemmin katsonut.
Murtuma
Näyttää sille että tilalle taitaa tulla gen2 tekniikka putkivirinä nyt näin alkuun ainakin ???
Eli murtuman suhteen se mitä hiukan arveltu että joskus saanut jostain alun ja nyt sitten riitti,
siihen gen2
sovitelee gen1 veivit niin saat hyödynettyä
sen uuden wösnerin sarjan
Edited By 1340R86 on 1590074797
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Jep, 1441cc jatkuisi edelleen. :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nyt ei just huvita alkaa enää konetta availemaan kun neljästi ollut motista suolet pihalla puolen vuoden sisään, muutenkin just nyt tuntuu että kaikki mihin kosken muuttuu paskaksi :1087 Katellaan joskus tulevaisuudessa mitä sitä keksii, tällä erää jos nostais tuon tekniikan paikalleen ja käyttäis Samilla säädöissä tuolle ti-forcen putkistolle... Pääsis ees ajamaan
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Sillä tavalla voisi oletta että pääsee ajelemaan,
100cc lisää kyllä ei haittaisi siinä samalla vaihtaa kannen pulititkin kaikkihan taisi olla jo valmiina,
vaan ehtihän sitä virtellä vaikka sadekaudella/talvella
100cc lisää kyllä ei haittaisi siinä samalla vaihtaa kannen pulititkin kaikkihan taisi olla jo valmiina,
vaan ehtihän sitä virtellä vaikka sadekaudella/talvella
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Pistä vaan Wössnerit hyllyyn, sitte pääsee pulttaan kiinni kun talvi taas koittaa.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Noniin, runko ois nyt kaluttu valmiiksi uutta tekniikkaa varten. Viikonloppuna oiskin sitten edessä haku reissu pohjoseen.
Raato
Raato
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Onko uusi teknikka täydelinen johtoineen ecuineen läppärunkoinnen, mittareinen, putsareinen, kuinka kallista lystiä on?Jape79 kirjoitti:Noniin, runko ois nyt kaluttu valmiiksi uutta tekniikkaa varten. Viikonloppuna oiskin sitten edessä haku reissu pohjoseen.
Raato
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Tulee ihan kaikki, Johtosarjat, ecut, mittarit, suodattimet, pumput, jäähyttimet, kahvat jne, tehty valmiiksi bolt-on periaatteella. Vielähän tuosta joutuu ihan paperirahaa maksamaan(abaut 3keur), jos nyt sais nuo kaikki Omat kilkkeet myytyä pois niin ei pitäs maksun puolelle jäädä
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Tuomoisessa paketissa ei ainakaan pitääs tuulla mittäänJape79 kirjoitti:Tulee ihan kaikki, Johtosarjat, ecut, mittarit, suodattimet, pumput, jäähyttimet, kahvat jne, tehty valmiiksi bolt-on periaatteella. Vielähän tuosta joutuu ihan paperirahaa maksamaan(abaut 3keur), jos nyt sais nuo kaikki Omat kilkkeet myytyä pois niin ei pitäs maksun puolelle jäädä
ajelun estäviä ongelmia, senkun asentaa ja ajalee
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Ketjulinjan kun muistaa vielä viimesenä oikoa, se vähän heittää kun etuhammasratas tulee ulommas Gen2 moottorissa. Joskus mietittiin saisko tuon hoidettua niin että holkittaa konetta rungossa oikealle? Tilaahan siellä tuohon pitäisi olla kun se normaalisti vasemmalle vedetään runkoon kiinni ja oikealla on ne säätömulikat.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jenkithän niitä ainakin on shimmaillu ja jotkuu sorvannu eturattaasta tavaraa pois. Mutta eikös joskus ollu keskustelua jossain että vakio pyörissäkin on yli 5mm ketjulinjassa heittoa.jarim kirjoitti:Ketjulinjan kun muistaa vielä viimesenä oikoa, se vähän heittää kun etuhammasratas tulee ulommas Gen2 moottorissa. Joskus mietittiin saisko tuon hoidettua niin että holkittaa konetta rungossa oikealle? Tilaahan siellä tuohon pitäisi olla kun se normaalisti vasemmalle vedetään runkoon kiinni ja oikealla on ne säätömulikat.
Tulee 5mm rikat koneen ja rungon väliin, tuolla pitäs olla ketjulinja suorassa.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Hyvinhän se tekniikka kävi paikalleen, toivottavasti nyt pääsee ajamaan hyvän siivun ilman isompia murheita
Kovaa ajoa vailla.
Ainoa mikä tuossa jäi kaivelemaan niin en muistanut hommata uusia pakosarjan tiivisteitä, jäi tottakai joku vähän siplattamaan. Jospa tuolla nyt kuitenkin ajelisi hetken ennen kun alkaa tiivisteitä vaihtamaan
Edited By Jape79 on 1591066743
Kovaa ajoa vailla.
Ainoa mikä tuossa jäi kaivelemaan niin en muistanut hommata uusia pakosarjan tiivisteitä, jäi tottakai joku vähän siplattamaan. Jospa tuolla nyt kuitenkin ajelisi hetken ennen kun alkaa tiivisteitä vaihtamaan
Edited By Jape79 on 1591066743
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo