Sivu 24/67

Lähetetty: 04 Huhti 2009, 21:56
Kirjoittaja Jaakko
A.Kyyrölä kirjoitti:Kai toi factoryn teho on lähellä sitä mikä välittyy tiehen
eiköhän nuo valmistajat ilmoita konetehot (näyttää paremmalta). ja kawasaki ilmoittaa tehot vielä jopa patopaineen kanssa.

Lähetetty: 09 Touko 2009, 01:07
Kirjoittaja busajasa
Tänään sitten tuusattin karttoja kuntoon Kajaanissa.
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä. Kaasuilla taas jäi laihaksi tulos vain 215. Syynä vajaaseen kaasutehoon kylmä pullo, letku rutussa tai joku muu joka johtaa siihen että ei saa riittävästi kaasua.
Vapari tehoon olen ihan tyytyväinen.

Suuri kiitos ja kumarrus täytyy antaa Kajbusalle joka jaksoi kokonaiset 10 tuntia ajaa / ajattaa karttoja penkissä kahteen pyörään. Alkoipa penkkikin olla jo kovilla..

Päivän opit: Dewll = 100, Yoshibox compensation = disabled. Varsinkin tuon jälkimmäisen kanssa hukattiin noin kolme tuntia heti aamusta.




Edited By busajasa on 1242072979

Lähetetty: 09 Touko 2009, 02:28
Kirjoittaja Martta
Joo... Mä en toivo mitään muuta, kun saisin ton mopon kuntoon... Niin perseestä se on :(

Lähetetty: 09 Touko 2009, 15:55
Kirjoittaja snuggles
busajasa kirjoitti:Tänään sitten tuusattin karttoja kuntoon Kajaanissa.
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä.
Ihan jees tulos. Mitä sul olikaan siinä, nokkaa ym. ?

Lähetetty: 09 Touko 2009, 16:52
Kirjoittaja busajasa
snuggles kirjoitti:
busajasa kirjoitti:Tänään sitten tuusattin karttoja kuntoon Kajaanissa.
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä.

Ihan jees tulos. Mitä sul olikaan siinä, nokkaa ym. ?

-Webcam 378 imuna (105)
-std imu pakona (105)
-kansiset kansi
-Wiseco männät (~13+:1)
-Yoshi full exhaust
-S2000 injektorit
-Bosch intank pumppu
-ja ne NOS:t




Edited By busajasa on 1241877193

Lähetetty: 09 Touko 2009, 18:44
Kirjoittaja snuggles
busajasa kirjoitti:-Webcam 378 imuna (105)
-std imu pakona (105)
-kansiset kansi
-Wiseco männät (~13+:1)
-Yoshi full exhaust
-S2000 injektorit
-Bosch intank pumppu
-ja ne NOS:t
Aika hyvin pikkulohkolta, ja miedoilla nokilla. Mahtoiko tuo suutinmodi olla tarpeen vielä tuossa vaiheessa. Tai sitten se oli hyväkin veto.

Lähetetty: 09 Touko 2009, 19:08
Kirjoittaja busajasa
snuggles kirjoitti:
busajasa kirjoitti:-Webcam 378 imuna (105)
-std imu pakona (105)
-kansiset kansi
-Wiseco männät (~13+:1)
-Yoshi full exhaust
-S2000 injektorit
-Bosch intank pumppu
-ja ne NOS:t

Aika hyvin pikkulohkolta, ja miedoilla nokilla. Mahtoiko tuo suutinmodi olla tarpeen vielä tuossa vaiheessa. Tai sitten se oli hyväkin veto.
Sekä suuttimet että suurtuotto pumppu sinänsä turhia. Varmistelen NOS kartalla polttoaineen riittävyytä ja eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka isoalohkoa joskus havittelisi :p

Mutta tällä setupilla vanhoillakin olisi selvinnyt.

Lähetetty: 09 Touko 2009, 20:34
Kirjoittaja kajbusa
busajasa kirjoitti:
snuggles kirjoitti:
busajasa kirjoitti:Tänään sitten tuusattin karttoja kuntoon Kajaanissa.
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä.

Ihan jees tulos. Mitä sul olikaan siinä, nokkaa ym. ?

-Webcam 378 imuna (105)
-std imu pakona (105)
-kansiset kansi
-Wiseco männät (~13+:1)
-Yoshi full exhaust
-S2000 injektorit
-Bosch intank pumppu
-ja ne NOS:t
On kyllä kivan makuinen kokonaisuus.... :thumbup:

Lähetetty: 25 Touko 2009, 21:11
Kirjoittaja Titaani
K4 1397 penkissä tänään Samin Autopajalla, eli versio 1.0.0
Nokkien ajoitusta lisäämällä ja muita juttuja hieromalla sitten joskus lisää paukkua kun oppii näitä käyttämään. Etenkin käyrän muotoon oon tyytyväinen.


Käppyrää konetehona

Sitten vertailua toiseen lyhennetyillä imukanavilla olevaan, ex PetriK K5. Tässä K4 +2mm ylikoko venat ja imunokka isompi nosto, mutta vaimennin ahtaampaa Akran mallia.

Pun K4 Titaani ja Sin K5 ex. PetriK

Vielä K8 vakioon verrattuna:

Pun. K4 1397 Titaani ja Sin vakio K8

Spexit pääpiirteittäin kotisivulla.

Kiitosket Jampalle Kansisetin huippu kannesta ja monelle hyviä vinkkejä ja ohjeita antaneelle!!

Lähetetty: 25 Touko 2009, 21:35
Kirjoittaja BussiJussi
:thumbup: Hyvä Titaani, kunnon tulos!

Lähetetty: 25 Touko 2009, 21:43
Kirjoittaja Agostini
Vaikuttas olevan 'tikissä'.....Hienoa titaani! :p

Lähetetty: 25 Touko 2009, 22:07
Kirjoittaja jarim
Hyvin työntää!! :cool:

Lähetetty: 25 Touko 2009, 22:38
Kirjoittaja Fastard
Alkoihan se potkimaan kun jätin pyörän asiantuntijalle säädettäväksi. 392hv/274Nm turbomanin penkissä :D

Lähetetty: 25 Touko 2009, 23:22
Kirjoittaja -Artsi-
Fastard kirjoitti:Alkoihan se potkimaan kun jätin pyörän asiantuntijalle säädettäväksi. 392hv/274Nm turbomanin penkissä :D

Hohohoo... aika maukkaat lukemat tuuppassut! Tietää hubaa kun pääsee viivalle. :respekt:

Lähetetty: 27 Touko 2009, 23:52
Kirjoittaja Fastard
-Artsi- kirjoitti:
Fastard kirjoitti:Alkoihan se potkimaan kun jätin pyörän asiantuntijalle säädettäväksi. 392hv/274Nm turbomanin penkissä :D

Hohohoo... aika maukkaat lukemat tuuppassut! Tietää hubaa kun pääsee viivalle. :respekt:


Thänks mään. Hubaa viimeisen päälle ja kello tykkää.. Mainittakoon vielä että nuo lukemat tuli 1.4 barin ahdoilla missä seokset huiteli missä sattui. Sitten kun pyörää penkitettiin pari päivää, alkoi hieman pienemmällä 1.2 barin paineella mopo antamaan lähes samaa tehoa. Kaikki vedot on ajettu 10000rpm:n saakka missä vaihtovalo. Huomaa mikä tehon nousu olisi ollutkaan, mikäli rajoittajalle vedetty. Ahtimen lopullinen tuotto vielä arvoitus :;):

Kisabensa ja orggis sähköt :;):

1.2 bar

PS. Mainittakoon vielä että penkkien erot ei haittaa mun tapauksessa, kunhan ajetaan samassa ja tietää että kehitystä on tullut. In this case, about 100hp :smoking:




Edited By Fastard on 1243458496