Lähetetty: 30 Maalis 2016, 20:29
No, miltäs se näyttää päivän aherruksen jälkeen ?
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Ei. Nakutusta ennalta ehkäisee M1 sarjan MoTeC+2xnakuanturit, veivit pultteineen+männät ja tapit on etukäteen olleet stressitestissä 13000rpm/5minuuttia eli pelivaraa etsittäessä oli rojut jo mitoissaan ja pieni varmuuskerroinkin on huomioitu. Yllätys on ollut lähinnä se, että sisäänajon jälkeen on vielä nipussa. Halutaan ennen tosi toimia tsekata, että laakerit etc on kunnossa vielä nyt sisäänajon jälkeenkin ja kun on aikaakin sopivasti (penkki käytettävissä ensi kuussa).snuggles kirjoitti:Eli jonkun näkönen rikko ? Mistä kiikasti, detonaatioo, osien osumista vaiko yllätystekijä ? Kaikkia koetaan tässä lajissa.
Hyvä fiilis edelleen, sillä en just muista että onko koskaan aiemmin päästy laskemaan ehjää konetta alas rungosta. Yritetään ehtiä ennen ajokautta jonkunlainen lappu printata, tahtoo vaan olla kiirus kevät tulossa kun pienikin muutos (esim. veivin kulmat) vaatii koneen alas laskun. Josko saatas kesä ajaa ilman suurempia murheita, niin syksyllä sitten tarkoitus puristaa mehut pihalla vaikka pienellä riskillä.snuggles kirjoitti:Jos aamulla oli hyvä fiilis ni jotai lukemaa ilmeisesti jo pukkas ?
Kyllä sitä päivä hinkattiin ja vähän mustettakin kulutettiin. Laitan kohta tonne FB sivullemme yhden miljoonasta käppyrästä ja se mikä hauskinta, niin kaikki käppyrät max teholtaan samassa. Muutoksia vain ala ja keskirekisterissä, eli kehitystyö jatkuu mutta ompahan vihdoin askelmerkit tolle tekniikalle asetettu. Niin ja taisi se jäädä ehjäksikin vielä?snuggles kirjoitti:Näytti ihan tehovedolta, eli paperissa on lukemia ?