Sivu 24/36

Lähetetty: 28 Joulu 2009, 18:52
Kirjoittaja 74-1211486656
Kuuleman mukaan huomenna pukkaa pukettia siihen malliin, jotta pikku purkutyön jälkeen päästään vihdoin kasaus hommiin Taxin osalta.

Että alahan Hulttio hiihellä kotia kohti, ois meinaan sorvi hommia tiedossa...




Edited By Jouniri on 1262019271

Lähetetty: 05 Helmi 2010, 00:06
Kirjoittaja 74-1211486656
Taxin on taas kasaanpäin menollaan, meinaan laatikko nielasi tällä viikolla pitempää 5 ja 6 vaihetta...kiitos tiimille asennuksesta ja King Arthurille puketista.



Edited By Jouniri on 1265321210

Lähetetty: 21 Helmi 2010, 16:39
Kirjoittaja 74-1211486656
BussiJussi kirjoitti:
Jouniri kirjoitti:Rojektista (taxi 2010) taitaa tulla pirun hyvä nääs sen verta hiljaa etenee...taitaa olla meinaan ns. runkovaihe menossa nyt?

Hiljaa hyvää tulee, Täälläpäin edistystä jo vähän tapahtunut....

http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp

Lähetetty: 09 Maalis 2010, 17:59
Kirjoittaja 116-1253685669
tämmönen terveydellinen asia askarruttaapi.
mites jos tuota vauhtia on väliin reippaan oloisesti ja heittääki nokat pitkittäin koneeseen + nokkaketjut öljynputsariin jne.

niin eikö tommonen ole työläs ohjattava vaikka suoraan yritettäisiinkin ajaa??
ja jos käydään köntälleen +300km/h, niin eikös siinä joudu aika isosti remppaamaan kuskiakin/tuumiiko kukaan tuommosia...vai ehjääkö jamppa ohjastajat siinä missä kannetkin, jottei sillee tarvi muresta kantaa??

minoon aina kummastellu sitä että miten näissä konerikoissa kaikki tuntuu pysyvän pystyssä??
ittellä horjuu tasapaino heti, vaikkei olis muuta kun ruohonleikkurissa huonolaatuista bensaa.

Lähetetty: 09 Maalis 2010, 18:13
Kirjoittaja busajasa
taistovainaa kirjoitti:tämmönen terveydellinen asia askarruttaapi.
mites jos tuota vauhtia on väliin reippaan oloisesti ja heittääki nokat pitkittäin koneeseen + nokkaketjut öljynputsariin jne.

niin eikö tommonen ole työläs ohjattava vaikka suoraan yritettäisiinkin ajaa??
ja jos käydään köntälleen +300km/h, niin eikös siinä joudu aika isosti remppaamaan kuskiakin/tuumiiko kukaan tuommosia...vai ehjääkö jamppa ohjastajat siinä missä kannetkin, jottei sillee tarvi muresta kantaa??

minoon aina kummastellu sitä että miten näissä konerikoissa kaikki tuntuu pysyvän pystyssä??
ittellä horjuu tasapaino heti, vaikkei olis muuta kun ruohonleikkurissa huonolaatuista bensaa.

http://www.youtube.com/watch?v=0BLKj6CoW3Q




Edited By busajasa on 1268151216

Lähetetty: 09 Maalis 2010, 18:54
Kirjoittaja jarim
taistovainaa kirjoitti:tämmönen terveydellinen asia askarruttaapi.
mites jos tuota vauhtia on väliin reippaan oloisesti ja heittääki nokat pitkittäin koneeseen + nokkaketjut öljynputsariin jne.

niin eikö tommonen ole työläs ohjattava vaikka suoraan yritettäisiinkin ajaa??
ja jos käydään köntälleen +300km/h, niin eikös siinä joudu aika isosti remppaamaan kuskiakin/tuumiiko kukaan tuommosia...vai ehjääkö jamppa ohjastajat siinä missä kannetkin, jottei sillee tarvi muresta kantaa??

minoon aina kummastellu sitä että miten näissä konerikoissa kaikki tuntuu pysyvän pystyssä??
ittellä horjuu tasapaino heti, vaikkei olis muuta kun ruohonleikkurissa huonolaatuista bensaa.
Sen verran tuota pyörivää massaa renkaissakin on että kohtuullinen damage pitää olla että esim. takarengas menee lukkoon... Sitä paitsi ei se vauhti tapa vaan äkkipysäys. Siksihän me tuolla kentällä ajetaan kun siellä on tuota lääniä vaikka vähän liukuakin törmäämättä mihinkään. :baaa:

Lähetetty: 09 Maalis 2010, 20:26
Kirjoittaja TNT
Offia on mutta niinhän asia pitkälle on kuten JariM tuossa kirjoittikin. Kaveri ajoi +-250kmh kentällä nurin ja lääniä kun oli niin pitkän matkan liukui/pyöri/kieri. Pahin vaurio oli murtumat toisessa kädessä. Takki oli melko silppuna ja on edelleenkin muistona samaisella kaverilla. Housut..ne ovat mulla kenttäajoissa käytössä, vähän paikattu ja niillä mennään :) :offtopic:



Edited By TNT on 1268159300

Lähetetty: 09 Maalis 2010, 23:53
Kirjoittaja 74-1211486656
nimimerkillä kokemusta.. kyllä tuolla kadullakin voi kyntensä katkaista eikä tartte edes olla mitään tekniikka onkelmia riittää kun ei vaan osaa ajaa :pääseinään:



Edited By Jouniri on 1268171906

Lähetetty: 28 Maalis 2010, 22:28
Kirjoittaja 74-1211486656
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp



Edited By Jouniri on 1269804540

Lähetetty: 22 Huhti 2010, 19:02
Kirjoittaja 74-1211486656
http://www.teamforcemajor.com/blog/



Edited By Jouniri on 1271952222

Lähetetty: 22 Huhti 2010, 19:10
Kirjoittaja TNT
Tavoitteet korkealla, loistavaa Jouni ja tsemppiä koko TFM tiimille ennätysyrityksiin :thumbup:



Edited By TNT on 1271953995

Lähetetty: 22 Huhti 2010, 20:41
Kirjoittaja janne
:thumbup: tavotteita PITÄÄ olla, hienoa et joku uskaltaa :bowdown:. onnea matkaan

Lähetetty: 29 Huhti 2010, 08:47
Kirjoittaja 74-1211486656
TNT kirjoitti:Tavoitteet korkealla, loistavaa Jouni ja tsemppiä koko TFM tiimille ennätysyrityksiin :thumbup:
Kiitos kiitos sitä tarvitaan. Tiimillä tulossa aika täyteläinen viikko, valmiina kun ei ole kuin Jarin pyörä ja Raahen näyttely painaa päälle reilun viikon päästä.

Taxissa päädyinkin yllättäviin ratkaisuihin viime hetkillä eli esim. kansi ja nokat jne menikin vaihtoon joilla varmistellaan teho tavoitteen n.100hp lisää viimevuotiseen (312hp takikselta)verrattuna toteutuminen.

Lähetetty: 11 Touko 2010, 23:36
Kirjoittaja 74-1211486656
Viimoinen kilke tänään Kempeleessä joten jos mitään uutta yllättävää ei ilmaannu niin huomenna savut Taxin vimoisesta setupista joka loppujen lopuksi onkin miltei täysin eri kuin aiemmin tai ainakin mulle itselleni oli ylläri miten yksi asia johtaa toiseen jne ja kohta ei edes muistakkaan jotta mikäs se alkuperäinen plääni olikaan.

No anyväy joka tapauksessa mikäli huomenna käy ja kukkuu niin ensi viikolla vapari säädöt / penkitys TT llä ja jos sen jälkeen yhä ehjänä ja voimissaan niin yritetään sopia aikaa Kajaaniin ... jossa laitetaankin sit kajaanin penkin ennätykset uusiksi!




Edited By Jouniri on 1273610282

Lähetetty: 12 Touko 2010, 23:00
Kirjoittaja 74-1211486656
No niin, pienen sorvin laulatuksen jälkeen Taxista savut tänään. Hyvältä kuulosti voiman ääni. Jo tässä vaiheessa kiitokset Teemulle, Jarille, Mikalle ja JaSalle. Ja erityisesti Petelle ja Dragracen Jounille.



Edited By Jouniri on 1273694479