K8 busan tehot penkissä?

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Samoilla linjoilla mennään jyrkinkin k9:llä tonni ajettu, yoshi r55 pc5 vaparisuodatin tre.... kone aukee koko ajan...
175hv 138nm.. penkki bike doctor tampere epilä... mulla kymppi ajettu ja 180 löytynee takikselta, ens talvella 200 hakusessa tai päivitetään cumu L1:een :;):
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Jos vain olisi rahaa niin lähtisin kokeileman VanceHinesin käyrällä,,,,sen saapi suomen mp-palvelusta pitskusta, niinkuin myös änksyt jos tarviaa,voipi kertoa terkkuja jounilta (hpm.fi)
103-1209027290

Viesti Kirjoittaja 103-1209027290 »

greatLeo kirjoitti:Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä :pääseinään:

Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain :baaa:

No niin, rahat saatu ja käytetty, Akran 4-2-1 -kokoränni ja K&N-filtteri laitettu sekä pyörä Samilla säädätetty. Lukemiksi saatiin mukavat 194,7hv/157,3Nm. Tehoa siis tullut se Akran lupaamat reilu 12 pollea, ja puuttuva vääntökin löytynyt + lisäystä vielä päälle. Takapyörän lukemat ovat 176,9hv/149,6Nm. Lisäksi pyörä näyttää ja kuulostaa todella paljon paremmalta. Ja kotimatkan perusteella persdynokin antoi hyvät lukemat, huomenna vielä tarkempi "penkitys" :D

Jampalle kiitokset asiallisen hintaisesta putkistosta ja Samille asennus&säätötyöstä :respekt:
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

2500km aj ja toimii persdynossäkin,tänään pitenpi testi.. jos syksyllä konetta auki ja..... :;): käppyrää
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
106-1307819418

Viesti Kirjoittaja 106-1307819418 »

Purkuosia kirjoitti:Kukaan jo käyttänyt penkissä -08 busaa? vertailun vuoksi olisi kiva kuulla lukemia.

Tutun moposta 187 HP (VAKIO), hieman korkeat lukemat, yksilöissä eroja sekä muita tekijöitä jotka noihin lukuihin vaikuttaa.

Tuosta on hyvä lähteä. Kyseinen Bussi tulee kuulemma ajamaan AINOASTAAN 1/4 mile (402m) paikallisvuoroja.

Kuva ja käppyrä (käppyrä ilmestyy lähiaikoina) : http://www.dynomec.com/en/7-p-dynamometer_charts.html

Tuossa alla joku netistä kaivettu :

http://www.orientexpress.com/images/catalog/TIF1308Dyno1v16.jpg
08 busa,yoshin täys putkisto,commander,filsu,x-tre.199,8hv.nakilta.
:pomppu:
ile63
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Heinä 2012, 22:02
Paikkakunta: kalix

Viesti Kirjoittaja ile63 »

192hv,10235rpm,152nm/6917rpm,yoshin R77 säädetty omalla boxilla,sami viitaniemi teki säädöt
ile63
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Heinä 2012, 22:02
Paikkakunta: kalix

Viesti Kirjoittaja ile63 »

kyseessä G2 busa
67-1337281062

Viesti Kirjoittaja 67-1337281062 »

Missähänpäin ois säätöpaikat kainuun /oulun seudulla kun tyrkkäsin yoshin r-55 putken paikalleen niin pannu pitäs saada kohilleen. Laatukone kajaanissa meinas että heillä on joku yleiskartta suikalle mutta ei seosmittaria...? Tuntu vähä hepsankeikkatouhulta. kuka osaa suositella ja ketä?
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Casanova kirjoitti:Missähänpäin ois säätöpaikat kainuun /oulun seudulla kun tyrkkäsin yoshin r-55 putken paikalleen niin pannu pitäs saada kohilleen. Laatukone kajaanissa meinas että heillä on joku yleiskartta suikalle mutta ei seosmittaria...? Tuntu vähä hepsankeikkatouhulta. kuka osaa suositella ja ketä?
TT-Motorsport Kempele, ehottomasti.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kyllä, TT-Motorsport ehdottomasti!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Huhan Kolli
Viestit: 299
Liittynyt: 06 Heinä 2010, 22:00

Viesti Kirjoittaja Huhan Kolli »

TT:llä säädetty, Devil slipareilla, 177hp ja 155nm. Kuulemma ihan hyvä suoritus. 2008 ja ajettu 16000km
BLUESALO
Viestit: 66
Liittynyt: 04 Elo 2010, 22:25
Paikkakunta: Sotkamo

Viesti Kirjoittaja BLUESALO »

Bikefox Oulu.
67-1337281062

Viesti Kirjoittaja 67-1337281062 »

TT-motorsportti valittiin säätöpaikaksi eikä tarvinnu pettyä!! ja tulokset: 181hv ja 150nm vääntyä. Niin ja 25 oli lämmintä... :D
Yoshin r-55 rööri mutta muuten vakio, killeri paikallaan kun haettiin semmosta tourinkisäätöä.
tyhjäkäynniltä jo 100nm vääntöä... aika mukavan tuntunen tuolla tienpäällä.
ile63
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Heinä 2012, 22:02
Paikkakunta: kalix

Viesti Kirjoittaja ile63 »

Purkuosia.com kirjoitti:Kukaan jo käyttänyt penkissä -08 busaa? vertailun vuoksi olisi kiva kuulla lukemia.

Tutun moposta 187 HP (VAKIO), hieman korkeat lukemat, yksilöissä eroja sekä muita tekijöitä jotka noihin lukuihin vaikuttaa.

Tuosta on hyvä lähteä. Kyseinen Bussi tulee kuulemma ajamaan AINOASTAAN 1/4 mile (402m) paikallisvuoroja.

Kuva ja käppyrä (käppyrä ilmestyy lähiaikoina) : http://www.dynomec.com/en/7-p-dynamometer_charts.html

Tuossa alla joku netistä kaivettu :

http://www.orientexpress.com/images/catalog/TIF1308Dyno1v16.jpg
mulla sami viitaniemen penkissä tulos 192,9hv 10236rpm/152.6Nm 6917rpm
ile63
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Heinä 2012, 22:02
Paikkakunta: kalix

Viesti Kirjoittaja ile63 »

ile63 kirjoitti:
Purkuosia.com kirjoitti:Kukaan jo käyttänyt penkissä -08 busaa? vertailun vuoksi olisi kiva kuulla lukemia.

Tutun moposta 187 HP (VAKIO), hieman korkeat lukemat, yksilöissä eroja sekä muita tekijöitä jotka noihin lukuihin vaikuttaa.

Tuosta on hyvä lähteä. Kyseinen Bussi tulee kuulemma ajamaan AINOASTAAN 1/4 mile (402m) paikallisvuoroja.

Kuva ja käppyrä (käppyrä ilmestyy lähiaikoina) : http://www.dynomec.com/en/7-p-dynamometer_charts.html

Tuossa alla joku netistä kaivettu :

http://www.orientexpress.com/images/catalog/TIF1308Dyno1v16.jpg
mulla sami viitaniemen penkissä tulos 192,9hv 10236rpm/152.6Nm 6917rpm
hayabusa G2
Vastaa Viestiin